SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Als Daphne 2:15.02 loopt en Rath 2:11.68 en Johnson 2.11.76 wint ze het brons met hetzelfde puntenaantal als Rath.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef franklop het volgende:
2 puntjes extra, kan maar net het verschil maken
Nadine nu 10e. Weet niet hoeveel series er zijn. Ik gok op 3. Als dat zo is, dan start Nadine idd ook in de laatste serie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef franklop het volgende:
maar zoals TA al zei, het staat en valt denk ik met een PR op de 800, dat zal ze nodig hebben.
Weet niet of Broersen in dezelfde serie loopt, maar misschien kan die nog iets betekenen, al weet ik niet echt waar ze baat bij heeft
Mwah, achter Schippers denk ik, rond de 7e/8e plek. Hoewel je natuurlijk niet kunt zeggen of ze bij het speerwerpen ook zo veel had laten liggen als ze voor de medailles aan het vechten was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:12 schreef franklop het volgende:
Wil het eigenlijk niet zeggen, maar als Broersen niet had gevallen had ze nu circa 4e gestaan..
in het normale klassement eh, niet in de forecastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, achter Schippers denk ik, rond de 7e/8e plek. Hoewel je natuurlijk niet kunt zeggen of ze bij het speerwerpen ook zo veel had laten liggen als ze voor de medailles aan het vechten was.
Oh, maar dat zegt niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:14 schreef franklop het volgende:
[..]
in het normale klassement eh, niet in de forecast
Precies wat ik dacht dus. 3 series 800 meter met 10 vrouwen. Staat Nadine gelukkig precies 10e.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef franklop het volgende:
Schippers en Broersen samen in laatste serie
Maar goed, wat kan ze betekenen? Een snelle serie lijkt me niet wenselijk, dus moet ze tempo laag gaan houden, maar hebben de concurrentes dan niet teveel kracht over op het eind?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus. 3 series 800 meter met 10 vrouwen. Staat Nadine gelukkig precies 10e.
Tempo laag houden gaat echt niet lukken, aangezien de onderlinge verschillen qua mogelijkheden op die 800 tussen de dames zo groot zijn. Wat ik zou doen is Nadine constant voor Dafne laten lopen op een tempo dat voor Broersen goed zou zijn voor een PR en dan hopen dat Dafne in de laatste halve ronde nog een sprint over heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, wat kan ze betekenen? Een snelle serie lijkt me niet wenselijk, dus moet ze tempo laag gaan houden, maar hebben de concurrentes dan niet teveel kracht over op het eind?
Snelwandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/539637-chaotisch-slot-bij-snelwandelen.html
Ze rennen hier toch allebei gewoon half?
Livestream op sport 24. Je moet een beetje creatief zijn. BBC is er ook nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:50 schreef tralalala het volgende:
Heeft NOS livestreams of volgen jullie het via Eurosport?
Thompson gewoon wereldkampioen over x jaar. Die verbetert zich nog op de werpnummer en ze heeft al de snelheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Worden trouwens mooie duels later op de meerkamp bij de dames. Schippers uit '92, Johnson-Thompson uit '93, Thiam uit '94, Rodriguez uit '95. Ook Broersen kan nog heel wat jaren mee en die verbetert zich elk jaar nog flink. En dan heb je ook Sofia Linde nog.
Sport 24 dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Livestream op sport 24. Je moet een beetje creatief zijn. BBC is er ook nog.
Morgen denk ik toch maar het laatste half uurtje van snelwandelen meepikken. Is altijd lachen als ze veel te moe zijn en niet meer recht op hun benen kunnen staan, en dan afgevoerd moeten worden. Belachelijk en veel te zwaar onderdeel, die 20 km is triest zat.
Wat mij betreft iets te snel gezegd. Thiam kan ook nu al richting 6300, alleen laat dat nu even niet zien. En Rodriguez heeft al bijna 6200 punten gescoord en is pas 18. En ook Broersen sluit op ik de lange termijn niet uit. Als je ziet hoe die zich in 2 jaar verbeterd heeft, dan is dat gigantisch. 2 jaar en een maand geleden zette ze in Desenzano een PR neer van 5932 punten. Götzis dit jaar was en nu heeft ze al 400 punten meer gescoord en er zit nog veel meer rek in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Thompson gewoon wereldkampioen over x jaar. Die verbetert zich nog op de werpnummer en ze heeft al de snelheid.
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/539637-chaotisch-slot-bij-snelwandelen.html
Ze rennen hier toch allebei gewoon half?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
.
Snap echt niet dat ze dit nog blijven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |