Kunnen we niet meer lachen om d'r forecastquote:
ze zal sowieso dik harder moeten dan de 2.18 die ze op de 800 meter in de forecast heeft. Ze moet eigenlijk een dik pr lopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:00 schreef andre77 het volgende:
Het zal heel lastig worden, maar Schippers is nog niet geheel kansloos voor de medailles. Ze zal in het klassement Nana moeten voor blijven, dus net wat verder dan haar eigen 40.41 moeten komen. Dan houdt ze ook wat marge over op Day en Johnson. Daarnaast zal Rath het slecht moeten doen met de speer. Gooit Rath 40 meter dan is het klaar.
Mwah, haar PR is 2:15. Denk dat een klein PR dan wellicht ook genoeg zal zijn. Maar ja, er valt pas iets zinnigs over te zeggen na het speerwerpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zal sowieso dik harder moeten dan de 2.18 die ze op de 800 meter in de forecast heeft. Ze moet eigenlijk een dik pr lopen
Ga er maar vooral niet vanuit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:00 schreef andre77 het volgende:
Het zal heel lastig worden, maar Schippers is nog niet geheel kansloos voor de medailles. Ze zal in het klassement Nana moeten voor blijven, dus net wat verder dan haar eigen 40.41 moeten komen. Dan houdt ze ook wat marge over op Day en Johnson. Daarnaast zal Rath het slecht moeten doen met de speer. Gooit Rath 40 meter dan is het klaar.
ze moet (aldus de forecast) nog dik 100 punten goedmaken. Van 218 naar 212 op de 800 is bijna 100 punten. Ik denk dat ze bij speer al blij mag zijn als ze rond de 38 gooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, haar PR is 2:15. Denk dat een klein PR dan wellicht ook genoeg zal zijn. Maar ja, er valt pas iets zinnigs over te zeggen na het speerwerpen.
Ja precies, maar als ze wel rond de 40-41 meter gooit ligt dat alweer wat anders. We zullen het wel zien na het speerwerpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ze moet (aldus de forecast) nog dik 100 punten goedmaken. Van 218 naar 212 op de 800 is bijna 100 punten. Ik denk dat ze bij speer al blij mag zijn als ze rond de 38 gooit.
Voorbij? Ze staat er in de forecast al voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef Max23 het volgende:
En die Engelse Johnson-Thompson gaat Schippers waarschijnlijk voorbij. Zeker met de 800m in het hoofd.
Ja in het huidige klassement. Forecast staat ze er al voor ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voorbij? Ze staat er in de forecast al voor.
als Schippers verder gooit dan haar dan staat ze in klassement er weer voor...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja in het huidige klassement. Forecast staat ze er al voor ja.
Dat valt toch echt vies tegen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Szura het volgende:
Ik kom zonder training en benul van techniek nog tot 35 meter met zo'n speer
Zelfoverschatting denk ik ja, het is lastiger dan het eruit ziet :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Szura het volgende:
Ik kom zonder training en benul van techniek nog tot 35 meter met zo'n speer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |