Gelukkigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:30 schreef Max23 het volgende:
Keynard door het oog van de naald, maar wel door naar de finale hoogspringen
Gaat dat nu niet meer lukken? Is ze niet goed op de 800 meter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch jammer dat Schippers net niet wat meer boven zichzelf uit kan stijgen... dit was wel een mooie kans geweest om een medaille te pakken op een WK
Als ze ineens de speer op 46 meter gooit zou het kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet meer lukken? Is ze niet goed op de 800 meter?
Niet meer goed te maken op 800mtr?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze ineens de speer op 46 meter gooit zou het kunnen.
Jammer dat dat niet gaat gebeuren.
Nee, daar verliest ze op de meeste van haar concurrenten. Als ze een goede speer gooi voor haar doen, ronde de 40-42 meter zou ze hoogstens vijfde kunnen worden denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet meer lukken? Is ze niet goed op de 800 meter?
Jammer! Hopelijk nog een goede speer dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, daar verliest ze op de meeste van haar concurrenten. Als ze een goede speer gooi voor haar doen, ronde de 40-42 meter zou ze hoogstens vijfde kunnen worden denk ik.
Verwacht er maar niet teveel van. Die 40 die ze heeft staan is voor haar nog best aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jammer! Hopelijk nog een goede speer dan!
Okidoki. Sinds wanneer hoeft een speer niet meer met de punt de grond in? Ik zie dat alle worpen worden goedgekeurd. Of is dat altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van. Die 40 die ze heeft staan is voor haar nog best aardig.
Of Rath moet weer iets geks laten zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Theisen hier afhaakt voor het goud, waardoor alleen Melnychenko overblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |