quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen, 6.30. De wekker staat.
Het moet door meerdere leden gezien wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n jurylid is natuurlijk ook om te kopen, geen mens snapt de regels dus je kunt makkelijk zeggen dat iemand verkeerd wandelt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen, 6.30. De wekker staat.
Een zak extra roebels is zo geregeldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het moet door meerdere leden gezien worden
Tsja ze zijn wel erg atletisch allemaal, maar het gevoel bekruipt je dat dit voor blanke sporters het enige duurnummer is waar ze kunnen winnen. En louter een feestje van Rusland en China is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal niet gauw zeggen dat ik iets geen sport vind... maar dit snelwandelen komt in de buurt...
Vooral dat ja... je kunt eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als je de regels hanteertquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef alors het volgende:
Daarbij die heerlijk willekeurige kaarten voor overtredingenSchrappen graag.
Nee.quote:
nee, op 2.22 erafquote:
Ik ben er dan ook voor gewoon de 20 en 50 km kruipen in te voeren. Dat is veel makkelijker te controleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral dat ja... je kunt eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als je de regels hanteert
Das wel pijnlijk voor je knieën. 20 en 50 km kruiwagen lopen daarentegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook voor gewoon de 20 en 50 km kruipen in te voeren. Dat is veel makkelijker te controleren.
Kynard kan het nog redden door aantal foutsprongen te tellen. Gaat hij waarschijnlijk als 11e of 12e doorquote:
Europees gezien ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat Oekraine is ook echt een topland in de atletiek he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |