Mij kan je bij beide onderdelen opvegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Szura het volgende:
Nou nee hoor, heb het weleens geprobeerd
Loopnummers kun je me opvegen
Ik haalde ooit eens 15 meterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Szura het volgende:
Nou nee hoor, heb het weleens geprobeerd
Loopnummers kun je me opvegen
Tis echt moeilijker dan je denkt. 35 meter is echt wel ver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef Szura het volgende:
Ik kom zonder training en benul van techniek nog tot 35 meter met zo'n speer
Tja, de mannen bij de tienkamp springen ook hoger, stoten de kogel ook verder, etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef Felagund het volgende:
De mannen bij de tienkamp werpen een stuk verder, Eelco komt tot bijna 64 meter.
Ik vind het nog wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de mannen bij de tienkamp springen ook hoger, stoten de kogel ook verder, etc
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef franklop het volgende:
Maar goed degene die even 5 meter of liefst meer dan 35 meter moet werpen is zo aan de beurt
quote:
Met de speer vind ik het verschil wel schrikbarend groot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de mannen bij de tienkamp springen ook hoger, stoten de kogel ook verder, etc
Inderdaad, en haar winst heeft ze voorlopig niet op de looponderdelen gepakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef TheArt het volgende:
Als Rath zich niet verbetert, dan kan ze zomaar eventueel een medaille uit het zicht raken. Die 2.08,68 loopt ze echt niet zomaar even. Is namelijk gelijk haar PR.
Als ik het goed bereken; Als schippers 2.15.50 loopt en de anderen voor dr lopen minimaal 0,50 trager dan hun forecast en Rath gaat rond de 2.13 lopen dan is brons nog mogelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, en haar winst heeft ze voorlopig niet op de looponderdelen gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |