Jonge kan toch niet risico nemen dat een van die hapsnurkers de OP pakt....quote:
Jammer guus maar wees blij dat je UBERHAUPT in de sc mag.quote:
RIETTT RIETTTT HULP UIT ONVERWACHTE HOEK!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef rietriieet het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ik ben klein begonnen!
Stuur ze lekker naar de GYM SC of ONZ / [AVOND/NACHTBAGGER] FUCKYEAH BIER EN EEN LAPO DIE NIET VAN BBQ ISquote:
Lapo opent in principequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jonge kan toch niet risico nemen dat een van die hapsnurkers de OP pakt....
Onverwachte hoek? Ben er voor je jong!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
RIETTT RIETTTT HULP UIT ONVERWACHTE HOEK!!!!!!!!!
Nee! We zijn nergens gewenstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Stuur ze lekker naar de GYM SC of ONZ / [AVOND/NACHTBAGGER] FUCKYEAH BIER EN EEN LAPO DIE NIET VAN BBQ IS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Stuur ze lekker naar de GYM SC of ONZ / [AVOND/NACHTBAGGER] FUCKYEAH BIER EN EEN LAPO DIE NIET VAN BBQ IS
Kom nou, 9 vd 10 van jouw posts zijn gifjes. Nu worden er wat plaatjes gepost die niet naar jouw smaak zijn en moeten ze weg?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
KLB heeft 1 SC voor iedereenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:21 schreef Gridlok het volgende:
Waarom geef je die zonen geen eigen SC dan, eigen speelhoekje voor ze kei super gaaf toch.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nou, 9 vd 10 van jouw posts zijn gifjes. Nu worden er wat plaatjes gepost die niet naar jouw smaak zijn en moeten ze weg?
Ze zitten een beetje te baggeren, trekt wel bij
Serieuze gesprekken graag alleen in 50 minuten 1 op 1 sessies! Kost je 85 euro!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:21 schreef Gridlok het volgende:
Waarom geef je die zonen geen eigen SC dan, eigen speelhoekje voor ze kei super gaaf toch.
He ho rustig aan nou denk aan je hart, willen niet dat je ineens dood neervalt he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef rietriieet het volgende:
[..]
Serieuze gesprekken graag alleen in 50 minuten 1 op 1 sessies! Kost je 85 euro!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nou, 9 vd 10 van jouw posts zijn gifjes. Nu worden er wat plaatjes gepost die niet naar jouw smaak zijn en moeten ze weg?
Die is er in ONZ.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom mogen ze dan geen [GYM SC] maken?
Omdat gym niet altijd ons thema is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat Jahr00n en Haan33 daar op af komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha vers bloed prima, geen bloed met aids.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast. Deze SC was bijna doodBeetje vers bloed kan geen kwaad
Hihi ik ben 15 wat is dit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[RETARD SC] zow dan, is iig alles mogelijk en zal zal er nooit iemand aan je twijfelen.
Mensen die retard gebruikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[RETARD SC] zow dan, is iig alles mogelijk en zal zal er nooit iemand aan je twijfelen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast. Deze SC was bijna doodBeetje vers bloed kan geen kwaad
Omdat ze zelf ook lelijk is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan dit ???
Hoe zo een lelijk jongentje met zo'n meisje ??
[ afbeelding ]
Hoe dan ????
" Guus "quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die retard gebruiken
Niet van je zolderkamer af komen en daarom gaan haten
ben je wel goed bij je hoofd...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook lelijk is?
[ afbeelding ]
Bedankt Mortie, voor je support.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt hilarisch, heel vernieuwend ook.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je wel goed bij je hoofd...
Dqod is alleen even vingeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alleen rustig omdat een hoop leuke users geband zijn/waren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef rietriieet het volgende:
[ afbeelding ]
Straks weer lekker worstelen met m'n schatje!
Jmf wat zei ik nou.. Doe aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha die mensen gaan hier gewoon echt lopen janken...
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt hilarisch, heel vernieuwend ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan dit ???
Hoe zo een lelijk jongentje met zo'n meisje ??
[ afbeelding ]
Hoe dan ????
Ok, wat vindt je knap aan haar? noem 3 dingen. Enige dat je opvalt is haar push-up bra ofniet.quote:
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok, wat vindt je knap aan haar? noem 3 dingen. Enige dat je opvalt is haar push-up bra ofniet.
Ohquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was geen sarcasme trouwens, fas is heel lief.
Fake zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.
Ze blijven gewoon precies zo rond ook.
Te laat druif!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef ZarB het volgende:
Mensen, rebels, vrienden, crybaby's: JMF HEEFT NIEUWS!!
A: Nepquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.
Ze blijven gewoon precies zo rond ook.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... ik heb even met mijn team gesproken... Als jullie netjes vragen krijgen jullie aankomende vrijdag je sc terug!
[ afbeelding ]
Haha nee nu blijf je ook gvd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... ik heb even met mijn team gesproken... Als jullie netjes vragen krijgen jullie aankomende vrijdag je sc terug!
[ afbeelding ]
Luister dan ook naar mn advies!!quote:
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha vers bloed prima, geen bloed met aids.
Wat heb jij over voor een trauma.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Luister dan ook naar mn advies!!
Beste mensen, nav jmf z'n mededeling: wat hebben jullie over voor jullie geliefde sc??
Oh leuk omgekeerde psychologie!quote:
Ik wil je wel een veeg geven. Taking one for the team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Luister dan ook naar mn advies!!
Beste mensen, nav jmf z'n mededeling: wat hebben jullie over voor jullie geliefde sc??
Wat we doen toch normaal? Kan gewoon blijven hoor niks omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh leuk omgekeerde psychologie!
JMF deze spelletjes lenen we ons niet voor. We gaan!!!
Guus, pak je biezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geef ons gewoon een SC Mortaxx, is iedereen blij.
Houden ze van Johnny Dep lookalikes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ZarB en Aber je foto's zien blijven ze wel
Itt Abie ben ik totaal ongevoelig voor foto's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ZarB en Aber je foto's zien blijven ze wel
Oh die is te ecto voor ze denk ik. Pics van Krioro danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Houden ze van Johnny Dep lookalikes?![]()
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
MENSEN lees mijn laatste post van rechts naar links.....!!!
Ging even iets mis... heb guus niet in bespreking betrokken... Mijn fout. Voel me een ei (ik moet even bruggetje maken met het nu volgende plaatje)
[ afbeelding ]
Hahaha fernandes pic en alle boys huilen in jaloezie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh die is te ecto voor ze denk ik. Pics van Krioro dan
Nee CHASE CRAWFORD!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Houden ze van Johnny Dep lookalikes?![]()
Gastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
OK, dank je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wanneer ik haar weer zie zal ik zeggen dat je wil dat ze terug komt ok?
Misschien kunnen we een kaart voor haar maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wanneer ik haar weer zie zal ik zeggen dat je wil dat ze terug komt ok?
Wat een puik idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een kaart voor haar maken?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
NIEUWWE AANVAAAAL!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een kaart voor haar maken?
Hier een kekke afbeelding die ze zeker zal waarderen (srs):quote:
hahahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Hier een kekke afbeelding die ze zeker zal waarderen (srs):
[ afbeelding ]
Voeg eventueel tekst toe, uitprinten en afleveren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zijn die dingen niet ergens te koop?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rusland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet ergens te koop?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef ZarB het volgende:
Blijkbaar heeft JMF nogal moeite met duidelijke communicatie, maar wat hij bedoelt te zeggen is: so long gayboys!!
Een actual opgezette vos om op te sturen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet ergens te koop?
Als je die nou bij de Action voor een tientje kon halen zou je er 1 voor de deur kunnen zettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Een actual opgezette vos om op te sturen bedoel je?
Ik zie iets wat voor een luguber opgezette vos moet doorgaan. Daar moet ik innerlijk van huilen want de vos is mijn lievelingsdier. Sorry dat ik niet in je zelfverzonnen insidersgroepje zit en je je dus automatisch geneigd voelt lelijk te doen tegen mij, auti autitje. Hjb want je weet zelf niet. Lobiquote:
Best gift ever, gemummificeerd kadaver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Een actual opgezette vos om op te sturen bedoel je?
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zie iets wat voor een luguber opgezette vos moet doorgaan. Daar moet ik innerlijk van huilen want de vos is mijn lievelingsdier. Sorry dat ik niet in je zelfverzonnen insidersgroepje zit en je je dus automatisch geneigd voelt lelijk te doen, auti autitje. Hjb want je weet zelf niet. Lobi
Hoe weet je of na 10x herhalen je nog steeds hetzelfde zegt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heel goed. Waarheid herhalen is namelijk beter dan zelf onzin verzinnen.
Hahahaha wie woont er in roffa bij centraal in de buurt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gewoon deze door heel Rotterdam ophangen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha wie woont er in roffa bij centraal in de buurt.
Ja maar dan denken ze dat wd die vos is en dan krijg ik allemaal dooie vossen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang je terug kan vallen op de originele bron is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet je of na 10x herhalen je nog steeds hetzelfde zegt.
Dat is als de originele bron altijd hetzelfde zou blijven, woorden krijgen ook andere betekenissen als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zolang je terug kan vallen op de originele bron is er niets aan de hand.
Je moederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, mogen wij weer kapen?
Deze SC is kut
Jezus wat een stelletje zondags kapers, 0 effort.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze SC is kut
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze SC is kut
Dat is waar, dat plus het feit dat iedereen natuurlijk zijn eigen interpretatie heeft en sommige waarheden geen waarheid blijken te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is als de originele bron altijd hetzelfde zou blijven, woorden krijgen ook andere betekenissen als je ouder wordt.
Echt hè, zelfs CY en Maus kregen me eerder weg met hun liefdesdagboekposts.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jezus wat een stelletje zondags kapers, 0 effort.
Heeey Fas. Je ziet er goed/leuk uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Fascination het volgende:
R&P / " Je ziet er goed/leuk uit"
Moest lachen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Fascination het volgende:
Moest lachen.
Dat is vast niet op FOK!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Fascination het volgende:
Moest lachen.
Weet niet wat ik hiermee aanmoet. :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeey Fas. Je ziet er goed/leuk uit.
Open er een topic overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiermee aanmoet. :$
Gewoon, je beentjes voor me spreiden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiermee aanmoet. :$
The kings of Tyrus with their convict listquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon, je beentjes voor me spreiden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
The kings of Tyrus with their convict list
Are waiting in line for their geranium kiss
And you wouldn't know it would happen like this
But who among them really wants just to kiss you ?
With your childhood flames on your midnight rug
And your Spanish manners, and your mother's drugs
And your cowboy mouth and your curfew plugs
Who among them do you think could resist you ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien moet je eens er van uitgaan dat ze het wel menen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sja dat zou wel heel naief zijn. Heb je hem wel eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Wij sliepen niet hoor! Oh eh jawel trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
JMF en ZarB slapen denk ik.
Morgen een nieuwe poging.
Nee, ophoeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wij sliepen niet hoor! Oh eh jawel trouwens.
Vanavond nieuwe ronde!!
Fijne dinsdag fokkies!!
Hij is amazingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
de tong van dat paardis die verstandelijk gehandicapt ofzo
Besefte ik me ook maar toen was het al gequotequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dank je. Wel jammer dat de staart van het paard gecoupeerd is.
nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
Begint mijn telefoon net ineens op een heel spastisch ritme te trillen, denk wtf is dat nou? had toch geen alarm of zo ingesteld?
Is het een sms.
hallo, neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg hallo, mag ik even inbreken in die kneuzenparade hier? Fijn.
Als jullie op deze tour doorgaan is deze sc van mij.
Jmf.
hey Zarb!!![]()
mooi omschreven welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoera, mijn lichaam heeft me zojuist laten weten dat ik nog vruchtbaar ben, maar niet drachtig.
Ik ga dit heugelijke feit vieren met een groot stuk chocola.
Doei.
Misschien dat die shiny Mew dan alsnog een keer ter wereld komt!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoera, mijn lichaam heeft me zojuist laten weten dat ik nog vruchtbaar ben, maar niet drachtig.
Doei.
Hoe was de film??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg hallo, mag ik even inbreken in die kneuzenparade hier? Fijn.
Als jullie op deze tour doorgaan is deze sc van mij.
Jmf.
hey Zarb!!![]()
Als in wel of geen happy ending? Als ik je het eind zou verklappen hoef je hem zelf niet meer te kijken zarbje... Begin van de film was wel erg leuk, maar dat had je zelf ook al door geloof ik?quote:
Thnx voor de bonkjes en sliertjes mental image.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doei.
jij moet er meteen weer iets ranzigs van makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx voor de bonkjes en sliertjes mental image.
Was ook een heel goede epquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
Aflevering van Breaking Bad had de meeste kijkers ooit, 2x het gemiddelde.
Nee 4EBE, met haar 'niet drachtig'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij moet er meteen weer iets ranzigs van maken
Die is er gewoon? Iig in KLB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vond de laatste kapingsactie geslaagder.
Ik mis Piye
Zijn nog in volle gang...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik mis Piye
Ja maar daar kom ik bijna niet meer. Mss moet ik maar weer eens wat meer posten.quote:
wees blij dat ze niet drachtig isquote:
ach er is altijd wel iemand te vinden die je voor hoer wil uitschelden. misschien wil vas je wel helpenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik bijna niet meer. Mss moet ik maar weer eens wat meer posten.
Maar die kaap was leuk! De goeie oude tijd, waarin Chloro me voor hoer uitschold, dWc me nog een lekker wijf vond, en ik niet wist dat Panzer ripped was.
Dafuqquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik bijna niet meer. Mss moet ik maar weer eens wat meer posten.
Maar die kaap was leuk! De goeie oude tijd, waarin Chloro me voor hoer uitschold, dWc me nog een lekker wijf vond, en ik niet wist dat Panzer ripped was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien dat die shiny Mew dan alsnog een keer ter wereld komt!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doei.
Ik heb geen baarmoederonsteking, dus je kan gerust zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx voor de bonkjes en sliertjes mental image.
Hey nootjes!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doei.
Ik ook.. Ben al een tijdje zwanger van de duivel :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zo vruchtbaar, ik kan zelfs onbevlekt ontvangen.
alsof mozy jou nooit bevlekt heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zo vruchtbaar, ik kan zelfs onbevlekt ontvangen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen nu en vroeger?quote:
Maar daar heb ik nooit iets van ontvangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof mozy jou nooit bevlekt heeft
Vroeger hadden we Zoskquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen nu en vroeger?
En ik zorg met liefde voor je kroost hoor Doddie
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als in wel of geen happy ending? Als ik je het eind zou verklappen hoef je hem zelf niet meer te kijken zarbje... Begin van de film was wel erg leuk, maar dat had je zelf ook al door geloof ik?
Een schatje ben jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En WD. En Chris. En Skylark. En S.Seagal. En CN.quote:
andere mensen denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
houden zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nooit iets van ontvangen.
Sinos, Gari, QB. Die goeie ouwe tijd, he.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinos, Gari, QB. Die goeie ouwe tijd, he.
dat is nog redelijk recent, die komen vast nog wel terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinos, Gari, QB. Die goeie ouwe tijd, he.
Ik vier het elke dag met een lachquote:
Nootjes!quote:
Hoezee, leve de koningin!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vier het elke dag met een lach![]()
![]()
![]()
Alleen kan ik op dit moment niet lachen, omdat dit zeer doet.
Een wondje bij mijn exorbitant grote snijtanden, ziet u..
Whieep.
maar wel lekker door blijven lezen zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
Iemand Vochtige Streken cadeau gedaan.
"Ik ben jouw boek aan het lezen. Verschrikkelijk, wat smerig. Sommige stukjes zijn echt té."
Ja, het is te grappig om niet verder te lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel lekker door blijven lezen zeker
Van wie was die ook alweer? volgens mij heb ik die ook gelezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
Iemand Vochtige Streken cadeau gedaan.
"Ik ben jouw boek aan het lezen. Verschrikkelijk, wat smerig. Sommige stukjes zijn echt té."
Piye post toch nog gewoon?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik mis Piye
Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Oh nee toch niet. Die ga ik dan maar met kerst vragen.
50 tinten grijs vond ik niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.
Eigenlijk zou ik best mogen meeprofiteren van de opbrengsten van het boek, al die reclame die ik ervoor maak.
Heb hem net een berichtje gestuurd. Mss moet ik zelf ook maar weer wat vaker buiten de SC komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Piye post toch nog gewoon?
Vraag of hij terug komt.
Verdwaald... I guess. Al die gare users hierquote:
Doodeng.. Je moet het maar durvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb hem net een berichtje gestuurd. Mss moet ik zelf ook maar weer wat vaker buiten de SC komen
Hey sgatjquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdwaald... I guess. Al die gare users hier
Hoe was je vakantie?
drink jezelf wat moed inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doodeng.. Je moet het maar durven
Respect voor jou :$
Ga kaartjes knippen rotjoch ;squote:
HAHAAAAAAAA ik heb nog een week vakantiequote:
Grapje, toch?quote:
Heyquote:
Ik heb jou ook gemist hoor :$ Kon je helemaal niet bedreigen met knuppels die ik anaal bij je zou inbrengen enzoquote:
Maar vochtige streken is dus een stuk beter? Net een samenvatting gelezen, zelfs als het slecht is lijkt het me nog grappigquote:
Ach meidje toch, 10 anderen daar voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist hoor :$ Kon je helemaal niet bedreigen met knuppels die ik anaal bij je zou inbrengen enzo
JAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Salatrel het volgende:
status update van een vriendin op facebookblijkbaar is dr kat voor de 2e keer in een paar weken tijd niet thuisgekomen
![]()
zal ik replyen dat ze dat kutbeest eens beter in de gaten moet houden ipv de hele dag op facebook schooien voor gratis shit bij like & win acties
Nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meidje toch, 10 anderen daar voor
Heb de abuse ook wel gemist hoor
Vochtige Streken is voornamelijk licht vermaak, 50 tinten grijs is naar mijn weten een serieus boek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vochtige streken is dus een stuk beter? Net een samenvatting gelezen, zelfs als het slecht is lijkt het me nog grappig
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
nootmans... ook wel bekend onder zijn pseudoniem Ben Dover
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietUr speshul :$
Ga maar vast weer kromstaan en laat je broekje maar zakken
Haha shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
nootmans... ook wel bekend onder zijn pseudoniem Ben Dover
Hihi kusje gr gr :$quote:
Welke Koningin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezee, leve de koningin!!!
Nee, ik zie het niet.. Laat eens zien?
Lawlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdwaald... I guess. Al die gare users hier
Hoe was je vakantie?
Nee. Heb vitaminewater nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lawl![]()
Kinderkoffie om je op te beuren?
Ja heerlijk en ik wil terug..![]()
Heb ik verteld dat ik op vakantie was hier?
Doegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
Ik ga eens even bewegen.. Krijg een buikje van dat duivelsgebroed in me
Latahhh![]()
Denk niks. Dwc is nog niet weer gezien..quote:
dWc nog steeds ban?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niks. Dwc is nog niet weer gezien..
Hoe was sziget?
die is er sinds gisteren weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niks. Dwc is nog niet weer gezien..
Hoe was sziget?
Nee, dWc is alweer langs geweest hoor. Was je bij Sziget?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc nog steeds ban?
ja tofben nu wel echt te brak
Een week naar de klote gaan bij 42 graden hakt er wel in.
wat is er mis met Sziget? en volgens mij valt het wel mee. in elk geval niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dWc is alweer langs geweest hoor. Was je bij Sziget?En, is het echt zo'n groot neukfeest?
Oh. Tja what do i know.quote:
Sickquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc nog steeds ban?
ja tofben nu wel echt te brak
Een week naar de klote gaan bij 42 graden hakt er wel in.
Haha niks, maar omdat ik dus las dat het zo'n festival is waarbij iedereen met iedereen neuktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is er mis met Sziget? en volgens mij valt het wel mee. in elk geval niet in het openbaar.
ging wel te ver ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Tja what do i know.
[..]
Sickvond 34 graden al kut.
Hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ging wel te ver ja.moving in the shadows.
Echt mannelijker kan niet hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Heb vitaminewater nu
Waar was je? Nee iemand zei dat hier laatst
[..]
Doeg
Dat is mij echt te warm hoorquote:
Ik was ook in Italië.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt mannelijker kan niet hoor![]()
Ik was in Italie.. ën had ik al gezegd dat ik terug wilde?
Ga jij nog op vakantie?
En wie roddelt hier over mij?
Kan hier ook niemand alleen laten he
Waaar?quote:
mij ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mij echt te warm hoor
Dan liever van de trap afvallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |