Te laat druif!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef ZarB het volgende:
Mensen, rebels, vrienden, crybaby's: JMF HEEFT NIEUWS!!
A: Nepquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.
Ze blijven gewoon precies zo rond ook.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... ik heb even met mijn team gesproken... Als jullie netjes vragen krijgen jullie aankomende vrijdag je sc terug!
[ afbeelding ]
Haha nee nu blijf je ook gvd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... ik heb even met mijn team gesproken... Als jullie netjes vragen krijgen jullie aankomende vrijdag je sc terug!
[ afbeelding ]
Luister dan ook naar mn advies!!quote:
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha vers bloed prima, geen bloed met aids.
Wat heb jij over voor een trauma.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Luister dan ook naar mn advies!!
Beste mensen, nav jmf z'n mededeling: wat hebben jullie over voor jullie geliefde sc??
Oh leuk omgekeerde psychologie!quote:
Ik wil je wel een veeg geven. Taking one for the team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Luister dan ook naar mn advies!!
Beste mensen, nav jmf z'n mededeling: wat hebben jullie over voor jullie geliefde sc??
Wat we doen toch normaal? Kan gewoon blijven hoor niks omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh leuk omgekeerde psychologie!
JMF deze spelletjes lenen we ons niet voor. We gaan!!!
Guus, pak je biezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geef ons gewoon een SC Mortaxx, is iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |