Hihi ik ben 15 wat is dit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[RETARD SC] zow dan, is iig alles mogelijk en zal zal er nooit iemand aan je twijfelen.
Mensen die retard gebruikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[RETARD SC] zow dan, is iig alles mogelijk en zal zal er nooit iemand aan je twijfelen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast. Deze SC was bijna doodBeetje vers bloed kan geen kwaad
Omdat ze zelf ook lelijk is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan dit ???
Hoe zo een lelijk jongentje met zo'n meisje ??
[ afbeelding ]
Hoe dan ????
" Guus "quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die retard gebruiken
Niet van je zolderkamer af komen en daarom gaan haten
ben je wel goed bij je hoofd...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook lelijk is?
[ afbeelding ]
Bedankt Mortie, voor je support.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nou, 9 vd 10 van jouw posts zijn gifjes. Nu worden er wat plaatjes gepost die niet naar jouw smaak zijn en moeten ze weg?
Ze zitten een beetje te baggeren, trekt wel bij
Echt hilarisch, heel vernieuwend ook.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je wel goed bij je hoofd...
Dqod is alleen even vingeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alleen rustig omdat een hoop leuke users geband zijn/waren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef rietriieet het volgende:
[ afbeelding ]
Straks weer lekker worstelen met m'n schatje!
Jmf wat zei ik nou.. Doe aardig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha die mensen gaan hier gewoon echt lopen janken...
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt hilarisch, heel vernieuwend ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan dit ???
Hoe zo een lelijk jongentje met zo'n meisje ??
[ afbeelding ]
Hoe dan ????
Ok, wat vindt je knap aan haar? noem 3 dingen. Enige dat je opvalt is haar push-up bra ofniet.quote:
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok, wat vindt je knap aan haar? noem 3 dingen. Enige dat je opvalt is haar push-up bra ofniet.
Ohquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was geen sarcasme trouwens, fas is heel lief.
Fake zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.
Ze blijven gewoon precies zo rond ook.
Te laat druif!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef ZarB het volgende:
Mensen, rebels, vrienden, crybaby's: JMF HEEFT NIEUWS!!
A: Nepquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik heb haar tietjes gezien en is zeker geen push op.
Ze blijven gewoon precies zo rond ook.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... ik heb even met mijn team gesproken... Als jullie netjes vragen krijgen jullie aankomende vrijdag je sc terug!
[ afbeelding ]
Haha nee nu blijf je ook gvd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke mensen... ik heb even met mijn team gesproken... Als jullie netjes vragen krijgen jullie aankomende vrijdag je sc terug!
[ afbeelding ]
Luister dan ook naar mn advies!!quote:
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha vers bloed prima, geen bloed met aids.
Wat heb jij over voor een trauma.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Luister dan ook naar mn advies!!
Beste mensen, nav jmf z'n mededeling: wat hebben jullie over voor jullie geliefde sc??
Oh leuk omgekeerde psychologie!quote:
Ik wil je wel een veeg geven. Taking one for the team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Luister dan ook naar mn advies!!
Beste mensen, nav jmf z'n mededeling: wat hebben jullie over voor jullie geliefde sc??
Wat we doen toch normaal? Kan gewoon blijven hoor niks omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh leuk omgekeerde psychologie!
JMF deze spelletjes lenen we ons niet voor. We gaan!!!
Guus, pak je biezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geef ons gewoon een SC Mortaxx, is iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |