Piye post toch nog gewoon?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vond de laatste kapingsactie geslaagder.
Ik mis Piye
Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Oh nee toch niet. Die ga ik dan maar met kerst vragen.
50 tinten grijs vond ik niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.
Eigenlijk zou ik best mogen meeprofiteren van de opbrengsten van het boek, al die reclame die ik ervoor maak.
Heb hem net een berichtje gestuurd. Mss moet ik zelf ook maar weer wat vaker buiten de SC komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Piye post toch nog gewoon?
Vraag of hij terug komt.
Verdwaald... I guess. Al die gare users hierquote:
Doodeng.. Je moet het maar durvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb hem net een berichtje gestuurd. Mss moet ik zelf ook maar weer wat vaker buiten de SC komen
Hey sgatjquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdwaald... I guess. Al die gare users hier
Hoe was je vakantie?
drink jezelf wat moed inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doodeng.. Je moet het maar durven
Respect voor jou :$
Ga kaartjes knippen rotjoch ;squote:
HAHAAAAAAAA ik heb nog een week vakantiequote:
Grapje, toch?quote:
Heyquote:
Ik heb jou ook gemist hoor :$ Kon je helemaal niet bedreigen met knuppels die ik anaal bij je zou inbrengen enzoquote:
Maar vochtige streken is dus een stuk beter? Net een samenvatting gelezen, zelfs als het slecht is lijkt het me nog grappigquote:
Ach meidje toch, 10 anderen daar voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist hoor :$ Kon je helemaal niet bedreigen met knuppels die ik anaal bij je zou inbrengen enzo
JAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Salatrel het volgende:
status update van een vriendin op facebookblijkbaar is dr kat voor de 2e keer in een paar weken tijd niet thuisgekomen
![]()
zal ik replyen dat ze dat kutbeest eens beter in de gaten moet houden ipv de hele dag op facebook schooien voor gratis shit bij like & win acties
Nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meidje toch, 10 anderen daar voor
Heb de abuse ook wel gemist hoor
Vochtige Streken is voornamelijk licht vermaak, 50 tinten grijs is naar mijn weten een serieus boek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vochtige streken is dus een stuk beter? Net een samenvatting gelezen, zelfs als het slecht is lijkt het me nog grappig
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
nootmans... ook wel bekend onder zijn pseudoniem Ben Dover
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietUr speshul :$
Ga maar vast weer kromstaan en laat je broekje maar zakken
Haha shitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
nootmans... ook wel bekend onder zijn pseudoniem Ben Dover
Hihi kusje gr gr :$quote:
Welke Koningin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezee, leve de koningin!!!
Nee, ik zie het niet.. Laat eens zien?
Lawlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdwaald... I guess. Al die gare users hier
Hoe was je vakantie?
Nee. Heb vitaminewater nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lawl![]()
Kinderkoffie om je op te beuren?
Ja heerlijk en ik wil terug..![]()
Heb ik verteld dat ik op vakantie was hier?
Doegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
Ik ga eens even bewegen.. Krijg een buikje van dat duivelsgebroed in me
Latahhh![]()
Denk niks. Dwc is nog niet weer gezien..quote:
dWc nog steeds ban?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niks. Dwc is nog niet weer gezien..
Hoe was sziget?
die is er sinds gisteren weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niks. Dwc is nog niet weer gezien..
Hoe was sziget?
Nee, dWc is alweer langs geweest hoor. Was je bij Sziget?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc nog steeds ban?
ja tofben nu wel echt te brak
Een week naar de klote gaan bij 42 graden hakt er wel in.
wat is er mis met Sziget? en volgens mij valt het wel mee. in elk geval niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dWc is alweer langs geweest hoor. Was je bij Sziget?En, is het echt zo'n groot neukfeest?
Oh. Tja what do i know.quote:
Sickquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc nog steeds ban?
ja tofben nu wel echt te brak
Een week naar de klote gaan bij 42 graden hakt er wel in.
Haha niks, maar omdat ik dus las dat het zo'n festival is waarbij iedereen met iedereen neuktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is er mis met Sziget? en volgens mij valt het wel mee. in elk geval niet in het openbaar.
ging wel te ver ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Tja what do i know.
[..]
Sickvond 34 graden al kut.
Hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ging wel te ver ja.moving in the shadows.
Echt mannelijker kan niet hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Heb vitaminewater nu
Waar was je? Nee iemand zei dat hier laatst
[..]
Doeg
Dat is mij echt te warm hoorquote:
Ik was ook in Italië.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt mannelijker kan niet hoor![]()
Ik was in Italie.. ën had ik al gezegd dat ik terug wilde?
Ga jij nog op vakantie?
En wie roddelt hier over mij?
Kan hier ook niemand alleen laten he
Waaar?quote:
mij ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mij echt te warm hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |