Ik ook.. Ben al een tijdje zwanger van de duivel :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zo vruchtbaar, ik kan zelfs onbevlekt ontvangen.
alsof mozy jou nooit bevlekt heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zo vruchtbaar, ik kan zelfs onbevlekt ontvangen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen nu en vroeger?quote:
Maar daar heb ik nooit iets van ontvangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof mozy jou nooit bevlekt heeft
Vroeger hadden we Zoskquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen nu en vroeger?
En ik zorg met liefde voor je kroost hoor Doddie
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als in wel of geen happy ending? Als ik je het eind zou verklappen hoef je hem zelf niet meer te kijken zarbje... Begin van de film was wel erg leuk, maar dat had je zelf ook al door geloof ik?
Een schatje ben jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En WD. En Chris. En Skylark. En S.Seagal. En CN.quote:
andere mensen denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
houden zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nooit iets van ontvangen.
Sinos, Gari, QB. Die goeie ouwe tijd, he.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinos, Gari, QB. Die goeie ouwe tijd, he.
dat is nog redelijk recent, die komen vast nog wel terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinos, Gari, QB. Die goeie ouwe tijd, he.
Ik vier het elke dag met een lachquote:
Nootjes!quote:
Hoezee, leve de koningin!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vier het elke dag met een lach![]()
![]()
![]()
Alleen kan ik op dit moment niet lachen, omdat dit zeer doet.
Een wondje bij mijn exorbitant grote snijtanden, ziet u..
Whieep.
maar wel lekker door blijven lezen zekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
Iemand Vochtige Streken cadeau gedaan.
"Ik ben jouw boek aan het lezen. Verschrikkelijk, wat smerig. Sommige stukjes zijn echt té."
Ja, het is te grappig om niet verder te lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel lekker door blijven lezen zeker
Van wie was die ook alweer? volgens mij heb ik die ook gelezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
Iemand Vochtige Streken cadeau gedaan.
"Ik ben jouw boek aan het lezen. Verschrikkelijk, wat smerig. Sommige stukjes zijn echt té."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |