Misschien dat die shiny Mew dan alsnog een keer ter wereld komt!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoera, mijn lichaam heeft me zojuist laten weten dat ik nog vruchtbaar ben, maar niet drachtig.
Ik ga dit heugelijke feit vieren met een groot stuk chocola.
Doei.
Hoe was de film??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg hallo, mag ik even inbreken in die kneuzenparade hier? Fijn.
Als jullie op deze tour doorgaan is deze sc van mij.
Jmf.
hey Zarb!!![]()
Als in wel of geen happy ending? Als ik je het eind zou verklappen hoef je hem zelf niet meer te kijken zarbje... Begin van de film was wel erg leuk, maar dat had je zelf ook al door geloof ik?quote:
Thnx voor de bonkjes en sliertjes mental image.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoera, mijn lichaam heeft me zojuist laten weten dat ik nog vruchtbaar ben, maar niet drachtig.
Doei.
jij moet er meteen weer iets ranzigs van makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx voor de bonkjes en sliertjes mental image.
Was ook een heel goede epquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
Aflevering van Breaking Bad had de meeste kijkers ooit, 2x het gemiddelde.
Nee 4EBE, met haar 'niet drachtig'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij moet er meteen weer iets ranzigs van maken
Die is er gewoon? Iig in KLB.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vond de laatste kapingsactie geslaagder.
Ik mis Piye
Zijn nog in volle gang...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vond de laatste kapingsactie geslaagder.
Ik mis Piye
Ja maar daar kom ik bijna niet meer. Mss moet ik maar weer eens wat meer posten.quote:
wees blij dat ze niet drachtig isquote:
ach er is altijd wel iemand te vinden die je voor hoer wil uitschelden. misschien wil vas je wel helpenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik bijna niet meer. Mss moet ik maar weer eens wat meer posten.
Maar die kaap was leuk! De goeie oude tijd, waarin Chloro me voor hoer uitschold, dWc me nog een lekker wijf vond, en ik niet wist dat Panzer ripped was.
Dafuqquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik bijna niet meer. Mss moet ik maar weer eens wat meer posten.
Maar die kaap was leuk! De goeie oude tijd, waarin Chloro me voor hoer uitschold, dWc me nog een lekker wijf vond, en ik niet wist dat Panzer ripped was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien dat die shiny Mew dan alsnog een keer ter wereld komt!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doei.
Ik heb geen baarmoederonsteking, dus je kan gerust zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx voor de bonkjes en sliertjes mental image.
Hey nootjes!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |