Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, mogen wij weer kapen?
Deze SC is kut
Dat is waar, dat plus het feit dat iedereen natuurlijk zijn eigen interpretatie heeft en sommige waarheden geen waarheid blijken te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is als de originele bron altijd hetzelfde zou blijven, woorden krijgen ook andere betekenissen als je ouder wordt.
Echt hè, zelfs CY en Maus kregen me eerder weg met hun liefdesdagboekposts.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jezus wat een stelletje zondags kapers, 0 effort.
Heeey Fas. Je ziet er goed/leuk uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Fascination het volgende:
R&P / " Je ziet er goed/leuk uit"
Moest lachen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Fascination het volgende:
Moest lachen.
Dat is vast niet op FOK!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Fascination het volgende:
Moest lachen.
Weet niet wat ik hiermee aanmoet. :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeey Fas. Je ziet er goed/leuk uit.
Open er een topic overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiermee aanmoet. :$
Gewoon, je beentjes voor me spreiden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiermee aanmoet. :$
The kings of Tyrus with their convict listquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon, je beentjes voor me spreiden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
The kings of Tyrus with their convict list
Are waiting in line for their geranium kiss
And you wouldn't know it would happen like this
But who among them really wants just to kiss you ?
With your childhood flames on your midnight rug
And your Spanish manners, and your mother's drugs
And your cowboy mouth and your curfew plugs
Who among them do you think could resist you ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien moet je eens er van uitgaan dat ze het wel menen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sja dat zou wel heel naief zijn. Heb je hem wel eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Wij sliepen niet hoor! Oh eh jawel trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
JMF en ZarB slapen denk ik.
Morgen een nieuwe poging.
Nee, ophoeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wij sliepen niet hoor! Oh eh jawel trouwens.
Vanavond nieuwe ronde!!
Fijne dinsdag fokkies!!
Hij is amazingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
de tong van dat paardis die verstandelijk gehandicapt ofzo
Besefte ik me ook maar toen was het al gequotequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dank je. Wel jammer dat de staart van het paard gecoupeerd is.
nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
Begint mijn telefoon net ineens op een heel spastisch ritme te trillen, denk wtf is dat nou? had toch geen alarm of zo ingesteld?
Is het een sms.
hallo, neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg hallo, mag ik even inbreken in die kneuzenparade hier? Fijn.
Als jullie op deze tour doorgaan is deze sc van mij.
Jmf.
hey Zarb!!![]()
mooi omschreven welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoera, mijn lichaam heeft me zojuist laten weten dat ik nog vruchtbaar ben, maar niet drachtig.
Ik ga dit heugelijke feit vieren met een groot stuk chocola.
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |