Houden ze van Johnny Dep lookalikes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ZarB en Aber je foto's zien blijven ze wel
Itt Abie ben ik totaal ongevoelig voor foto's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ZarB en Aber je foto's zien blijven ze wel
Oh die is te ecto voor ze denk ik. Pics van Krioro danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Houden ze van Johnny Dep lookalikes?![]()
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
MENSEN lees mijn laatste post van rechts naar links.....!!!
Ging even iets mis... heb guus niet in bespreking betrokken... Mijn fout. Voel me een ei (ik moet even bruggetje maken met het nu volgende plaatje)
[ afbeelding ]
Hahaha fernandes pic en alle boys huilen in jaloezie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh die is te ecto voor ze denk ik. Pics van Krioro dan
Nee CHASE CRAWFORD!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Houden ze van Johnny Dep lookalikes?![]()
Gastquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
OK, dank je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wanneer ik haar weer zie zal ik zeggen dat je wil dat ze terug komt ok?
Misschien kunnen we een kaart voor haar maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wanneer ik haar weer zie zal ik zeggen dat je wil dat ze terug komt ok?
Wat een puik idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een kaart voor haar maken?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
NIEUWWE AANVAAAAL!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een kaart voor haar maken?
Hier een kekke afbeelding die ze zeker zal waarderen (srs):quote:
hahahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Hier een kekke afbeelding die ze zeker zal waarderen (srs):
[ afbeelding ]
Voeg eventueel tekst toe, uitprinten en afleveren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zijn die dingen niet ergens te koop?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rusland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet ergens te koop?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef ZarB het volgende:
Blijkbaar heeft JMF nogal moeite met duidelijke communicatie, maar wat hij bedoelt te zeggen is: so long gayboys!!
Een actual opgezette vos om op te sturen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet ergens te koop?
Als je die nou bij de Action voor een tientje kon halen zou je er 1 voor de deur kunnen zettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Een actual opgezette vos om op te sturen bedoel je?
Ik zie iets wat voor een luguber opgezette vos moet doorgaan. Daar moet ik innerlijk van huilen want de vos is mijn lievelingsdier. Sorry dat ik niet in je zelfverzonnen insidersgroepje zit en je je dus automatisch geneigd voelt lelijk te doen tegen mij, auti autitje. Hjb want je weet zelf niet. Lobiquote:
Best gift ever, gemummificeerd kadaver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Een actual opgezette vos om op te sturen bedoel je?
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zie iets wat voor een luguber opgezette vos moet doorgaan. Daar moet ik innerlijk van huilen want de vos is mijn lievelingsdier. Sorry dat ik niet in je zelfverzonnen insidersgroepje zit en je je dus automatisch geneigd voelt lelijk te doen, auti autitje. Hjb want je weet zelf niet. Lobi
Hoe weet je of na 10x herhalen je nog steeds hetzelfde zegt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heel goed. Waarheid herhalen is namelijk beter dan zelf onzin verzinnen.
Hahahaha wie woont er in roffa bij centraal in de buurt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gewoon deze door heel Rotterdam ophangen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha wie woont er in roffa bij centraal in de buurt.
Ja maar dan denken ze dat wd die vos is en dan krijg ik allemaal dooie vossen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang je terug kan vallen op de originele bron is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet je of na 10x herhalen je nog steeds hetzelfde zegt.
Dat is als de originele bron altijd hetzelfde zou blijven, woorden krijgen ook andere betekenissen als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zolang je terug kan vallen op de originele bron is er niets aan de hand.
Je moederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, mogen wij weer kapen?
Deze SC is kut
Jezus wat een stelletje zondags kapers, 0 effort.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, mogen wij weer kapen?
Deze SC is kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |