Piye post toch nog gewoon?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vond de laatste kapingsactie geslaagder.
Ik mis Piye
Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
Oh nee toch niet. Die ga ik dan maar met kerst vragen.
50 tinten grijs vond ik niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.
Eigenlijk zou ik best mogen meeprofiteren van de opbrengsten van het boek, al die reclame die ik ervoor maak.
Heb hem net een berichtje gestuurd. Mss moet ik zelf ook maar weer wat vaker buiten de SC komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Piye post toch nog gewoon?
Vraag of hij terug komt.
Verdwaald... I guess. Al die gare users hierquote:
Doodeng.. Je moet het maar durvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb hem net een berichtje gestuurd. Mss moet ik zelf ook maar weer wat vaker buiten de SC komen
Hey sgatjquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdwaald... I guess. Al die gare users hier
Hoe was je vakantie?
drink jezelf wat moed inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doodeng.. Je moet het maar durven
Respect voor jou :$
Ga kaartjes knippen rotjoch ;squote:
HAHAAAAAAAA ik heb nog een week vakantiequote:
Grapje, toch?quote:
Heyquote:
Ik heb jou ook gemist hoor :$ Kon je helemaal niet bedreigen met knuppels die ik anaal bij je zou inbrengen enzoquote:
Maar vochtige streken is dus een stuk beter? Net een samenvatting gelezen, zelfs als het slecht is lijkt het me nog grappigquote:
Ach meidje toch, 10 anderen daar voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist hoor :$ Kon je helemaal niet bedreigen met knuppels die ik anaal bij je zou inbrengen enzo
JAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Salatrel het volgende:
status update van een vriendin op facebookblijkbaar is dr kat voor de 2e keer in een paar weken tijd niet thuisgekomen
![]()
zal ik replyen dat ze dat kutbeest eens beter in de gaten moet houden ipv de hele dag op facebook schooien voor gratis shit bij like & win acties
Nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meidje toch, 10 anderen daar voor
Heb de abuse ook wel gemist hoor
Vochtige Streken is voornamelijk licht vermaak, 50 tinten grijs is naar mijn weten een serieus boek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vochtige streken is dus een stuk beter? Net een samenvatting gelezen, zelfs als het slecht is lijkt het me nog grappig
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
nootmans... ook wel bekend onder zijn pseudoniem Ben Dover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |