nee verliest 2 punten ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Marcoss het volgende:
Melnychenko wint weer tov de prognose?
Oh zie het ja, zat naar mijn eigen prognose te kijkenquote:
Ahquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zie het ja, zat naar mijn eigen prognose te kijken
Mooie foto.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Usain Bolt reclaims 100-meter world championship, lightning strikes as he crosses finish line
Finish ligt helemaal niet in de bocht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Usain Bolt reclaims 100-meter world championship, lightning strikes as he crosses finish line
Iets klopt er niet aan die foto.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Toch raar dat ze dat nu niet meer lopen, maar op andere afstanden nog wel records.quote:
Waarom schrappen ze al die DDR-records niet gewoonquote:
Omdat je dan alle records sinds de jaren 80 (ja, ook die van erna) wel kunt schrappen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom schrappen ze al die DDR-records niet gewoon
Die heeft ten minste ballenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Met Ostapchuk was het veel leuker geweest.
Wel vaker gezienquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Die finish van Ohuruogu is echt zo geniaal
Ja natuurlijk was het niet handig van Montsho, maar dan nog
Atletiek rond naar boven af. 49,404 wordt 49,41quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:29 schreef franklop het volgende:
als je 49,404 loop dan is je tijd toch 49,40 en niet 41?
Kortste weg hequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Nober het volgende:
Slim om al die poortje om te lopen word je toch 2de mee.
Gewoon dom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef Wombcat het volgende:
Die Montcho laat het trouwens wel echt liggen op de finish.
Matchfixing?
Da's toch vaak zo bij (polstok)hoogspringen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef franklop het volgende:
Moet wel 1 van beide die hoogte halen hoor.. anders zo'n anticlimax
ja klopt wel, maar vind dat wel een anticlimaxquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch vaak zo bij (polstok)hoogspringen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef Wombcat het volgende:
Die Montcho laat het trouwens wel echt liggen op de finish.
Matchfixing?
Nou, als het bij wielrennen zo gebeurt, vindt iedereen het duidelijk dat het afgesproken werk is als je op zo'n domme manier verliest. Zie OS vorig jaarquote:
Vino die Uran verslaatquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, als het bij wielrennen zo gebeurt, vindt iedereen het duidelijk dat het afgesproken werk is als je op zo'n domme manier verliest. Zie OS vorig jaar
Hoewel Zabel in de MSR waar Freire nog net onderdoor duikt
Greipel verloor op deze manier van Kittel in de Tour, toen werd er ook niet gesproken over afgelopen werk toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, als het bij wielrennen zo gebeurt, vindt iedereen het duidelijk dat het afgesproken werk is als je op zo'n domme manier verliest. Zie OS vorig jaar
Ja, ik weet 't jezelf quotenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:30 schreef Wombcat het volgende:
Zijn de banen eigenlijk wel nauwkeurig genoeg afgemeten om dit onderscheid te maken?
Het gaat ook niet om de exacte afstand, maar om wie er als eerste over de finish gaat. De buitenste banen zijn nadelig qua lopen en alsnog krijg je daar geen compensatie voor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't jezelf quoten![]()
Maar wat is nou het verschil tussen Montcho en Ohuruogo? 2 cm of zo? Op 200 meter is dat 0,1%. Zo'n meetnauwkeurigheid zie je niet vaak, volgens mij.
Zou toch wel humor zijn als Montcho volgende week de baan nog eens opmeet en protest indient omdat haar baan 2 cm langer was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de exacte afstand, maar om wie er als eerste over de finish gaat. De buitenste banen zijn nadelig qua lopen en alsnog krijg je daar geen compensatie voor.
Ik vraag me dit serieus wel regelmatig af. Hoeveel doping zou er gebruikt worden onder atleten? Ik vrees behoorlijk veel..quote:
Uiteindelijk kan je je kwalificeren voor de beste banen, dus je moet niet zo miepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou toch wel humor zijn als Montcho volgende week de baan nog eens opmeet en protest indient omdat haar baan 2 cm langer was.![]()
Volgens mij heb ik eens gelezen dat een wielrenner die het werelduurrecord verloor dat gedaan had en het record weer terugkreeg.
Ga iig maar uit van iedereen in de finale.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik vraag me dit serieus wel regelmatig af. Hoeveel doping zou er gebruikt worden onder atleten? Ik vrees behoorlijk veel..
Gatlin ging ook weer als vanouds inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga iig maar uit van iedereen in de finale.
behalve nederlanders natuurlijk
Het lijkt me sterk dat Ohuruogu een zak geld aan Montsho gegeven heeft..in elk geval onwaarschijnlijker dan dat Vino zoiets zou doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat prima voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef Bolters het volgende:
Haha nee, niet iedereen. Althans, dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb eerlijk gezegd gewoon geen idee.
Lemaittre de eerste schone. Van doping krijg je bruine huid namelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat prima voorstellen.
Als zowat iedereen die onder de 9.90 op de 100 m heeft gelopen al betrapt is, en tussen 9.90 en 10.00 ook een flink deel, dan trek ik mijn conclusies.
ahahahahahahahquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lemaittre de eerste schone. Van doping krijg je bruine huid namelijk.
Hij won op zijn 15e al het schoolkampioenschap met allemaal 16jarigen. Doorlopen mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef Szura het volgende:
Bolt is schoon man, hij is geboren om legendarische prestaties neer te zetten
Dat doet mij afvragen hoe het kan dat die reporter van Eurosport ooit is aangenomen. Man man manquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Die lach van die 2 steeds als ze wachten tot het item begint![]()
En lange benen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij won op zijn 15e al het schoolkampioenschap met allemaal 16jarigen. Doorlopen mensen.
Nou ja, ik vind dat ie het prima doet altijd, alleen die lach als ze wachten tot ze horen dat ze niet meer live zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat doet mij afvragen hoe het kan dat die reporter van Eurosport ooit is aangenomen. Man man man
Haha ben ik met je eens, qua presenteren doet hij het gewoon goed. Maar hoe hij er uit ziet, vind ik niet echt voor televisie. Voornamelijk zijn gebitquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat ie het prima doet altijd, alleen die lach als ze wachten tot ze horen dat ze niet meer live zijn
En een Duitser die prima Engels praatquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha ben ik met je eens, qua presenteren doet hij het gewoon goed. Maar hoe hij er uit ziet, vind ik niet echt voor televisie. Voornamelijk zijn gebit
Maurice Greene was er ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat ie het prima doet altijd, alleen die lach als ze wachten tot ze horen dat ze niet meer live zijn
Over wie gaat het?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha ben ik met je eens, qua presenteren doet hij het gewoon goed. Maar hoe hij er uit ziet, vind ik niet echt voor televisie. Voornamelijk zijn gebit
ZOMGWTFBBQ hij was bij Greene Light?quote:
quote:'Ik wil er niet naar kijken. Het belangrijkste is dat de horden en de 200 meter stabiel waren. Met hoogspringen kreeg ik last van mijn knie. Daardoor durfde ik onbewust bij het kogelstoten niet volledig aan te glijden. Dat heeft me punten gekost', meldde ze na afloop van de eerste dag.
Ja ik kijk nu even nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ZOMGWTFBBQ hij was bij Greene Light?
Had ze toch al een beetje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef franklop het volgende:
Schippers heeft last van dr knie
[..]
Ja klopt, lijkt een terugkerend iets te zijn. Wellicht dat ze toch maar een keuze moet gaan maken om voor het sprinten te gaan, voordat het te laat is.quote:
Tja, zou ze het daar beter op kunnen doen dan als meerkampster? Volgens mij vind ze meerkampen ook gewoon veel leuker..quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja klopt, lijkt een terugkerend iets te zijn. Wellicht dat ze toch maar een keuze moet gaan maken om voor het sprinten te gaan, voordat het te laat is.
Dat durf ik niet te zeggen, maar al word je in je prestatie wellicht vaker (ja weet het iets te voorbarig) tegengehouden vanwege een terugkomende blessure dan moet je wellicht daarvoor kiezen. Als je ziet dat ze 11.09 kan lopen op de 100 en 22,70 op de 200 dan kan ze daar wellicht nog in winnen als ze daar nog meer specifiek op traint. Al is het maar voor een jaartje ofzo, zodat de knie wat ontzien wordt en dat ze daarna in 2015 weer vol voor de zevenkamp kan gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zou ze het daar beter op kunnen doen dan als meerkampster? Volgens mij vind ze meerkampen ook gewoon veel leuker..
Wel het lelijkste haar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Szura het volgende:
Iig degene met de lekkerste kont die gewonnen heeft
PB Atletiekuniequote:Gregory Sedoc is na zijn halve finale 110 meter horden onwel geworden. Voor controle en nader onderzoek is hij met de medische staf naar een Russisch hospitaal. Nadere berichtgeving volgt.
Wanneer zit nu eens een keer alles mee voor een Nederlandse atleet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef franklop het volgende:
Schippers heeft last van dr knie
[..]
Nooit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wanneer zit nu eens een keer alles mee voor een Nederlandse atleet?
Wie geeft er wat om het haarquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het lelijkste haar.
Jammer dat Okagbare en Gardner niet voor eremetaal konden.
Hij kwam heel raar over in dat interview na zijn race ookquote:
Eindelijk een keer een atleet die goud won en het was zeker niet verwacht. Hij haalde 5.80 daarmee had hij hier geen kans gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit?
Ik denk ook nog altijd met weemoed aan mijn eigen rug.
Die post citeerde ik niet. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een atleet die goud won en het was zeker niet verwacht. Hij haalde 5.80 daarmee had hij hier geen kans gemaakt.
Alleen bij de mannen neem ik aan? Oh en Bolt is dat toch welquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Szura het volgende:
Wtf lees nu pas dat Lavillenie geen goud heeft
Misschien wel de grootste favoriet op zijn nummer van alle WK-onderdelen
Mannen ja. Vrouwensportquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen bij de mannen neem ik aan? Oh en Bolt is dat toch wel
Eaton? Bolt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Szura het volgende:
Lavillenie kreeg je maximaal 1.2 keer je inzet voor, Eaton 1.45 --> Lavillenie was "meer favoriet"quote:
Ga je schamen!quote:
Wat heb je tegen Ohuruogu?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ga je schamen!FML, heb ik gewoon live moeten meemaken dat Ohuruogu een wereldtitel pakt...
![]()
Weinig favorieten van mij sloegen toe, want ook Lavilennie had het net niet.Zat niet zo in de wedstrijd, al had ik gedacht dat hij nog wel over 5.96m zou gaan...
Kogelstoten was na 1 stoot over, jezus die Adams is goed.
En die Fraser - Pryce, alsof het niet is.
Poolstok blijft altijd een beetje tricky en ineens 7cm omhoog was lamequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Szura het volgende:
Eaton alleen omdat er meer kans op blessures en DSQ's wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lavillenie kreeg je maximaal 1.2 keer je inzet voor, Eaton 1.45 --> Lavillenie was "meer favoriet"
Tuurlijk, maar dat zorgt er dus ook voor dat de kans dat hij wint kleiner is en dus dat hij minder favoriet is dan bijvoorbeeld Lavillenie of Boltquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eaton alleen omdat er meer kans op blessures en DSQ's was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zorgt er dus ook voor dat de kans dat hij wint kleiner is en dus dat hij minder favoriet is dan bijvoorbeeld Lavillenie of Bolt
Enige echte "zekerheidje" op het WK kwam vandaag natuurlijk in actiePerkovic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook een sensatie geweest ja, maar zo ruim favoriet als Adams lijkt me verder echt niemand te zijnquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zorgt er dus ook voor dat de kans dat hij wint kleiner is en dus dat hij minder favoriet is dan bijvoorbeeld Lavillenie of Bolt
Enige echte "zekerheidje" op het WK kwam vandaag natuurlijk in actieUiteindelijk wint die Adams niet eens zo heel dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Pars maakte het al helemaal niet waar
Dibaba was ook wel zekerheidje trouwens.
Als die 20.41 van Schwanitz niet in de laatste maar in de 2e worp ofzo zou zijn geweest denk ik dat Adams nog wel over de 21 zou zijn gegaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint die Adams niet eens zo heel dik
Nou he, ik zag dat interview erna, en hij was toen ook al zo 'raar' de interviewer vroeg ook al een paar keer 'gaat het wel?' waar hij wat laconiek op reageerde, maar er was dus echt wel wat...quote:
Dat is wel weer waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die 20.41 van Schwanitz niet in de laatste maar in de 2e worp ofzo zou zijn geweest denk ik dat Adams nog wel over de 21 zou zijn gegaan
Schorsing gehad, kampioenschappen piek-streak die echt belachelijk wordt, en Brits.quote:
Ja daarom, dat vind ik gaafquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Schorsing gehad, kampioenschappen piek-streak die echt belachelijk wordt, en Brits.
Nee, maar ja, Montsho finisht belachelijk slecht helaas. Denise Lewis stond wel te springen toen de uitslag op het bord kwam...
Er zijn twee dingen die op doping wijzen: altijd kunnen pieken en het hele seizoen goed zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja daarom, dat vind ik gaaf
Dat ze gewoon altijd in de series goed is, in de halve finales beter en in de finale absoluut op de toppen van haar kunnen
Hij had 'gewoon' brons in London. En Cantwell had toch goud?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Doet me denken aan die Amerikanen die altijd 22 meter gooien in de VS in het voorseizoen en op WK/OS keer op keer falen
Cantwell gooit sinds 2003 over 21.60 elk seizoen, en de afgelopen 4 jaar over de 22 meter dan verwacht je toch een mooier palmares.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij had 'gewoon' brons in London. En Cantwell had toch goud?
Ik ben al wel gestopt om me daar druk om te maken hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen die op doping wijzen: altijd kunnen pieken en het hele seizoen goed zijn
Ik heb de wekker al gezet jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zin in het snelwandelen.
Ik ook, maar wel voor de heptathlonquote:
Ssst.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel voor de heptathlon
Hoe laat gaat jouw wekker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef heywoodu het volgende:
Oh mensen vergeet het niet, denk je dat het morgenochtend mooi wordt, nou, woensdag om 06:30 beginnen we aan het meest epische gevecht van alle epische gevechten, de 50km snelwandelen
Voorbeschouwingen lezen, laatste nieuws checken, route nog eens bekijken, nog een keer laatste nieuws checken, geld inzetten, ik ga toch niet later dan 04:30 m'n bed uitquote:
Ja mooie tijden. Ik deed het vaak bij de NBA. 3.00 eruit en MIAMI Heat kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voorbeschouwingen lezen, laatste nieuws checken, route nog eens bekijken, nog een keer laatste nieuws checken, geld inzetten, ik ga toch niet later dan 04:30 m'n bed uit
Dat ga je toch niet vergelijken met dequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja mooie tijden. Ik deed het vaak bij de NBA. 3.00 eruit en MIAMI Heat kijken.
Dat vat het wel zo'n beetje samen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef alors het volgende:
Hahaha snelwandelen, dat is echt fucking gay, met die gele kaarten bij een zogenaamde drafpas terwijl ze dat allemaal doen
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet vergelijken met de50km snelwandelen
?
Jawel, dit zijn allemaal van die verzonnen nepdingen die mensen op kantoor als "grapje" noemen, "achteruithordespeerwerpen" enzo, hilarisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)
Badkuiprace
Blij Dat Ik Glij (in een berggebied)
Caravanrace
Dan maar de lucht in
De Aanhanger Wint
Duw 'm D'r Af
Fiets 'm 'r in
Freewheelen
Gein op 't plein
Heen en Weer
Hoog en droog
Lol aan de Katrol
Loop er eens in
Met Glans van de Schans
Met Je As Over De Plas
Op Glad IJs (ergens op een ijsbaan)
Pompen of Verzuipen
Pret in Bed
Rol 'm 'r op
Schiet 'm d'r af
Snel Naar De Bel
Tobbedansen
Tobbedansen Speciaal
Uitpakken en Wegwezen
Vlieg er eens uit
Daar kan snelwandelen niet tegenop.
Ter land ter zee en in de lucht gaan we niet minachten he. Snel naar de Bel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, dit zijn allemaal van die verzonnen nepdingen die mensen op kantoor als "grapje" noemen, "achteruithordespeerwerpen" enzo, hilarisch.
Snelwandelen is het summum van spanning in de sport.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alors mijn favoriete user mét humor.Knevel en van de Brink alles maken we onveilig.
Topshow.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef heywoodu het volgende:
Oh mensen vergeet het niet, denk je dat het morgenochtend mooi wordt, nou, woensdag om 06:30 beginnen we aan het meest epische gevecht van alle epische gevechten, de 50km snelwandelen
Dit was echt een harde baas.quote:
Ik zie zweefmomentjes. Verdacht.quote:
De Australische koploopster welteverstaan, geboren en getogen in Sydney, ik vond het zieligquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Szura het volgende:
Mooiste moment bij het snelwandelen was in Sydney (?) toen de koploopster vlak voor het stadion net die gele kaart teveel kreeg
Maar zou je ze ook met het blote oog gezien hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie zweefmomentjes. Verdacht.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar zou je ze ook met het blote oog gezien hebben?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n haters gonna hate zweef
Da's geel.quote:
Ik vind dat ze het voortaan zweefwandelen moeten gaan noemenquote:
Hij houdt wel mooi één van beide voeten op de grond.quote:
Goud voor Roger Schneiderquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het voortaan zweefwandelen moeten gaan noemen![]()
Uiteraard mag snelpoepen ook.
Edit: Eigenlijk typisch dat ze bij de Winterspelen nog geen Glijschaatsen hebben. Oftewel schaatsen, waarbij je beide schaatsen ten alle tijden op de grond moeten hebben.
Bestaan ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Jullie verpesten voor mij het snelwandelen wel zo
Ik doe gewoon net alsof die zweefjes niet bestaan
Je snapt toch dat het allemaal photoshops zijn. Bij het snelwandelen komen twee voeten nooit beiden van de grond. Die gele kaarten zijn altijd onterechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Jullie verpesten voor mij het snelwandelen wel zo
Ik doe gewoon net alsof die zweefjes niet bestaan
Inderdaad, anders zou het wel hardlopen heten he, slimmerd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het snelwandelen komen twee voeten nooit beiden van de grond.
De weg wordt ingedrukt door de luchtverplaatsing, daar kan je niks aan doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je snapt toch dat het allemaal photoshops zijn. Bij het snelwandelen komen twee voeten nooit beiden van de grond. Die gele kaarten zijn altijd onterecht
Ho ho. Ik leg alleen even uit dat al de foto's een hoax zijn en de negativiteit een scam isquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou het wel hardlopen heten he, slimmerd.
Boltquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Ik leg alleen even uit dat al de foto's een hoax zijn en de negativiteit een scam is![]()
Snelwandelen: voor echte mannen.
quote:
Zin inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit er klaar voor mensen, de strijd gaat bijna beginnen![]()
![]()
Deden de vrouwen ook de decathlon maar, dat blijft toch veel leuker dan de heptathlonquote:
Oeps, tis vroegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deden de vrouwen ook de decathlon maar, dat blijft toch veel leuker dan de heptathlon
Het lijkt me dat de morus onder snelwandelaars mbt de voeten op de grond precies hetzelfde is als de morus onder andere sporters mbt dopinggebruik: valsspelen is OK, zolang je maar niet gepakt wordt. En als iemand gepakt wordt, terwijl je het net zo goed zelf had kunnen zijn, dan spreek je er schande van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:33 schreef Nober het volgende:
OS / Álle snelwandelaars speelden vals, niet allemaal kregen een DSQ
Onmogelijk, niemand wint, alle deelnemers diskwalificeren.
Volgens mij spreekt niemand er schande van als je een DSQ krijgt, niemand is ook verontwaardigd ofzo, het hoort er gewoon bij en het overkomt iedereen zo nu en dan welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de morus onder snelwandelaars mbt de voeten op de grond precies hetzelfde is als de morus onder andere sporters mbt dopinggebruik: valsspelen is OK, zolang je maar niet gepakt wordt. En als iemand gepakt wordt, terwijl je het net zo goed zelf had kunnen zijn, dan spreek je er schande van.
Dus past prima op het programma wat dat betreft
Dus snelwandelaars spelen dubbel vals.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de morus onder snelwandelaars mbt de voeten op de grond precies hetzelfde is als de morus onder andere sporters mbt dopinggebruik: valsspelen is OK, zolang je maar niet gepakt wordt. En als iemand gepakt wordt, terwijl je het net zo goed zelf had kunnen zijn, dan spreek je er schande van.
Dus past prima op het programma wat dat betreft
Oh, da's dus net als in het wielrennen 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt niemand er schande van als je een DSQ krijgt, niemand is ook verontwaardigd ofzo, het hoort er gewoon bij en het overkomt iedereen zo nu en dan wel
Ja want naast zweeffases lopen ze ook wel eens met een gebogen knie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus snelwandelaars spelen dubbel vals.
Dat verbaast me ook wel ja, ik dacht dat die reference series een beetje een Cheboksary-achtige uitschieter wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:49 schreef TheArt het volgende:
Rath begint met 6.67Wat is die een meerkamp aan het draaien joh.
Dat bedacht ik me pas ook jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:51 schreef tong80 het volgende:
Onglooflijk als je je reäliseert hoe hoog 2 meter 40 is.
Wij hebben op het werk in de kantine een hoogspringstellage staan op het WR van Sotomayor. Elke keer als ie dat ding zie, denk ik weer WTF!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:51 schreef tong80 het volgende:
Onglooflijk als je je reäliseert hoe hoog 2 meter 40 is.
"sport" ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:55 schreef Bolters het volgende:
Dat snelwandelen is ook echt een té belachelijke sport
Dat is idd wel erg sterk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Max23 het volgende:
Theisen Eaton springt een persoonlijk record: 6:37
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Max23 het volgende:
Denk dat dat wel eens voldoende kan zijn voor de winst..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Max23 het volgende:
Mwah, Melnychenko heeft bij het speerwerpen nog wel het een en ander te winnen. Aan de andere kant, Theisen zou wel een stuk betere 800 moeten kunnen lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat dat wel eens voldoende kan zijn voor de winst..
Hoewel Rath gevaarlijk is.
Kan die wat winnen op de speer? Rath ken ik eigenlijk niet goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Melnychenko heeft bij het speerwerpen nog wel het een en ander te winnen. Aan de andere kant, Theisen zou wel een stuk betere 800 moeten kunnen lopen.
Rath zie ik normaal gesproken nog niet meedoen om het goud, hooguit het brons.
Rath heb ik zelf op ongeveer dezelfde afstand "voorspeld" als in de forecast, Melnychenko beter, Theisen, Day, Djimou en Schippers minder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan die wat winnen op de speer? Rath ken ik eigenlijk niet goed.
113 punten, doeiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:04 schreef Max23 het volgende:
Sharon Day verbetert zich in haar laatste poging naar 5:79
Heb atletiek gedaan totdat ik heel erg last kreeg van mijn rug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:05 schreef Bolters het volgende:
Zijn jullie zelf eigenlijk allemaal atleten of gewoon liefhebbers van de sport?
Liefhebber.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:05 schreef Bolters het volgende:
Zijn jullie zelf eigenlijk allemaal atleten of gewoon liefhebbers van de sport?
Ik tot ik een keer spierpijn kreeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb atletiek gedaan totdat ik heel erg last kreeg van mijn rug.
Alle begrip voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik tot ik een keer spierpijn kreeg.
Sucksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb atletiek gedaan totdat ik heel erg last kreeg van mijn rug.
Das niet bestquote:
Daar is Adler een magische plekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, het snelwandelen WR deden ze ook op de 300m baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat is idd jammer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:21 schreef heywoodu het volgende:
Schippers ook de 3e niet beter, das toch jammer
Is geinig, maar helaas niks waard ;-)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:20 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even de startlijst van de 5000 meter dames van morgen te bekijken, maar Kuijken heeft echt achter de Kenianen en Ethiopiërs echt de beste papierenGeinig om te zien.
Bedankt voor je optimisme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is geinig, maar helaas niks waard ;-)
Niets waard misschien, maar een top-5 plaats is mogelijk. Er zakken op grote toernooien altijd wel wat Afrikanen doorheen. Moet Kuijken zelf wel fit zijn overigens, wat de laatste weken ook nogal twijfelachtig was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is geinig, maar helaas niks waard ;-)
De ethiopiers waren laat bij de start en hebben geen warming-up gedaan. Dus die vallen misschien tegen.quote:
Vrouwen hoeven morgens pas te lopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De ethiopiers waren laat bij de start en hebben geen warming-up gedaan. Dus die vallen misschien tegen.
Dan had ze zelfs de beste papieren voor brons gehad denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef TheArt het volgende:
Zonder dat verlies op de 100 horden zou Nadine gewoon 4e staan in de prognose
[..]
Geeft niet, het is nog vroegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:26 schreef Wombcat het volgende:
Oh, jullie hadden het over de dames morgen
Ik denk dat de Chinese dames maar beter niet te dichtbij moeten komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:30 schreef Wombcat het volgende:
Goh. Bij het snelwandelen: "bij de russen nog geen enkele waarschuwing." Wat verrassend
quote:Meerkampster Dafne Schippers staat bij de WK atletiek in Moskou na vier onderdelen op de tweede plaats op de zevenkamp. De Nederlandse atlete lonkt zelfs naar een medaille, maar ze waakte na afloop van de eerste dag voor euforie.
'Ik wil er niet naar kijken. Het belangrijkste is dat de horden en de 200 meter stabiel waren. Met hoogspringen kreeg ik last van mijn knie. Daardoor durfde ik onbewust bij het kogelstoten niet volledig aan te glijden. Dat heeft me punten gekost', meldde ze na afloop van de eerste dag.
Voor Nadine Broersen waren de kansen op een medaille na het eerste onderdeel al verkeken. De 23-jarige meerkampster, die in 4 jaar tijd de wereldtop heeft bereikt en in Moskou als outsider gold, kwam op de 100 meter horden ten val toen ze over de laatste horde struikelde. De 14,84 die ze noteerde, betekende de laatste plaats. 'Hier train je dan het hele jaar voor, ik was er 100 procent klaar voor. Maar opeens lag ik op de grond', zei de atlete uit Dongen.
Schippers opende haar zevenkamp sterk met 13,30 op de 100 meter horden en 1,77 meter bij het hoogspringen, maar stelde wat teleur bij het kogelstoten met 12,91. Ze won de 200 meter in 22,84, een evenaring van haar beste tijd van dit seizoen. Op die 200 meter bezit ze ook het Nederlands record met 22,69. 'Toch had ik daar wat meer van verwacht, al is het wel het eind van de dag', zei ze. 'Ik moet nu goed rusten en goed slapen, al is de nacht niet zo lang. Morgenochtend zal dan wel blijken hoe mijn knie zich houdt. Maar ik ga ervan uit dat ik gewoon verder kan.'
Broersen realiseerde zich na haar onfortuinlijke struikeling dat ze onmogelijk nog in de buurt van een topnotering kan komen, maar ze wilde toch laten zien wat ze waard was. Ze herstelde zich knap met de tweede plaats bij het hoogspringen met 1,89. 'Om het netjes te houden: ik baalde enorm en het was in het begin van het hoogspringen ook moeilijk om goed te presteren. Pas toen ik in de buurt kwam van mijn persoonlijk record van 1,90, begon het weer leuk te worden.'
De rustpauze tussen het hoogspringen en kogelstoten vond ze vervelend. 'In die uren besefte ik pas goed wat er was gebeurd. Ik miste de spanning die ik nodig heb om 14 meter te stoten. Mijn persoonlijk record van 25,01 op de 200 meter is wel fijn, maar ik had erg graag de 24 op het scorebord zien staan.' Broersen staat desondanks 14e in de tussenstand met 3600 punten. Schippers vergaarde 3837 punten en heeft er 75 minder dan Ganna Melnitsjenko, die het klassement na de eerste dag aanvoert.
Je zou bijna denken dat ze bij de 2.28 de lat verkeerd gelegd hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:33 schreef heywoodu het volgende:
Trouwens, dat PR van Amels staat wel op 2.28, maar dit zijn zijn beste sprongen:
[ afbeelding ]
2.22 halen hier zou dus gewoon echt goed zijn, lukt niet in de 2e poging.
Ja klopt, maar ik had toch niet verwacht dat een Keniaan helemaal achteraan op de schopstoel zou zitten...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoeft nog niet. Volgens mij was hij 10e dus als de volgende heat langzamer is kan het nog
Is gewoon realisme. Nederlanders hebben niks te zoeken op dat soort onderdelen. Is misschien jammer, maar het is gewoon zo. Meelopen voor een 5'e plaats is in mijn ogen niks waard.quote:
Dus in principe kan een ieder die niet uit Ethopië of Kenia komt beter niet meedoen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is gewoon realisme. Nederlanders hebben niks te zoeken op dat soort onderdelen. Is misschien jammer, maar het is gewoon zo. Meelopen voor een 5'e plaats is in mijn ogen niks waard.
Alleen negers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is gewoon realisme. Nederlanders hebben niks te zoeken op dat soort onderdelen. Is misschien jammer, maar het is gewoon zo. Meelopen voor een 5'e plaats is in mijn ogen niks waard.
Ho ho, er wonen ook negers buiten Kenia en Ethiopie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus in principe kan een ieder die niet uit Ethopië of Kenia komt beter niet meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |