Die post citeerde ik niet. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een atleet die goud won en het was zeker niet verwacht. Hij haalde 5.80 daarmee had hij hier geen kans gemaakt.
Alleen bij de mannen neem ik aan? Oh en Bolt is dat toch welquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Szura het volgende:
Wtf lees nu pas dat Lavillenie geen goud heeft
Misschien wel de grootste favoriet op zijn nummer van alle WK-onderdelen
Mannen ja. Vrouwensportquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen bij de mannen neem ik aan? Oh en Bolt is dat toch wel
Eaton? Bolt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Szura het volgende:
Lavillenie kreeg je maximaal 1.2 keer je inzet voor, Eaton 1.45 --> Lavillenie was "meer favoriet"quote:
Ga je schamen!quote:
Wat heb je tegen Ohuruogu?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ga je schamen!FML, heb ik gewoon live moeten meemaken dat Ohuruogu een wereldtitel pakt...
![]()
Weinig favorieten van mij sloegen toe, want ook Lavilennie had het net niet.Zat niet zo in de wedstrijd, al had ik gedacht dat hij nog wel over 5.96m zou gaan...
Kogelstoten was na 1 stoot over, jezus die Adams is goed.
En die Fraser - Pryce, alsof het niet is.
Poolstok blijft altijd een beetje tricky en ineens 7cm omhoog was lamequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Szura het volgende:
Eaton alleen omdat er meer kans op blessures en DSQ's wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lavillenie kreeg je maximaal 1.2 keer je inzet voor, Eaton 1.45 --> Lavillenie was "meer favoriet"
Tuurlijk, maar dat zorgt er dus ook voor dat de kans dat hij wint kleiner is en dus dat hij minder favoriet is dan bijvoorbeeld Lavillenie of Boltquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eaton alleen omdat er meer kans op blessures en DSQ's was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zorgt er dus ook voor dat de kans dat hij wint kleiner is en dus dat hij minder favoriet is dan bijvoorbeeld Lavillenie of Bolt
Enige echte "zekerheidje" op het WK kwam vandaag natuurlijk in actiePerkovic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook een sensatie geweest ja, maar zo ruim favoriet als Adams lijkt me verder echt niemand te zijnquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zorgt er dus ook voor dat de kans dat hij wint kleiner is en dus dat hij minder favoriet is dan bijvoorbeeld Lavillenie of Bolt
Enige echte "zekerheidje" op het WK kwam vandaag natuurlijk in actieUiteindelijk wint die Adams niet eens zo heel dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Pars maakte het al helemaal niet waar
Dibaba was ook wel zekerheidje trouwens.
Als die 20.41 van Schwanitz niet in de laatste maar in de 2e worp ofzo zou zijn geweest denk ik dat Adams nog wel over de 21 zou zijn gegaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint die Adams niet eens zo heel dik
Nou he, ik zag dat interview erna, en hij was toen ook al zo 'raar' de interviewer vroeg ook al een paar keer 'gaat het wel?' waar hij wat laconiek op reageerde, maar er was dus echt wel wat...quote:
Dat is wel weer waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die 20.41 van Schwanitz niet in de laatste maar in de 2e worp ofzo zou zijn geweest denk ik dat Adams nog wel over de 21 zou zijn gegaan
Schorsing gehad, kampioenschappen piek-streak die echt belachelijk wordt, en Brits.quote:
Ja daarom, dat vind ik gaafquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Schorsing gehad, kampioenschappen piek-streak die echt belachelijk wordt, en Brits.
Nee, maar ja, Montsho finisht belachelijk slecht helaas. Denise Lewis stond wel te springen toen de uitslag op het bord kwam...
Er zijn twee dingen die op doping wijzen: altijd kunnen pieken en het hele seizoen goed zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja daarom, dat vind ik gaaf
Dat ze gewoon altijd in de series goed is, in de halve finales beter en in de finale absoluut op de toppen van haar kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |