Dat doet mij afvragen hoe het kan dat die reporter van Eurosport ooit is aangenomen. Man man manquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Die lach van die 2 steeds als ze wachten tot het item begint![]()
En lange benen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij won op zijn 15e al het schoolkampioenschap met allemaal 16jarigen. Doorlopen mensen.
Nou ja, ik vind dat ie het prima doet altijd, alleen die lach als ze wachten tot ze horen dat ze niet meer live zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat doet mij afvragen hoe het kan dat die reporter van Eurosport ooit is aangenomen. Man man man
Haha ben ik met je eens, qua presenteren doet hij het gewoon goed. Maar hoe hij er uit ziet, vind ik niet echt voor televisie. Voornamelijk zijn gebitquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat ie het prima doet altijd, alleen die lach als ze wachten tot ze horen dat ze niet meer live zijn
En een Duitser die prima Engels praatquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha ben ik met je eens, qua presenteren doet hij het gewoon goed. Maar hoe hij er uit ziet, vind ik niet echt voor televisie. Voornamelijk zijn gebit
Maurice Greene was er ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat ie het prima doet altijd, alleen die lach als ze wachten tot ze horen dat ze niet meer live zijn
Over wie gaat het?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha ben ik met je eens, qua presenteren doet hij het gewoon goed. Maar hoe hij er uit ziet, vind ik niet echt voor televisie. Voornamelijk zijn gebit
quote:'Ik wil er niet naar kijken. Het belangrijkste is dat de horden en de 200 meter stabiel waren. Met hoogspringen kreeg ik last van mijn knie. Daardoor durfde ik onbewust bij het kogelstoten niet volledig aan te glijden. Dat heeft me punten gekost', meldde ze na afloop van de eerste dag.
Ja ik kijk nu even nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ZOMGWTFBBQ hij was bij Greene Light?
Had ze toch al een beetje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef franklop het volgende:
Schippers heeft last van dr knie
[..]
Ja klopt, lijkt een terugkerend iets te zijn. Wellicht dat ze toch maar een keuze moet gaan maken om voor het sprinten te gaan, voordat het te laat is.quote:
Tja, zou ze het daar beter op kunnen doen dan als meerkampster? Volgens mij vind ze meerkampen ook gewoon veel leuker..quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja klopt, lijkt een terugkerend iets te zijn. Wellicht dat ze toch maar een keuze moet gaan maken om voor het sprinten te gaan, voordat het te laat is.
Dat durf ik niet te zeggen, maar al word je in je prestatie wellicht vaker (ja weet het iets te voorbarig) tegengehouden vanwege een terugkomende blessure dan moet je wellicht daarvoor kiezen. Als je ziet dat ze 11.09 kan lopen op de 100 en 22,70 op de 200 dan kan ze daar wellicht nog in winnen als ze daar nog meer specifiek op traint. Al is het maar voor een jaartje ofzo, zodat de knie wat ontzien wordt en dat ze daarna in 2015 weer vol voor de zevenkamp kan gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zou ze het daar beter op kunnen doen dan als meerkampster? Volgens mij vind ze meerkampen ook gewoon veel leuker..
Wel het lelijkste haar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Szura het volgende:
Iig degene met de lekkerste kont die gewonnen heeft
PB Atletiekuniequote:Gregory Sedoc is na zijn halve finale 110 meter horden onwel geworden. Voor controle en nader onderzoek is hij met de medische staf naar een Russisch hospitaal. Nadere berichtgeving volgt.
Wanneer zit nu eens een keer alles mee voor een Nederlandse atleet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:19 schreef franklop het volgende:
Schippers heeft last van dr knie
[..]
Nooit?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wanneer zit nu eens een keer alles mee voor een Nederlandse atleet?
Wie geeft er wat om het haarquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het lelijkste haar.
Jammer dat Okagbare en Gardner niet voor eremetaal konden.
Hij kwam heel raar over in dat interview na zijn race ookquote:
Eindelijk een keer een atleet die goud won en het was zeker niet verwacht. Hij haalde 5.80 daarmee had hij hier geen kans gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit?
Ik denk ook nog altijd met weemoed aan mijn eigen rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |