Hij had 'gewoon' brons in London. En Cantwell had toch goud?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Doet me denken aan die Amerikanen die altijd 22 meter gooien in de VS in het voorseizoen en op WK/OS keer op keer falen
Cantwell gooit sinds 2003 over 21.60 elk seizoen, en de afgelopen 4 jaar over de 22 meter dan verwacht je toch een mooier palmares.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij had 'gewoon' brons in London. En Cantwell had toch goud?
Ik ben al wel gestopt om me daar druk om te maken hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen die op doping wijzen: altijd kunnen pieken en het hele seizoen goed zijn
Ik heb de wekker al gezet jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zin in het snelwandelen.
Ik ook, maar wel voor de heptathlonquote:
Ssst.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel voor de heptathlon
Hoe laat gaat jouw wekker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef heywoodu het volgende:
Oh mensen vergeet het niet, denk je dat het morgenochtend mooi wordt, nou, woensdag om 06:30 beginnen we aan het meest epische gevecht van alle epische gevechten, de 50km snelwandelen
Voorbeschouwingen lezen, laatste nieuws checken, route nog eens bekijken, nog een keer laatste nieuws checken, geld inzetten, ik ga toch niet later dan 04:30 m'n bed uitquote:
Ja mooie tijden. Ik deed het vaak bij de NBA. 3.00 eruit en MIAMI Heat kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voorbeschouwingen lezen, laatste nieuws checken, route nog eens bekijken, nog een keer laatste nieuws checken, geld inzetten, ik ga toch niet later dan 04:30 m'n bed uit
Dat ga je toch niet vergelijken met dequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja mooie tijden. Ik deed het vaak bij de NBA. 3.00 eruit en MIAMI Heat kijken.
Dat vat het wel zo'n beetje samen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef alors het volgende:
Hahaha snelwandelen, dat is echt fucking gay, met die gele kaarten bij een zogenaamde drafpas terwijl ze dat allemaal doen
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet vergelijken met de50km snelwandelen
?
Jawel, dit zijn allemaal van die verzonnen nepdingen die mensen op kantoor als "grapje" noemen, "achteruithordespeerwerpen" enzo, hilarisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)
Badkuiprace
Blij Dat Ik Glij (in een berggebied)
Caravanrace
Dan maar de lucht in
De Aanhanger Wint
Duw 'm D'r Af
Fiets 'm 'r in
Freewheelen
Gein op 't plein
Heen en Weer
Hoog en droog
Lol aan de Katrol
Loop er eens in
Met Glans van de Schans
Met Je As Over De Plas
Op Glad IJs (ergens op een ijsbaan)
Pompen of Verzuipen
Pret in Bed
Rol 'm 'r op
Schiet 'm d'r af
Snel Naar De Bel
Tobbedansen
Tobbedansen Speciaal
Uitpakken en Wegwezen
Vlieg er eens uit
Daar kan snelwandelen niet tegenop.
Ter land ter zee en in de lucht gaan we niet minachten he. Snel naar de Bel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, dit zijn allemaal van die verzonnen nepdingen die mensen op kantoor als "grapje" noemen, "achteruithordespeerwerpen" enzo, hilarisch.
Snelwandelen is het summum van spanning in de sport.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alors mijn favoriete user mét humor.Knevel en van de Brink alles maken we onveilig.
Topshow.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef heywoodu het volgende:
Oh mensen vergeet het niet, denk je dat het morgenochtend mooi wordt, nou, woensdag om 06:30 beginnen we aan het meest epische gevecht van alle epische gevechten, de 50km snelwandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |