Ho ho. Ik leg alleen even uit dat al de foto's een hoax zijn en de negativiteit een scam isquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou het wel hardlopen heten he, slimmerd.
Boltquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Ik leg alleen even uit dat al de foto's een hoax zijn en de negativiteit een scam is![]()
Snelwandelen: voor echte mannen.
quote:
Zin inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit er klaar voor mensen, de strijd gaat bijna beginnen![]()
![]()
Oeps, tis vroegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deden de vrouwen ook de decathlon maar, dat blijft toch veel leuker dan de heptathlon
Het lijkt me dat de morus onder snelwandelaars mbt de voeten op de grond precies hetzelfde is als de morus onder andere sporters mbt dopinggebruik: valsspelen is OK, zolang je maar niet gepakt wordt. En als iemand gepakt wordt, terwijl je het net zo goed zelf had kunnen zijn, dan spreek je er schande van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:33 schreef Nober het volgende:
OS / Álle snelwandelaars speelden vals, niet allemaal kregen een DSQ
Onmogelijk, niemand wint, alle deelnemers diskwalificeren.
Volgens mij spreekt niemand er schande van als je een DSQ krijgt, niemand is ook verontwaardigd ofzo, het hoort er gewoon bij en het overkomt iedereen zo nu en dan welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de morus onder snelwandelaars mbt de voeten op de grond precies hetzelfde is als de morus onder andere sporters mbt dopinggebruik: valsspelen is OK, zolang je maar niet gepakt wordt. En als iemand gepakt wordt, terwijl je het net zo goed zelf had kunnen zijn, dan spreek je er schande van.
Dus past prima op het programma wat dat betreft
Dus snelwandelaars spelen dubbel vals.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de morus onder snelwandelaars mbt de voeten op de grond precies hetzelfde is als de morus onder andere sporters mbt dopinggebruik: valsspelen is OK, zolang je maar niet gepakt wordt. En als iemand gepakt wordt, terwijl je het net zo goed zelf had kunnen zijn, dan spreek je er schande van.
Dus past prima op het programma wat dat betreft
Oh, da's dus net als in het wielrennen 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt niemand er schande van als je een DSQ krijgt, niemand is ook verontwaardigd ofzo, het hoort er gewoon bij en het overkomt iedereen zo nu en dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |