Neen dat was een grapje van de commentator, dat hij omdat het een chinees is veel rode vlaggetjes had gekregen...:')quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef Symer het volgende:
Dit sloeg echt nergens op idd. Ik begreep uit de samenvatting dat zelfs de uiteindelijke winnaar onderweg een rode kaart heeft gekregen maar gewoon door is gelopen?
Ok, maar dat het uitdelen van rode kaarten volstrekte willekeur was heb ik wel goed begrepen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:31 schreef danos het volgende:
[..]
Neen dat was een grapje van de commentator, dat hij omdat het een chinees is veel rode vlaggetjes had gekregen...:')
Yep.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ok, maar dat het uitdelen van rode kaarten volstrekte willekeur was heb ik wel goed begrepen?
kan je beter gewoon de sport afschaffen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze dit niet technisch oplossen? Dus met sensoren in de schoenen waarbij één van de twee sensoren minimaal x-aantal kg druk moet meten.
Klopt, je mag dan ook 2 rode kaarten krijgen, bij 3 ben je exit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef Symer het volgende:
Dit sloeg echt nergens op idd. Ik begreep uit de samenvatting dat zelfs de uiteindelijke winnaar onderweg een rode kaart heeft gekregen maar gewoon door is gelopen?
Vóór vandaag vond ik deze 'sport' gewoon ridicuul, nu vind ik het een blamage en een smetvlek op de rest van de Spelen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef Symer het volgende:
Ik heb een Snelwandelen videogame gevonden![]()
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Om de 50km succesvol te overbruggen moet je zo'n 20 uur spelen. Ik heb het 0.2km volgehouden.
Wat een tyfusspelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef Symer het volgende:
Ik heb een Snelwandelen videogame gevonden![]()
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Om de 50km succesvol te overbruggen moet je zo'n 20 uur spelen. Ik heb het 0.2km volgehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |