Neen dat was een grapje van de commentator, dat hij omdat het een chinees is veel rode vlaggetjes had gekregen...:')quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef Symer het volgende:
Dit sloeg echt nergens op idd. Ik begreep uit de samenvatting dat zelfs de uiteindelijke winnaar onderweg een rode kaart heeft gekregen maar gewoon door is gelopen?
Ok, maar dat het uitdelen van rode kaarten volstrekte willekeur was heb ik wel goed begrepen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:31 schreef danos het volgende:
[..]
Neen dat was een grapje van de commentator, dat hij omdat het een chinees is veel rode vlaggetjes had gekregen...:')
Yep.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ok, maar dat het uitdelen van rode kaarten volstrekte willekeur was heb ik wel goed begrepen?
kan je beter gewoon de sport afschaffen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze dit niet technisch oplossen? Dus met sensoren in de schoenen waarbij één van de twee sensoren minimaal x-aantal kg druk moet meten.
Klopt, je mag dan ook 2 rode kaarten krijgen, bij 3 ben je exit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef Symer het volgende:
Dit sloeg echt nergens op idd. Ik begreep uit de samenvatting dat zelfs de uiteindelijke winnaar onderweg een rode kaart heeft gekregen maar gewoon door is gelopen?
Vóór vandaag vond ik deze 'sport' gewoon ridicuul, nu vind ik het een blamage en een smetvlek op de rest van de Spelen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef Symer het volgende:
Ik heb een Snelwandelen videogame gevonden![]()
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Om de 50km succesvol te overbruggen moet je zo'n 20 uur spelen. Ik heb het 0.2km volgehouden.
Wat een tyfusspelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef Symer het volgende:
Ik heb een Snelwandelen videogame gevonden![]()
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Om de 50km succesvol te overbruggen moet je zo'n 20 uur spelen. Ik heb het 0.2km volgehouden.
Dus iedereen mag de regel van te allen tijde 1 voet aan de grond negeren zolang het maar niet te veel opvalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Buiten dat het een rare 'sport' is zit de nos hier fout.
Nav dat stukje op de nos heb ik de regels eens nagelezen, hierin staat dat het gaat om of het met het menselijk oog waarneembaar is.
Dus niet met superslowmo's, ook is dat niet de enige regel, je been moet namelijk gestrekt blijven bij het terughalen totdat die recht onder je lijf zit.
Mja, de concurrente kreeg net daarvoor ook al een DSQ.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef marcodej het volgende:
Deze sport had al in 2000 voor mij afgedaan, na het drama Saville. Lag op kop, kon kampioen worden in haar thuisland, maar kreeg bij het betreden van het stadion haar derde rode kaart:
Vanaf 6:20
2 concurrenten zelfs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, de concurrente kreeg net daarvoor ook al een DSQ.
En wie controleert dat het met het menselijk oog waarneembaar is? Bij elke stap gaat het mis, dus als een scheids je wilt bestraffen kan die dat bij elke stap doen. Het is daarmee gewoon een faalsport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Buiten dat het een rare 'sport' is zit de nos hier fout.
Nav dat stukje op de nos heb ik de regels eens nagelezen, hierin staat dat het gaat om of het met het menselijk oog waarneembaar is.
Dus niet met superslowmo's, ook is dat niet de enige regel, je been moet namelijk gestrekt blijven bij het terughalen totdat die recht onder je lijf zit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Sautor het volgende:
Ohja, snelwandelaars. Ik heb zo'n gevoel dat dat nooit goed kan zijn voor je heupen en andere gewrichten.
DAT. Ik ben dan zon lul die de 50 km wil halen. Zit nu op 0,06. Stuur wel screens als ik het gehaald heb.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef jakees het volgende:
[..]
DAT. Ik ben dan zon lul die de 50 km wil halen. Zit nu op 0,06. Stuur wel screens als ik het gehaald heb.
Je bent gekquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef jakees het volgende:
[..]
DAT. Ik ben dan zon lul die de 50 km wil halen. Zit nu op 0,06. Stuur wel screens als ik het gehaald heb.
zijn beide olympisch! zaterdag komt de 50kmquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Ben al afgehaakt. Ik ga van de week voor de olympische afstand 20 KM. 50 KM wordt te gek.
Ik ga voor de 20. Lang zat!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
zijn beide olympisch! zaterdag komt de 50km
Ga je die race helemaal kijken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
50 km, dan houd je echt geen heupen meer over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Nee met dat klote spel de 20 lopen:quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je die race helemaal kijken?
En veel DQ'tjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
50 km, dan houd je echt geen heupen meer over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |