Neen dat was een grapje van de commentator, dat hij omdat het een chinees is veel rode vlaggetjes had gekregen...:')quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef Symer het volgende:
Dit sloeg echt nergens op idd. Ik begreep uit de samenvatting dat zelfs de uiteindelijke winnaar onderweg een rode kaart heeft gekregen maar gewoon door is gelopen?
Ok, maar dat het uitdelen van rode kaarten volstrekte willekeur was heb ik wel goed begrepen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:31 schreef danos het volgende:
[..]
Neen dat was een grapje van de commentator, dat hij omdat het een chinees is veel rode vlaggetjes had gekregen...:')
Yep.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Ok, maar dat het uitdelen van rode kaarten volstrekte willekeur was heb ik wel goed begrepen?
kan je beter gewoon de sport afschaffen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze dit niet technisch oplossen? Dus met sensoren in de schoenen waarbij één van de twee sensoren minimaal x-aantal kg druk moet meten.
Klopt, je mag dan ook 2 rode kaarten krijgen, bij 3 ben je exit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef Symer het volgende:
Dit sloeg echt nergens op idd. Ik begreep uit de samenvatting dat zelfs de uiteindelijke winnaar onderweg een rode kaart heeft gekregen maar gewoon door is gelopen?
Vóór vandaag vond ik deze 'sport' gewoon ridicuul, nu vind ik het een blamage en een smetvlek op de rest van de Spelen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef Symer het volgende:
Ik heb een Snelwandelen videogame gevonden![]()
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Om de 50km succesvol te overbruggen moet je zo'n 20 uur spelen. Ik heb het 0.2km volgehouden.
Wat een tyfusspelquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef Symer het volgende:
Ik heb een Snelwandelen videogame gevonden![]()
http://www.videlectrix.com/racewalk.html
Om de 50km succesvol te overbruggen moet je zo'n 20 uur spelen. Ik heb het 0.2km volgehouden.
Dus iedereen mag de regel van te allen tijde 1 voet aan de grond negeren zolang het maar niet te veel opvalt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Buiten dat het een rare 'sport' is zit de nos hier fout.
Nav dat stukje op de nos heb ik de regels eens nagelezen, hierin staat dat het gaat om of het met het menselijk oog waarneembaar is.
Dus niet met superslowmo's, ook is dat niet de enige regel, je been moet namelijk gestrekt blijven bij het terughalen totdat die recht onder je lijf zit.
Mja, de concurrente kreeg net daarvoor ook al een DSQ.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef marcodej het volgende:
Deze sport had al in 2000 voor mij afgedaan, na het drama Saville. Lag op kop, kon kampioen worden in haar thuisland, maar kreeg bij het betreden van het stadion haar derde rode kaart:
Vanaf 6:20
2 concurrenten zelfs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, de concurrente kreeg net daarvoor ook al een DSQ.
En wie controleert dat het met het menselijk oog waarneembaar is? Bij elke stap gaat het mis, dus als een scheids je wilt bestraffen kan die dat bij elke stap doen. Het is daarmee gewoon een faalsport.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Nav dat stukje op de nos heb ik de regels eens nagelezen, hierin staat dat het gaat om of het met het menselijk oog waarneembaar is.
Dus niet met superslowmo's, ook is dat niet de enige regel, je been moet namelijk gestrekt blijven bij het terughalen totdat die recht onder je lijf zit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Sautor het volgende:
Ohja, snelwandelaars. Ik heb zo'n gevoel dat dat nooit goed kan zijn voor je heupen en andere gewrichten.
DAT. Ik ben dan zon lul die de 50 km wil halen. Zit nu op 0,06. Stuur wel screens als ik het gehaald heb.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef jakees het volgende:
[..]
DAT. Ik ben dan zon lul die de 50 km wil halen. Zit nu op 0,06. Stuur wel screens als ik het gehaald heb.
Je bent gekquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef jakees het volgende:
[..]
DAT. Ik ben dan zon lul die de 50 km wil halen. Zit nu op 0,06. Stuur wel screens als ik het gehaald heb.
zijn beide olympisch! zaterdag komt de 50kmquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Ben al afgehaakt. Ik ga van de week voor de olympische afstand 20 KM. 50 KM wordt te gek.
Ik ga voor de 20. Lang zat!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
zijn beide olympisch! zaterdag komt de 50km
Ga je die race helemaal kijken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
50 km, dan houd je echt geen heupen meer over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Nee met dat klote spel de 20 lopen:quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je die race helemaal kijken?
En veel DQ'tjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
50 km, dan houd je echt geen heupen meer over.
Die superslowmo zag ik ook met het menselijke oog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Nu ook weer, af en toe trekt er zelfs een gewoon een sprintje om weer aan te sluiten. Maar dat zal dan wel net op een stuk zijn waar geen juryleden staan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die superslowmo zag ik ook met het menselijke oog.
Ja afschaffen niet alleen olympisch gewoon totaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:45 schreef mrbombastic het volgende:
Belachelijke sport inderdaad.
Zo kun je nog tal van sporten gaan verzinnen, bijvoorbeeld voetbal waarbij je niet mag rennen.
+1quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef popolon het volgende:
Elke keer weer dit gezeik, echt, opbokken met die gruwelijke sport.
Met een paintbalgeweer dan wel ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie gaat er op 7 oktober naar het NK snelwandelen in Tilburg?
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:08 schreef WinningMood het volgende:
Als ze de regels gaan handhaven, dan is er na 5 kilometer geen loper meer in de race.
Vorige week waren er alleen nog kaartjes voor snelwandelen over. 30 pond per stuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:06 schreef Symer het volgende:
Wie heeft ooit bedacht om dit over 50 km te doen? De snelste tijd staat op 3,5 uur ofzo. Iedereen die de hele race uitkijkt zou ook een medaille moeten krijgen. Kaartjes voor zulke wedstrijden doe je toch werkelijk niemand een plezier mee?
Als we nou nog een beetje mooie beelden van het landschap waar ze doorheen lopen kregen ofzo, maar dat gaat ook niet omdat ze 25x keer hetzelfde rondje lopen
En die 30 pond krijg je zeker alleen als je de hele race blijft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Vorige week waren er alleen nog kaartjes voor snelwandelen over. 30 pond per stuk.
3,5 uur vindt ik nog best snel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:06 schreef Symer het volgende:
Wie heeft ooit bedacht om dit over 50 km te doen? De snelste tijd staat op 3,5 uur ofzo. Iedereen die de hele race uitkijkt zou ook een medaille moeten krijgen. Kaartjes voor zulke wedstrijden doe je toch werkelijk niemand een plezier mee?
Als we nou nog een beetje mooie beelden van het landschap waar ze doorheen lopen kregen ofzo, maar dat gaat ook niet omdat ze 25x keer hetzelfde rondje lopen
tjah... Het is nou eenmaal zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef Cheiron het volgende:
Ruim 3 uur lopen alsof je poep in je broek hebt, en dat is dan een olympische sport..wtf.
Op een stepje manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef Symer het volgende:
Dat de motor niet afslaat van die motoren bij deze snelheden eigenlijk![]()
Het lijkt me beter om de cameramannen op de fiets er achteraan te sturen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:18 schreef WinningMood het volgende:
Ja, ballast laten vallen, zodat je lichter en dus sneller bent, op het laatste stuk.
Ja, en die gooide hij het publiek in. Alsof dat publiek nog niet genoeg moet doorstaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:17 schreef Cheiron het volgende:
En trok er net nou een een spons uit zn broek?
dat er een spons uit gaat vind ik niet het merkwaardige deel. Waarom zit er uberhaupt een spons in zn broek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:18 schreef WinningMood het volgende:
Ja, ballast laten vallen, zodat je lichter en dus sneller bent, op het laatste stuk.
Zeddie zou wel tof wel blijven, ook bij snelwandelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
en allemaal maar een moeilijk gezicht trekken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, en die gooide hij het publiek in. Alsof dat publiek nog niet genoeg moet doorstaan
Zo lijkt het alsof hij een grote jongen is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
dat er een spons uit gaat vind ik niet het merkwaardige deel. Waarom zit er uberhaupt een spons in zn broek?
heb ik nu via de stream al niet eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:21 schreef Symer het volgende:
Ze lopen dus 25x een rondje van 2km. Op een gegeven moment haalt de snelste de laatste dan toch in? Dan heb je als publiek toch helemaal geen idee meer waar je naar zit te kijken?
Publiek zit er dan ook niet uit eigen wil. Hun eigen keuze voor de kaartjes was al uitverkocht en als troost kregen ze tickets voor het snelwandelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:21 schreef Symer het volgende:
Ze lopen dus 25x een rondje van 2km. Op een gegeven moment haalt de snelste de laatste dan toch in? Dan heb je als publiek toch helemaal geen idee meer waar je naar zit te kijken?
best zwaar zo je heupen en knieen kapot maken blijkbaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
en allemaal maar een moeilijk gezicht trekken
Ik denk niet dat ik ga kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:30 schreef Bundesrepublik het volgende:
Over vier ja ga ik meedoen met snelwandelen in Rio.
Ik kom je wel aanmoedigen met een honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:34 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Dan mis je wel een gouden plak voor Nederland.
Afgesproken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kom je wel aanmoedigen met een honkbalknuppel.
ook echt 3 minuten eraf ofso.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:36 schreef Bundesrepublik het volgende:
Een olympisch record voor de Rus.
Dat moet wel, want zonder doping kan je deze sport niet afmaken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ook echt 3 minuten eraf ofso.
DOPING.
Of MDMA.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:38 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Dat moet wel, want zonder doping kan je deze sport niet afmaken.
Of snelwandelschieten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Om het nog een beetje interessant te maken, zouden ze dit moeten combineren. Snelwandelvoetbal ofzo, kan nog wel grappig zijn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:47 schreef Symer het volgende:
Japanner afgevoerd in een rolstoel en die Fin kwam niet veel beter over de finish.
Snelwandelen naar een bed?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:50 schreef Symer het volgende:
Daar gaat Australië onderuit. Volgende keer finishplaats maar bij een ziekenhuis?
Naar een bed op de intensive care.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:50 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Snelwandelen naar een bed?
Dan heb je toch laten zien dat je iets hebt gehaaldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:56 schreef Bundesrepublik het volgende:
Sommige moeten nog steeds rondjes lopen, waarom?
Je wint niks meer en je tijd is sowieso slecht.
Racewalkingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef IPA het volgende:
Hoe heet snelwandelen in het Engels?![]()
Ik wil ff een herhaling van de finish zoeken, net gemist.
Drugs erin alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Symer het volgende:
Publiek nog steeds superenthousiast. Dat water wat ze daar krijgen is niet helemaal zuiver.
Prachtigquote:
Damn, das smerig...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Subtiel die poepende marathonloper ertussen geplakt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef Bundesrepublik het volgende:
Bij de volgende spelen moeten er meer afstanden bij.
Sowieso de 100 kilometer voor mannen, dat wordt genieten aan de finish.
Die staan er al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet er een ambulance staan man
quote:
Nog een gouden plak voor Nederland.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zou ook wel een leuk onderdeel voor Lucille Werner zijn.
http://nos.nl/os2012/quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:36 schreef Lemans24 het volgende:
Waar is het nog te zien?
Ah, ik zie het al, stream 2, gewoon onder atletiek...
Als ik zou moeten beoordelen zou ik zeggen dat ze allemaal rennenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:38 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vind de grens tussen lopen en rennen ook wel héél klein tegenwoordig! 'Vroeger' kon je nog wel duidelijk zien dat ze aan het wandelen waren.
Nogal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Het ziet er gewoon uit als spastisch hardlopen
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:46 schreef Symer het volgende:
Hebben jullie dit ook op de achtergrond aanstaan?
Al sinds vannochtend op repeatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:46 schreef Symer het volgende:
Hebben jullie dit ook op de achtergrond aanstaan?
Krijg je ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Om het nog een beetje interessant te maken, zouden ze dit moeten combineren. Snelwandelvoetbal ofzo, kan nog wel grappig zijn.
Deed hij het wel eerlijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef Symer het volgende:
Lol, worden ze ineens ingehaald door een eekhoorn.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Deed hij het wel eerlijk?
Dan hebben we een winnaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan de menselijke atleten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vind het shot van die (grijze)eekhoorn vrij briljant, daar zou de regisseur nooit zelf op zijn gekomen.
ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Eyd het volgende:
Word je gediskwalificeerd als je rent in snelwandelen?
Bij de heren vanmiddag kwamen ze na 50 km anders kakelvers binnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Eyd het volgende:
Word je gediskwalificeerd als je rent in snelwandelen?Volgens mij is het best moeilijk om snel te wandelen, maar wat nog net niet rennen is.
Vorige week tijdens de 20km viel er ook een man om, dus ik denk dat het zo ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ah, leuk. gaan hier ookw eer mensen inelkaar zakken?
Oh fuck, dit is maar 20km..
maar 20km héquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef Bundesrepublik het volgende:
Die dames lopen gewoon rustig weg.
Geen rolstoelen of personeel die ze moeten wegdragen.
20km vs 50km maakt wel een verschilquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef Bundesrepublik het volgende:
Die dames lopen gewoon rustig weg.
Geen rolstoelen of personeel die ze moeten wegdragen.
Dopage?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:48 schreef Jovatov het volgende:
Eerste zes alleen maar Russen en Chinezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |