Ik zie zweefmomentjes. Verdacht.quote:
De Australische koploopster welteverstaan, geboren en getogen in Sydney, ik vond het zieligquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Szura het volgende:
Mooiste moment bij het snelwandelen was in Sydney (?) toen de koploopster vlak voor het stadion net die gele kaart teveel kreeg
Maar zou je ze ook met het blote oog gezien hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie zweefmomentjes. Verdacht.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar zou je ze ook met het blote oog gezien hebben?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n haters gonna hate zweef
Da's geel.quote:
Ik vind dat ze het voortaan zweefwandelen moeten gaan noemenquote:
Hij houdt wel mooi één van beide voeten op de grond.quote:
Goud voor Roger Schneiderquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het voortaan zweefwandelen moeten gaan noemen![]()
Uiteraard mag snelpoepen ook.
Edit: Eigenlijk typisch dat ze bij de Winterspelen nog geen Glijschaatsen hebben. Oftewel schaatsen, waarbij je beide schaatsen ten alle tijden op de grond moeten hebben.
Bestaan ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Jullie verpesten voor mij het snelwandelen wel zo
Ik doe gewoon net alsof die zweefjes niet bestaan
Je snapt toch dat het allemaal photoshops zijn. Bij het snelwandelen komen twee voeten nooit beiden van de grond. Die gele kaarten zijn altijd onterechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:54 schreef debeterebob het volgende:
Jullie verpesten voor mij het snelwandelen wel zo
Ik doe gewoon net alsof die zweefjes niet bestaan
Inderdaad, anders zou het wel hardlopen heten he, slimmerd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het snelwandelen komen twee voeten nooit beiden van de grond.
De weg wordt ingedrukt door de luchtverplaatsing, daar kan je niks aan doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je snapt toch dat het allemaal photoshops zijn. Bij het snelwandelen komen twee voeten nooit beiden van de grond. Die gele kaarten zijn altijd onterecht
Ho ho. Ik leg alleen even uit dat al de foto's een hoax zijn en de negativiteit een scam isquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou het wel hardlopen heten he, slimmerd.
Boltquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Ik leg alleen even uit dat al de foto's een hoax zijn en de negativiteit een scam is![]()
Snelwandelen: voor echte mannen.
quote:
Zin inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit er klaar voor mensen, de strijd gaat bijna beginnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |