Ja want naast zweeffases lopen ze ook wel eens met een gebogen knie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus snelwandelaars spelen dubbel vals.
Dat verbaast me ook wel ja, ik dacht dat die reference series een beetje een Cheboksary-achtige uitschieter wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:49 schreef TheArt het volgende:
Rath begint met 6.67Wat is die een meerkamp aan het draaien joh.
Dat bedacht ik me pas ook jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:51 schreef tong80 het volgende:
Onglooflijk als je je reäliseert hoe hoog 2 meter 40 is.
Wij hebben op het werk in de kantine een hoogspringstellage staan op het WR van Sotomayor. Elke keer als ie dat ding zie, denk ik weer WTF!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:51 schreef tong80 het volgende:
Onglooflijk als je je reäliseert hoe hoog 2 meter 40 is.
"sport" ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:55 schreef Bolters het volgende:
Dat snelwandelen is ook echt een té belachelijke sport
Dat is idd wel erg sterk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Max23 het volgende:
Theisen Eaton springt een persoonlijk record: 6:37
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Max23 het volgende:
Denk dat dat wel eens voldoende kan zijn voor de winst..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Max23 het volgende:
Mwah, Melnychenko heeft bij het speerwerpen nog wel het een en ander te winnen. Aan de andere kant, Theisen zou wel een stuk betere 800 moeten kunnen lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat dat wel eens voldoende kan zijn voor de winst..
Hoewel Rath gevaarlijk is.
Kan die wat winnen op de speer? Rath ken ik eigenlijk niet goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Melnychenko heeft bij het speerwerpen nog wel het een en ander te winnen. Aan de andere kant, Theisen zou wel een stuk betere 800 moeten kunnen lopen.
Rath zie ik normaal gesproken nog niet meedoen om het goud, hooguit het brons.
Rath heb ik zelf op ongeveer dezelfde afstand "voorspeld" als in de forecast, Melnychenko beter, Theisen, Day, Djimou en Schippers minder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan die wat winnen op de speer? Rath ken ik eigenlijk niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |