nee verliest 2 punten ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Marcoss het volgende:
Melnychenko wint weer tov de prognose?
Oh zie het ja, zat naar mijn eigen prognose te kijkenquote:
Ahquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zie het ja, zat naar mijn eigen prognose te kijken
Mooie foto.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Usain Bolt reclaims 100-meter world championship, lightning strikes as he crosses finish line
Finish ligt helemaal niet in de bocht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Usain Bolt reclaims 100-meter world championship, lightning strikes as he crosses finish line
Iets klopt er niet aan die foto.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Toch raar dat ze dat nu niet meer lopen, maar op andere afstanden nog wel records.quote:
Waarom schrappen ze al die DDR-records niet gewoonquote:
Omdat je dan alle records sinds de jaren 80 (ja, ook die van erna) wel kunt schrappen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom schrappen ze al die DDR-records niet gewoon
Die heeft ten minste ballenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef heywoodu het volgende:
Met Ostapchuk was het veel leuker geweest.
Wel vaker gezienquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Die finish van Ohuruogu is echt zo geniaal
Ja natuurlijk was het niet handig van Montsho, maar dan nog
Atletiek rond naar boven af. 49,404 wordt 49,41quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:29 schreef franklop het volgende:
als je 49,404 loop dan is je tijd toch 49,40 en niet 41?
Kortste weg hequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:34 schreef Nober het volgende:
Slim om al die poortje om te lopen word je toch 2de mee.
Gewoon dom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef Wombcat het volgende:
Die Montcho laat het trouwens wel echt liggen op de finish.
Matchfixing?
Da's toch vaak zo bij (polstok)hoogspringen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:38 schreef franklop het volgende:
Moet wel 1 van beide die hoogte halen hoor.. anders zo'n anticlimax
ja klopt wel, maar vind dat wel een anticlimaxquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch vaak zo bij (polstok)hoogspringen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:39 schreef Wombcat het volgende:
Die Montcho laat het trouwens wel echt liggen op de finish.
Matchfixing?
Nou, als het bij wielrennen zo gebeurt, vindt iedereen het duidelijk dat het afgesproken werk is als je op zo'n domme manier verliest. Zie OS vorig jaarquote:
Vino die Uran verslaatquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, als het bij wielrennen zo gebeurt, vindt iedereen het duidelijk dat het afgesproken werk is als je op zo'n domme manier verliest. Zie OS vorig jaar
Hoewel Zabel in de MSR waar Freire nog net onderdoor duikt
Greipel verloor op deze manier van Kittel in de Tour, toen werd er ook niet gesproken over afgelopen werk toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, als het bij wielrennen zo gebeurt, vindt iedereen het duidelijk dat het afgesproken werk is als je op zo'n domme manier verliest. Zie OS vorig jaar
Ja, ik weet 't jezelf quotenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:30 schreef Wombcat het volgende:
Zijn de banen eigenlijk wel nauwkeurig genoeg afgemeten om dit onderscheid te maken?
Het gaat ook niet om de exacte afstand, maar om wie er als eerste over de finish gaat. De buitenste banen zijn nadelig qua lopen en alsnog krijg je daar geen compensatie voor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't jezelf quoten![]()
Maar wat is nou het verschil tussen Montcho en Ohuruogo? 2 cm of zo? Op 200 meter is dat 0,1%. Zo'n meetnauwkeurigheid zie je niet vaak, volgens mij.
Zou toch wel humor zijn als Montcho volgende week de baan nog eens opmeet en protest indient omdat haar baan 2 cm langer was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de exacte afstand, maar om wie er als eerste over de finish gaat. De buitenste banen zijn nadelig qua lopen en alsnog krijg je daar geen compensatie voor.
Ik vraag me dit serieus wel regelmatig af. Hoeveel doping zou er gebruikt worden onder atleten? Ik vrees behoorlijk veel..quote:
Uiteindelijk kan je je kwalificeren voor de beste banen, dus je moet niet zo miepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou toch wel humor zijn als Montcho volgende week de baan nog eens opmeet en protest indient omdat haar baan 2 cm langer was.![]()
Volgens mij heb ik eens gelezen dat een wielrenner die het werelduurrecord verloor dat gedaan had en het record weer terugkreeg.
Ga iig maar uit van iedereen in de finale.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik vraag me dit serieus wel regelmatig af. Hoeveel doping zou er gebruikt worden onder atleten? Ik vrees behoorlijk veel..
Gatlin ging ook weer als vanouds inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga iig maar uit van iedereen in de finale.
behalve nederlanders natuurlijk
Het lijkt me sterk dat Ohuruogu een zak geld aan Montsho gegeven heeft..in elk geval onwaarschijnlijker dan dat Vino zoiets zou doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat prima voorstellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef Bolters het volgende:
Haha nee, niet iedereen. Althans, dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb eerlijk gezegd gewoon geen idee.
Lemaittre de eerste schone. Van doping krijg je bruine huid namelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat prima voorstellen.
Als zowat iedereen die onder de 9.90 op de 100 m heeft gelopen al betrapt is, en tussen 9.90 en 10.00 ook een flink deel, dan trek ik mijn conclusies.
ahahahahahahahquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lemaittre de eerste schone. Van doping krijg je bruine huid namelijk.
Hij won op zijn 15e al het schoolkampioenschap met allemaal 16jarigen. Doorlopen mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef Szura het volgende:
Bolt is schoon man, hij is geboren om legendarische prestaties neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |