SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 3% gewijzigd door the-brother-of-uzunumaki op 12-08-2013 20:14:09 ]Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Zo klinkt ie ookquote:
Duur ding ?quote:
scheelt weerquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Heb dat ding nooit op en als ik 'm een keer wel om heb gaat ie kapot
Briefopener is goedkoper, al kun je die niet voor kerst eten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Toch maar een konijn kopen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Briefopener is goedkoper, al kun je die niet voor kerst eten.
Hoi, net thuis van sporten
daarom twee vliegen in 1 klapquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Briefopener is goedkoper, al kun je die niet voor kerst eten.
Hoi, net thuis van sporten
Hehehe doen ze dan goed voor een Noorse band!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:14 schreef dekatophetspek het volgende:
Moet opeens aan Ierland denken
Gary Moore heeft hetzelfde liedje ook gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe doen ze dan goed voor een Noorse band!
I know, het origineel is van hem!quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Gary Moore heeft hetzelfde liedje ook gedaan.
En deze...![]()
![]()
Klinkt bekend...quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:19 schreef ToT het volgende:
De volgende zul je vast ook wel kunnen waarderen, hoewel ik niet zeker weet of je de band kent.
Het liedje gaat over oorlog met Schotland, en dat een klein leger hen zat op te wachten en over een heuvel hen aanviel en dat grote Schotse leger compleet afslachtte.
Veel later is er in Schotland een monument voor die veldslag opgericht en het nageslacht van dat kleine leger die die schotten hadden afgeslacht voelt het hart telkens trots kloppen als ze dat monument zien!
Jupquote:
Haiquote:
Avondquote:
haiquote:
Als tegenprestatie wel meteen je joystick in het mannentopic zetten!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even fappen op LoLa in KPD
quote:
vreemdquote:
Daar wordt niemand vrolijk vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als tegenprestatie wel meteen je joystick in het mannentopic zetten!
Nope, was lokaal probleem. Uiteraardquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meer mensen last van ?
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch Nailerquote:
In het Noorden van Nederland noemen de vrouwen Sint ook wel De Staf!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch Nailer
Lijkt me nietquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch NFailer
Met voor lieve meisjes altijd wat in de Zakquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
In het Noorden van Nederland noemen we Sint ook wel De Staf!
Ik vind de mijne wel een knap hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Ik bedoel, het is nou niet echt een mooi lichaamsdeel he
En dan bedoel ik in het algemeen he
Van wat, van vraagtekens?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meer mensen last van ?
Ow, dus het is meer dat ze het willen zien in de freak-show?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch Nailer
Preciesquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met voor lieve meisjes altijd wat in de Zak
Maar verder ben je hetero?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne wel een knap hoor
Stream deed het bij iemand nietquote:
ELO it isquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef robdriessen het volgende:
Wie zijn dit ook al weer. ELO, toch?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef robdriessen het volgende:
Wie zijn dit ook al weer. ELO, toch?
Heujjjjjjjjjjjquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, misselijkheid is al een tijdje weg. En ook meteen Advil
quote:
quote:
Fijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, misselijkheid is al een tijdje weg. En ook meteen Advil
Of EMF, of DMX, of KLF, of...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:26 schreef robdriessen het volgende:
Dan zouden we eigenlijk ook nog iets van ABC of OMD moeten aanvragen om de drielettercombo's vol te houden
Ik ken 2 van de 4, kennelijk niet zo thuis in dat hoekjequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
TLC, EYC, MN8, SWV... Het zogenaamde R&B blokje.
3 van de 4 mogen ook in het One Hit Wonder hoekje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken 2 van de 4, kennelijk niet zo thuis in dat hoekje
Knap dat ik SWV dan nog wel kendequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
3 van de 4 mogen ook in het One Hit Wonder hoekje.
Sisters With Voices. Van de Free Willy soundtrackquote:
Waarvan ik ze kende wist ik dan weer niet meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sisters With Voices. Van de Free Willy soundtrack
nog nietquote:
Bedoelde in de SC als jij dat niet bedoeldequote:
THANK FUCKING GOD.quote:Nieuwste Windows 8.1-build bevat meer aanwijzingen voor beginners
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.dquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit al helemaal klaar voor de emo-show
[ afbeelding ]
Is het een genre?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.d
Ik ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.d
Mijn puberteitquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Bulletquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
quote:
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Ik ontken het iig niet, unlike othersquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Dat was onwijs hip toen ik 15 was, dat jij daarin blijft hangen...
True. En daar heb je weer 2388 aftakkingen vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Eigenlijk bestaat emo al veel langer, maar ten tijde van The Cure en Depeche Mode heette het nog gewoon alto
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zangquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
emo is nooit echt een muziekgenre geweest. Je had wel emocore uit de jaren 80 ofzo maar dat lijkt niet op die shit die een paar jaar geleden populair was
GODZIJDANKquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van.
Ow, gewoon depri pop dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Post-hardcorequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zang
New Wave tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Eigenlijk bestaat emo al veel langer, maar ten tijde van The Cure en Depeche Mode heette het nog gewoon alto
quote:
Zoals mijn moeder zichzelf nog steeds bestempeld als New Wavequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. En daar heb je weer 2388 aftakkingen van
Die zanger is er nog gayer op gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder zichzelf nog steeds bestempeld als New Wave
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zanger is er nog gayer op geworden [ afbeelding ]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over haddenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.
denk niet aan enter-shakira en memphis may fire, maar eerder aan la dispute, touché amoré, pianos become the teeth....quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme Broertje, dat liep zo goed over dat ik even dacht dat de Golden Earring ineens Life is Life instartte
Zoals black veil brides?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zang
Do tell?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over hadden
ja en bijvoorbeeld ook panic at the disco is een mooi voorbeeld van emo uit de laatste jarenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals black veil brides?
Was jij die ene die ze weggaf voor seksuele handelingen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over hadden
Ik was in de 3FM studio toen Michiel kaartjes weg ging geven, en ik filmde op dat moment net het scherm waar alle smeekbedes via SMS binnen kwamenquote:
Allemaal kut btwquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja en bijvoorbeeld ook panic at the disco is een mooi voorbeeld van emo uit de laatste jaren
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was in de 3FM studio toen Michiel kaartjes weg ging geven, en ik filmde op dat moment net het scherm waar alle smeekbedes via SMS binnen kwamen
Toch niet die BMTHmoron he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal kut btw
Er was ook zo'n fokker die zich constant boos zat te maken over die muziek omdat 'ze' de term emo hebben 'gestolen' van emocore
nu metalquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Waar vallen Linkin Park en Limp Bizkit eigenlijk onder?
Nee, ik heb die vaardigheid welquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meer mensen die niet kunnen appen ?
Rode Petjesmuziek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Waar vallen Linkin Park en Limp Bizkit eigenlijk onder?
Ik had de hele dag telefoontjes gedaan mit mijn deutsches accentquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geen misbruik van gemaakt
Ook geen gebruik trouwens
OffSPRNGR ofzoquote:
quote:
Geen probleemquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee, maar heb de nieuwe versie nog niet geïnstalled, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Amateurs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER!
Natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Trollscience het volgende:
brother kun je me een teken geven als je uit de stream gaat?
Ik snap dat nooit, waarom zou je dagen van te voren voor de ingang wachten, je kan toch ook gewoon vroeg gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER! En de moeders kwamen elke dag broodjes en pannetjes soep brengen. Dat allemaal om maar vooraan te staan en teddybeertjes naar de band te kunnen gooien
Dat is toch het zelfde. Maar dan in extremis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom zou je dagen van te voren voor de ingang wachten, je kan toch ook gewoon vroeg gaan
Ik vond het prachtig. Bravo!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Waarom klink is als een dove met down als ik Zweeds uitspraken oefen?
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha
reageer retweet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Trollscience het volgende:
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha [ afbeelding ] reageer retweet
En dan blijk je voor de verkeerde deur te liggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER! En de moeders kwamen elke dag broodjes en pannetjes soep brengen. Dat allemaal om maar vooraan te staan en teddybeertjes naar de band te kunnen gooien
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
emo houdt in bepaalde indiepop met leuke fiedeltjes en catchy gitaarloopjes, maar ook vals gezongen pokkeherrie met geschreeuw. als je van een van beiden houdt gwn luisteren :-)
ANGELS AND AIRWAVES!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
emo houdt in bepaalde indiepop met leuke fiedeltjes en catchy gitaarloopjes, maar ook vals gezongen pokkeherrie met geschreeuw. als je van een van beiden houdt gwn luisteren :-)
Voor ik me daar in onderdompel dompel ik me eerst even onder in waterquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ik me daar in onderdompel dompel ik me eerst even onder in water
(mijn bad is vol)
Ik luister gewoon verder
Heb ik een beetje goed gegokt qua mijn lijstje en jouw playlist?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
Geen dankquote:
welk lijstjequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb ik een beetje goed gegokt qua mijn lijstje en jouw playlist?
Post #104quote:
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
Was jij toen ook niet van de mathcore?
Qua verhaal is dit het al. En die zanger al helemaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef Trollscience het volgende:
misschien niet roots-emo, maar wel erg goede scheermesjesmuziek upcoming
deze wat nu komt kun je wel waarderen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Qua verhaal is dit het al. En die zanger al helemaal
Ik vraag het stiekem:quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze wat nu komt kun je wel waarderen denk ik
nopequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vraag het stiekem:
Komt Dashboard voorbij?
Enige waar ik aan denk zijn Kids in glass housesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien wel iets met zonnig onroerend goed
zonnigequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Enige waar ik aan denk zijn Kids in glass houses
Ik ben niet zo van de raadsels.
GAWD NOquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Oeh! Oeh! En ik hoop stiekem ook op iets met een dodelijke taxi voor een schatje
gelukkig nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Oeh! Oeh! En ik hoop stiekem ook op iets met een dodelijke taxi voor een schatje
sinds 1983quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zou D. zich al verzopen hebben in 't bad?
Snijden onder water schijnt wel minder pijnlijk te zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zou D. zich al verzopen hebben in 't bad?
Dit soort muziek mistte ik al een beetje op R49quote:
lmaoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Snijden onder water schijnt wel minder pijnlijk te zijn
knevel & van den brink sowiesoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij Knevel & Van Den Brink een uur lang praten over het feit dat Friso dood is
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knevel & van den brink sowieso
nope, will doquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Trollscience ken je No Sun In San Francisco? Vet coole band, moeite waard om eens te checken indien je antwoord nee is
Zit in dezelfde hoek als bijvoorbeeld Deafheavenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nope, will dohet heet volgens mij trouwens "no sun in san francisco" volgens google
Toeval nu Troll aan 't draaien is..?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Of de kat gaat eens even niet voor of achter de auto zitten als ik net weg wil rijden of aan kom rijden
Ik zou het niet weten, was even naar m'n paquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toeval nu Troll aan 't draaien is..?
het overlapt heel sterk, dat is het hem juistquote:
We hebben met een kenner te maken. Ik neem mijn denkbeeldige hoed voor u af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
bumpy ride up ahead, houd je tritanen bij de hand
[..]
het overlapt heel sterk, dat is het hem juistde zachtere "indie emo" van rond '91 is heel anders dan de originele emocore-roots uit de laat jaren '80
Sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey je hebt een andere UI, ik herkende je niet
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.óquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 21:30:42 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
mooi gebruikt sample uit het volgende nummerWelcome Home, Roxy CarmichaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Uuuuuhm O.oquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.ó
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
the prisoner - iron maidenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.ó
Wellicht, maar heb ik niet in mijn hoofd.quote:
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
Ik heb verschillende shows van DJ Vout overleefd. Als je dat aankan, kan je alles aanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
WAT ZEG JE?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
wel even waarschuwing, dit nummer faadt niet uit maar wordt ipv daarvan steeds harder en klapt uit, let op met je buren dus
dit jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik word echt gek van dat nieuws van Friso
Word je er onder bedolven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik word echt gek van dat nieuws van Friso
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Word je er onder bedolven?
Too soon?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Word je er onder bedolven?
Too soon?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef dekatophetspek het volgende:
Net de balkondeur maar even dicht gedaan. Het werd namelijk wel fris zo
Oldies but goldiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft oogbal eigenlijk op het program staan vanavond?
quote:
quote:
Nee vandaag eens niet zulke moderne klanken... Cromagnon tijdperk meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Middeleeuws? Of eerder iets uit de Renaissance?
Del Tha Funkee Homosapien!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee vandaag eens niet zulke moderne klanken... Cromagnon tijdperk meer
Klopt anders krijg je een foutmeldingquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid
Als ik alle encodergegevens ingevoerd heb hoef ik 'm starten?
En je kunt alleen starten als niemand anders online is?
Nette heertjes of vuig langharig tuig?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee vandaag eens niet zulke moderne klanken... Cromagnon tijdperk meer
ik vond het debuut van Fish, Gather, Die By Ritual Slaughter! anders ook erg sterkquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien!
Walk The Dinosaur!
Captain Caveman!
Klopt. Als er iemand anders draait, krijg je een error. Als Gup draait, connect je automatisch. Realiseer je je wel dat er ongeveer 30 seconden vertraging is tussen wat jij afspeelt en wat wij als luisteraar horen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid
En je kunt alleen starten als niemand anders online is?
Beiden 'mijn' tijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Middeleeuws? Of eerder iets uit de Renaissance?
Invalid sever password?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Klopt anders krijg je een foutmelding
Beschaefdhe Jonghelui uiteraerdt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nette heertjes of vuig langharig tuig?
Jager & De Verzamelaars. Goede naam voor een prehistorische coverbandquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond het debuut van Fish, Gather, Die By Ritual Slaughter! anders ook erg sterk
Zo oud ben je nou ook weer nietquote:
Die dus.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jager & De Verzamelaars. Goede naam voor een prehistorische coverband
Da's normaal via internetquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klopt. Als er iemand anders draait, krijg je een error. Als Gup draait, connect je automatisch. Realiseer je je wel dat er ongeveer 30 seconden vertraging is tussen wat jij afspeelt en wat wij als luisteraar horen.
Ik heb nog maar 2 liter bloed overquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb nog niet gesneden
lmfaoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Da's normaal via internet
Heb ik vast tijd om m'n dansschoenen aan te trekken
Shitquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 liter bloed over
De rest is alcoholquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 liter bloed over
Wat voor soort alcohol ?quote:
Ben er alweer klaar mee, zo maar eens met links draaien denk ik...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb nog niet gesneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ben er alweer klaar mee, zo maar eens met links draaien denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
[..]
Ben er alweer klaar mee, zo maar eens met links draaien denk ik...AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
[..]
Ben er alweer klaar mee, zo maar eens met links draaien denk ik...Is dat geen linkerhand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
Ik welquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb nog niet gesneden
Verdomd ja, ach ja ik heb twee linkerhanden vandaarquote:
Nice pun.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Verdomd ja, ach ja ik heb twee linkerhanden vandaarScherp hoor
[..]
Ben er alweer klaar mee, zo maar eens met links draaien denk ik...Dit is je linker handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat plaatje gaat niet meer helpen hoor, hier met die paroxetinequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
Om jullie even op te vrolijken na jankherrie en emotionele lyrische openbaringen, hier dit plaatje:
[ afbeelding ]
en een vrolijke noot tussen al het ongelukik geef een seintje als ik mezelf eruitgooi dus let op Oogbal.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef robdriessen het volgende:
Dit uurtje muziek was gesneden koek voor Trollie.
BAD PUN!
Bubblesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |