Ik heb verschillende shows van DJ Vout overleefd. Als je dat aankan, kan je alles aanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
WAT ZEG JE?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
wel even waarschuwing, dit nummer faadt niet uit maar wordt ipv daarvan steeds harder en klapt uit, let op met je buren dus
dit jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik word echt gek van dat nieuws van Friso
Word je er onder bedolven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik word echt gek van dat nieuws van Friso
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Word je er onder bedolven?
Too soon?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Word je er onder bedolven?
Too soon?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef dekatophetspek het volgende:
Net de balkondeur maar even dicht gedaan. Het werd namelijk wel fris zo
Oldies but goldiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef robdriessen het volgende:
Wat heeft oogbal eigenlijk op het program staan vanavond?
quote:
quote:
Nee vandaag eens niet zulke moderne klanken... Cromagnon tijdperk meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Middeleeuws? Of eerder iets uit de Renaissance?
Del Tha Funkee Homosapien!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee vandaag eens niet zulke moderne klanken... Cromagnon tijdperk meer
Klopt anders krijg je een foutmeldingquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid
Als ik alle encodergegevens ingevoerd heb hoef ik 'm starten?
En je kunt alleen starten als niemand anders online is?
Nette heertjes of vuig langharig tuig?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee vandaag eens niet zulke moderne klanken... Cromagnon tijdperk meer
ik vond het debuut van Fish, Gather, Die By Ritual Slaughter! anders ook erg sterkquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien!
Walk The Dinosaur!
Captain Caveman!
Klopt. Als er iemand anders draait, krijg je een error. Als Gup draait, connect je automatisch. Realiseer je je wel dat er ongeveer 30 seconden vertraging is tussen wat jij afspeelt en wat wij als luisteraar horen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid
En je kunt alleen starten als niemand anders online is?
Beiden 'mijn' tijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Middeleeuws? Of eerder iets uit de Renaissance?
Invalid sever password?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Klopt anders krijg je een foutmelding
Beschaefdhe Jonghelui uiteraerdt!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nette heertjes of vuig langharig tuig?
Jager & De Verzamelaars. Goede naam voor een prehistorische coverbandquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vond het debuut van Fish, Gather, Die By Ritual Slaughter! anders ook erg sterk
Zo oud ben je nou ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |