Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.dquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit al helemaal klaar voor de emo-show
[ afbeelding ]
Is het een genre?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.d
Ik ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.d
Mijn puberteitquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Bulletquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
quote:
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Ik ontken het iig niet, unlike othersquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Dat was onwijs hip toen ik 15 was, dat jij daarin blijft hangen...
True. En daar heb je weer 2388 aftakkingen vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Eigenlijk bestaat emo al veel langer, maar ten tijde van The Cure en Depeche Mode heette het nog gewoon alto
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zangquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
emo is nooit echt een muziekgenre geweest. Je had wel emocore uit de jaren 80 ofzo maar dat lijkt niet op die shit die een paar jaar geleden populair was
GODZIJDANKquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van.
Ow, gewoon depri pop dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Post-hardcorequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zang
New Wave tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Eigenlijk bestaat emo al veel langer, maar ten tijde van The Cure en Depeche Mode heette het nog gewoon alto
quote:
Zoals mijn moeder zichzelf nog steeds bestempeld als New Wavequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. En daar heb je weer 2388 aftakkingen van
Die zanger is er nog gayer op gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder zichzelf nog steeds bestempeld als New Wave
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zanger is er nog gayer op geworden [ afbeelding ]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over haddenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.
denk niet aan enter-shakira en memphis may fire, maar eerder aan la dispute, touché amoré, pianos become the teeth....quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme Broertje, dat liep zo goed over dat ik even dacht dat de Golden Earring ineens Life is Life instartte
Zoals black veil brides?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zang
Do tell?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over hadden
ja en bijvoorbeeld ook panic at the disco is een mooi voorbeeld van emo uit de laatste jarenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals black veil brides?
Was jij die ene die ze weggaf voor seksuele handelingen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over hadden
Ik was in de 3FM studio toen Michiel kaartjes weg ging geven, en ik filmde op dat moment net het scherm waar alle smeekbedes via SMS binnen kwamenquote:
Allemaal kut btwquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja en bijvoorbeeld ook panic at the disco is een mooi voorbeeld van emo uit de laatste jaren
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was in de 3FM studio toen Michiel kaartjes weg ging geven, en ik filmde op dat moment net het scherm waar alle smeekbedes via SMS binnen kwamen
Toch niet die BMTHmoron he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal kut btw
Er was ook zo'n fokker die zich constant boos zat te maken over die muziek omdat 'ze' de term emo hebben 'gestolen' van emocore
nu metalquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Waar vallen Linkin Park en Limp Bizkit eigenlijk onder?
Nee, ik heb die vaardigheid welquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meer mensen die niet kunnen appen ?
Rode Petjesmuziek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Waar vallen Linkin Park en Limp Bizkit eigenlijk onder?
Ik had de hele dag telefoontjes gedaan mit mijn deutsches accentquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geen misbruik van gemaakt
Ook geen gebruik trouwens
OffSPRNGR ofzoquote:
quote:
Geen probleemquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee, maar heb de nieuwe versie nog niet geïnstalled, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Amateurs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER!
Natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Trollscience het volgende:
brother kun je me een teken geven als je uit de stream gaat?
Ik snap dat nooit, waarom zou je dagen van te voren voor de ingang wachten, je kan toch ook gewoon vroeg gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER! En de moeders kwamen elke dag broodjes en pannetjes soep brengen. Dat allemaal om maar vooraan te staan en teddybeertjes naar de band te kunnen gooien
Dat is toch het zelfde. Maar dan in extremis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom zou je dagen van te voren voor de ingang wachten, je kan toch ook gewoon vroeg gaan
Ik vond het prachtig. Bravo!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Waarom klink is als een dove met down als ik Zweeds uitspraken oefen?
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha
reageer retweet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Trollscience het volgende:
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha [ afbeelding ] reageer retweet
En dan blijk je voor de verkeerde deur te liggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER! En de moeders kwamen elke dag broodjes en pannetjes soep brengen. Dat allemaal om maar vooraan te staan en teddybeertjes naar de band te kunnen gooien
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
emo houdt in bepaalde indiepop met leuke fiedeltjes en catchy gitaarloopjes, maar ook vals gezongen pokkeherrie met geschreeuw. als je van een van beiden houdt gwn luisteren :-)
ANGELS AND AIRWAVES!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
emo houdt in bepaalde indiepop met leuke fiedeltjes en catchy gitaarloopjes, maar ook vals gezongen pokkeherrie met geschreeuw. als je van een van beiden houdt gwn luisteren :-)
Voor ik me daar in onderdompel dompel ik me eerst even onder in waterquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ik me daar in onderdompel dompel ik me eerst even onder in water
(mijn bad is vol)
Ik luister gewoon verder
Heb ik een beetje goed gegokt qua mijn lijstje en jouw playlist?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
Geen dankquote:
welk lijstjequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb ik een beetje goed gegokt qua mijn lijstje en jouw playlist?
Post #104quote:
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
Was jij toen ook niet van de mathcore?
Qua verhaal is dit het al. En die zanger al helemaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef Trollscience het volgende:
misschien niet roots-emo, maar wel erg goede scheermesjesmuziek upcoming
deze wat nu komt kun je wel waarderen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Qua verhaal is dit het al. En die zanger al helemaal
Ik vraag het stiekem:quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze wat nu komt kun je wel waarderen denk ik
nopequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vraag het stiekem:
Komt Dashboard voorbij?
Enige waar ik aan denk zijn Kids in glass housesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien wel iets met zonnig onroerend goed
zonnigequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Enige waar ik aan denk zijn Kids in glass houses
Ik ben niet zo van de raadsels.
GAWD NOquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Oeh! Oeh! En ik hoop stiekem ook op iets met een dodelijke taxi voor een schatje
gelukkig nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Oeh! Oeh! En ik hoop stiekem ook op iets met een dodelijke taxi voor een schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |