Ik ken 2 van de 4, kennelijk niet zo thuis in dat hoekjequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
TLC, EYC, MN8, SWV... Het zogenaamde R&B blokje.
3 van de 4 mogen ook in het One Hit Wonder hoekje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken 2 van de 4, kennelijk niet zo thuis in dat hoekje
Knap dat ik SWV dan nog wel kendequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
3 van de 4 mogen ook in het One Hit Wonder hoekje.
Sisters With Voices. Van de Free Willy soundtrackquote:
Waarvan ik ze kende wist ik dan weer niet meerquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sisters With Voices. Van de Free Willy soundtrack
nog nietquote:
Bedoelde in de SC als jij dat niet bedoeldequote:
THANK FUCKING GOD.quote:Nieuwste Windows 8.1-build bevat meer aanwijzingen voor beginners
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.dquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit al helemaal klaar voor de emo-show
[ afbeelding ]
Is het een genre?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.d
Ik ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop dan echt op het genre ipv celine dion, whitney houston e.d
Mijn puberteitquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Bulletquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
quote:
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Ik ontken het iig niet, unlike othersquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Dat was onwijs hip toen ik 15 was, dat jij daarin blijft hangen...
True. En daar heb je weer 2388 aftakkingen vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Eigenlijk bestaat emo al veel langer, maar ten tijde van The Cure en Depeche Mode heette het nog gewoon alto
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zangquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
emo is nooit echt een muziekgenre geweest. Je had wel emocore uit de jaren 80 ofzo maar dat lijkt niet op die shit die een paar jaar geleden populair was
GODZIJDANKquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van.
Ow, gewoon depri pop dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook.
30 Seconds to Mars
Fall Out Boy
Panic! At The Disco
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance
Post-hardcorequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zang
New Wave tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef robdriessen het volgende:
Eigenlijk bestaat emo al veel langer, maar ten tijde van The Cure en Depeche Mode heette het nog gewoon alto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |