Amateurs.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER!
Natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:54 schreef Trollscience het volgende:
brother kun je me een teken geven als je uit de stream gaat?
Ik snap dat nooit, waarom zou je dagen van te voren voor de ingang wachten, je kan toch ook gewoon vroeg gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER! En de moeders kwamen elke dag broodjes en pannetjes soep brengen. Dat allemaal om maar vooraan te staan en teddybeertjes naar de band te kunnen gooien
Dat is toch het zelfde. Maar dan in extremis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom zou je dagen van te voren voor de ingang wachten, je kan toch ook gewoon vroeg gaan
Ik vond het prachtig. Bravo!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Waarom klink is als een dove met down als ik Zweeds uitspraken oefen?
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha
reageer retweet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Trollscience het volgende:
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:GordonBlaricum twitterde op donderdag 08-08-2013 om 15:45:55Even onder de droger hahahahahhahaha [ afbeelding ] reageer retweet
En dan blijk je voor de verkeerde deur te liggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Toen Tokio Hotel optrad in Ahoy stonden er vier (!) dagen van tevoren al tentjes met tieners recht voor de deur. IN DE WINTER! En de moeders kwamen elke dag broodjes en pannetjes soep brengen. Dat allemaal om maar vooraan te staan en teddybeertjes naar de band te kunnen gooien
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
emo houdt in bepaalde indiepop met leuke fiedeltjes en catchy gitaarloopjes, maar ook vals gezongen pokkeherrie met geschreeuw. als je van een van beiden houdt gwn luisteren :-)
ANGELS AND AIRWAVES!!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
emo houdt in bepaalde indiepop met leuke fiedeltjes en catchy gitaarloopjes, maar ook vals gezongen pokkeherrie met geschreeuw. als je van een van beiden houdt gwn luisteren :-)
Voor ik me daar in onderdompel dompel ik me eerst even onder in waterquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ik me daar in onderdompel dompel ik me eerst even onder in water
(mijn bad is vol)
Ik luister gewoon verder
Heb ik een beetje goed gegokt qua mijn lijstje en jouw playlist?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
Geen dankquote:
welk lijstjequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb ik een beetje goed gegokt qua mijn lijstje en jouw playlist?
Post #104quote:
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
Was jij toen ook niet van de mathcore?
Qua verhaal is dit het al. En die zanger al helemaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:06 schreef Trollscience het volgende:
misschien niet roots-emo, maar wel erg goede scheermesjesmuziek upcoming
deze wat nu komt kun je wel waarderen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Qua verhaal is dit het al. En die zanger al helemaal
Ik vraag het stiekem:quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze wat nu komt kun je wel waarderen denk ik
nopequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vraag het stiekem:
Komt Dashboard voorbij?
Enige waar ik aan denk zijn Kids in glass housesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien wel iets met zonnig onroerend goed
zonnigequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Enige waar ik aan denk zijn Kids in glass houses
Ik ben niet zo van de raadsels.
GAWD NOquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Oeh! Oeh! En ik hoop stiekem ook op iets met een dodelijke taxi voor een schatje
gelukkig nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Oeh! Oeh! Oeh! En ik hoop stiekem ook op iets met een dodelijke taxi voor een schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |