Zoals mijn moeder zichzelf nog steeds bestempeld als New Wavequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. En daar heb je weer 2388 aftakkingen van
Die zanger is er nog gayer op gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder zichzelf nog steeds bestempeld als New Wave
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zanger is er nog gayer op geworden [ afbeelding ]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over haddenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Tokio Hotel. Daar hoor je trouwens ook niks meer van. Dat was een beetje de Duitse eyeliner versie van One Direction.
denk niet aan enter-shakira en memphis may fire, maar eerder aan la dispute, touché amoré, pianos become the teeth....quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Godsamme Broertje, dat liep zo goed over dat ik even dacht dat de Golden Earring ineens Life is Life instartte
Zoals black veil brides?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja jaren 90 tot in de 00's, en de laatste jaren heb je ook nog een soort van revival genre dat het mengt met post-hardcore, vaak met gedeeltelijk spoken word of harde zang
Do tell?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over hadden
ja en bijvoorbeeld ook panic at the disco is een mooi voorbeeld van emo uit de laatste jarenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals black veil brides?
Was jij die ene die ze weggaf voor seksuele handelingen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog tientallen telefoonnummers van TH fans die alles voor kaartjes over hadden
Ik was in de 3FM studio toen Michiel kaartjes weg ging geven, en ik filmde op dat moment net het scherm waar alle smeekbedes via SMS binnen kwamenquote:
Allemaal kut btwquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja en bijvoorbeeld ook panic at the disco is een mooi voorbeeld van emo uit de laatste jaren
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was in de 3FM studio toen Michiel kaartjes weg ging geven, en ik filmde op dat moment net het scherm waar alle smeekbedes via SMS binnen kwamen
Toch niet die BMTHmoron he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal kut btw
Er was ook zo'n fokker die zich constant boos zat te maken over die muziek omdat 'ze' de term emo hebben 'gestolen' van emocore
nu metalquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Waar vallen Linkin Park en Limp Bizkit eigenlijk onder?
Nee, ik heb die vaardigheid welquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meer mensen die niet kunnen appen ?
Rode Petjesmuziek.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Waar vallen Linkin Park en Limp Bizkit eigenlijk onder?
Ik had de hele dag telefoontjes gedaan mit mijn deutsches accentquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geen misbruik van gemaakt
Ook geen gebruik trouwens
OffSPRNGR ofzoquote:
quote:
Geen probleemquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee, maar heb de nieuwe versie nog niet geïnstalled, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |