Sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey je hebt een andere UI, ik herkende je niet
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.óquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 21:30:42 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
mooi gebruikt sample uit het volgende nummerWelcome Home, Roxy CarmichaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Uuuuuhm O.oquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.ó
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
the prisoner - iron maidenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.ó
Wellicht, maar heb ik niet in mijn hoofd.quote:
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
Ik heb verschillende shows van DJ Vout overleefd. Als je dat aankan, kan je alles aanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
WAT ZEG JE?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
wel even waarschuwing, dit nummer faadt niet uit maar wordt ipv daarvan steeds harder en klapt uit, let op met je buren dus
dit jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik word echt gek van dat nieuws van Friso
Word je er onder bedolven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, ik word echt gek van dat nieuws van Friso
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Word je er onder bedolven?
Too soon?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Word je er onder bedolven?
Too soon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |