sinds 1983quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zou D. zich al verzopen hebben in 't bad?
Snijden onder water schijnt wel minder pijnlijk te zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Zou D. zich al verzopen hebben in 't bad?
Dit soort muziek mistte ik al een beetje op R49quote:
lmaoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:13 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Snijden onder water schijnt wel minder pijnlijk te zijn
knevel & van den brink sowiesoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij Knevel & Van Den Brink een uur lang praten over het feit dat Friso dood is
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knevel & van den brink sowieso
nope, will doquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Trollscience ken je No Sun In San Francisco? Vet coole band, moeite waard om eens te checken indien je antwoord nee is
Zit in dezelfde hoek als bijvoorbeeld Deafheavenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nope, will dohet heet volgens mij trouwens "no sun in san francisco" volgens google
Toeval nu Troll aan 't draaien is..?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Of de kat gaat eens even niet voor of achter de auto zitten als ik net weg wil rijden of aan kom rijden
Ik zou het niet weten, was even naar m'n paquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toeval nu Troll aan 't draaien is..?
het overlapt heel sterk, dat is het hem juistquote:
We hebben met een kenner te maken. Ik neem mijn denkbeeldige hoed voor u af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
bumpy ride up ahead, houd je tritanen bij de hand
[..]
het overlapt heel sterk, dat is het hem juistde zachtere "indie emo" van rond '91 is heel anders dan de originele emocore-roots uit de laat jaren '80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |