quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knevel & van den brink sowieso
nope, will doquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Trollscience ken je No Sun In San Francisco? Vet coole band, moeite waard om eens te checken indien je antwoord nee is
Zit in dezelfde hoek als bijvoorbeeld Deafheavenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nope, will dohet heet volgens mij trouwens "no sun in san francisco" volgens google
Toeval nu Troll aan 't draaien is..?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Of de kat gaat eens even niet voor of achter de auto zitten als ik net weg wil rijden of aan kom rijden
Ik zou het niet weten, was even naar m'n paquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toeval nu Troll aan 't draaien is..?
het overlapt heel sterk, dat is het hem juistquote:
We hebben met een kenner te maken. Ik neem mijn denkbeeldige hoed voor u af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
bumpy ride up ahead, houd je tritanen bij de hand
[..]
het overlapt heel sterk, dat is het hem juistde zachtere "indie emo" van rond '91 is heel anders dan de originele emocore-roots uit de laat jaren '80
Sorryquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey je hebt een andere UI, ik herkende je niet
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.óquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2013 21:30:42 ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
mooi gebruikt sample uit het volgende nummerWelcome Home, Roxy CarmichaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Uuuuuhm O.oquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.ó
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
the prisoner - iron maidenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uit welk nummer komt die tekst ook alweer o.ó
Wellicht, maar heb ik niet in mijn hoofd.quote:
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]en als het te veel pokkeherrie wordt flikker je hem gewoon uit, doe ik ook als anderen kutmuziek draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |