haiquote:
Als tegenprestatie wel meteen je joystick in het mannentopic zetten!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even fappen op LoLa in KPD
quote:
vreemdquote:
Daar wordt niemand vrolijk vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als tegenprestatie wel meteen je joystick in het mannentopic zetten!
Nope, was lokaal probleem. Uiteraardquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meer mensen last van ?
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch Nailerquote:
In het Noorden van Nederland noemen de vrouwen Sint ook wel De Staf!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch Nailer
Lijkt me nietquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch NFailer
Met voor lieve meisjes altijd wat in de Zakquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
In het Noorden van Nederland noemen we Sint ook wel De Staf!
Ik vind de mijne wel een knap hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Ik bedoel, het is nou niet echt een mooi lichaamsdeel he
En dan bedoel ik in het algemeen he
Van wat, van vraagtekens?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meer mensen last van ?
Ow, dus het is meer dat ze het willen zien in de freak-show?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zeg jij.... Onder de dames staat Sint bekend als de Nine Inch Nailer
Preciesquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met voor lieve meisjes altijd wat in de Zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |