* Het doelsaldo is na 57 edities van Ajax - Feyenoord ruimschoots in het voordeel van Ajax: 134-65.quote:2010-2011 Eredivisie 19-09-2010 Feyenoord-Ajax 1-2 (0-1)
2010-2011 Eredivisie 19-01-2011 Ajax-Feyenoord 2-0 (1-0)
2011-2012 Eredivisie 23-10-2011 Ajax-Feyenoord 1-1 (0-0)
2011-2012 Eredivisie 29-01-2012 Feyenoord-Ajax 4-2 (2-1)
2012-2013 Eredivisie 28-10-2012 Feyenoord-Ajax 2-2 (1-1)
2012-2013 Eredivisie 20-01-2013 Ajax-Feyenoord 3-0 (2-0)
Uh, oké.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:16 schreef Irritatie100 het volgende:
0-2 lijkt me het meest realistisch.
Milkshakequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:04 schreef Robs234 het volgende:
Hopelijk net zo'n mooie wedstrijd als vorig jaar, alleen dan zonder genaaide rode kaart. Maar ja, Van Rhijn en Boëtius zullen allebei niet spelen
Denk Van Beek (quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Van Deelen, Janmaat en De Vrij er niet bij. Wie gaan er in de verdediging spelen dan?
Overdreven, maar het straalt er allemaal niet vanaf bij Ajax, het is enorm plichtmatig.quote:
Ligeonquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon 3-4-3 man, De Thijs heeft ze allemaal in de zak.
Maar over rechtsbacks gesproken, wie staat daar bij Ajax dan?
Alderweireld is bagger op rechtsback.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja, die was ik even vergeten
Alderwereld rechts en vd Hoorn erbij geen optie dan?
Die gaat geen fijne dag hebbenquote:Van Hanegem hekelt Fox: "Allemaal voor Ajax"
Gepubliceerd op maandag 12 augustus 2013 om 09:52
Willem van Hanegem trekt de nieuwe voetbalzender Fox Sports slecht. Volgens de voormalig Feyenoorder heeft de betaalzender een sterke voorkeur voor Ajax.
"Als je de wedstrijden volgt via FOX, dan is dat irritant als je een andere club aanhangt dan Ajax. De studio's van die zender staan nog net niet in de Arena, maar het scheelt niet veel. Ik ben er van overtuigd dat als je daar wilt werken, je eerst lid moet worden van de Ajax Supportersclub", bromt de Kromme in zijn column in AD Sportwereld.
"Wanneer je die commentatoren hoort: het is allemaal zo verschrikkelijk irritant in het voordeel van Ajax. Bah", vervolgt de oud-middenvelder. "En als ze hun zondagse pak aanhebben, moet je helemaal uitkijken. Zo'n Jan van Halst, ik trek dat echt niet meer, dat gemaakte gedoe, dat ophemelen van de bovenliggende partij, verschrikkelijk."
In zijn column gaat Van Hanegem ook in op de problemen bij Feyenoord. "Ik stel voor dat Ronald Koeman zijn spelers minder programmeert en meer vrijheid gunt. Laat ze vrijuit en vooruit spelen in de kwaliteiten waarin ze goed zijn", zegt Van Hanegem, die hoopt dat Feyenoord het tij snel kan keren. "Heel jammer, deze seizoensstart, maar ze hebben gelukkig nog 32 competitieduels om het goed te maken. Volgende week in Amsterdam bijvoorbeeld, dan spelen ze uit tegen FOX-tv", sluit hij cynisch af.
Gvd, dat wilde ik zeggen. Wordt alsof je een funniest video zit te kijken gepresenteerd door Kraaij jr.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
De lamme tegen de blinde. Ajax wil niet, fnoord kan niet.
Ajax wil niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
De lamme tegen de blinde. Ajax wil niet, fnoord kan niet.
Beetje onzin van Willem. Ik merk weinig verschil tussen FOX en Eredivisie Live eigenlijk. Ik denk dat hij zijn frustraties even wil botvieren en gebruikt daar FOX/Ajax voor. Of willen ze hem daar niet meer als analist?quote:
hij zit bij sport1 toch? die zullen niet veel meer samenwerkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje onzin van Willem. Ik merk weinig verschil tussen FOX en Eredivisie Live eigenlijk. Ik denk dat hij zijn frustraties even wil botvieren en gebruikt daar FOX/Ajax voor. Of willen ze hem daar niet meer als analist?
Vorig seizoen zat hij ook een paar keer bij Eredivisie Live geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hij zit bij sport1 toch? die zullen niet veel meer samenwerken
Het zal het laatste wel weer zijn. Hij wordt zo langzamerhand steeds minder gevraagd als analist, daar is ie niet blij mee schijnbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje onzin van Willem. Ik merk weinig verschil tussen FOX en Eredivisie Live eigenlijk. Ik denk dat hij zijn frustraties even wil botvieren en gebruikt daar FOX/Ajax voor. Of willen ze hem daar niet meer als analist?
Die mummie - Willem van Hanegem - is ook in Feyenoord kringen (mensen die er toedoen) steeds meer een roepende in de woestijn en probeert d.m.v. zijn dik betaalde columns nog steeds een rol van betekenis mee te spelen. Pathetisch.quote:
Ach, in Amsterdam vinden ze Van Hanegem dement. In Rotterdam blijven ze beweren dat Cruijff seniel is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Die van Hanegem moet eens tegen zichzelf in bescherming genomen worden, die is te dement voor woorden aan het worden.
Cruijff loopt niet de hele tijd te janken dat het allemaal zo oneerlijk en anti-Ajax isquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in Amsterdam vinden ze Van Hanegem dement. In Rotterdam blijven ze beweren dat Cruijff seniel is.
Is niet dement joh, is gewoon een door - en door Feyenoorder. Dan wil je zaken nog wel eens te veel door een rood/witte bril zien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Die van Hanegem moet eens tegen zichzelf in bescherming genomen worden, die is te dement voor woorden aan het worden.
Tuurlijk, en daar is opzich niets mis mee, behalve als je analist wil zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet dement joh, is gewoon een door - en door Feyenoorder. Dan wil je zaken nog wel eens te veel door een rood/witte bril zien.
True, omgekeerd erger ik me daar altijd aan bij Ronald De Boer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daar is opzich niets mis mee, behalve als je analist wil zijn.
Mwah, deels, maar die kan ook best kritiek hebben op Ajax, maar die kan natuulijk zijn broer niet volledig affikkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
True, omgekeerd erger ik me daar altijd aan bij Ronald De Boer.
dat en hij heeft soms niet helemaal door dat niet iedereen ajax zo interessant vind als hij, geeft veel details wat simpelweg niet zo interessant is. echt zwaar gekleurd vind ik hem niet, behalve dan over frank.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deels, maar die kan ook best kritiek hebben op Ajax, maar die kan natuulijk zijn broer niet volledig affikken.
Iedereen vindt Ajax interessantquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Adames het volgende:
[..]
dat en hij heeft soms niet helemaal door dat niet iedereen ajax zo interessant vind als hij, geeft veel details wat simpelweg niet zo interessant is. echt zwaar gekleurd vind ik hem niet, behalve dan over frank.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deels, maar die kan ook best kritiek hebben op Ajax, maar die kan natuulijk zijn broer niet volledig affikken.
Geloof me, ik als Feyenoorder vind hem behoorlijk gekleurd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Adames het volgende:
[..]
dat en hij heeft soms niet helemaal door dat niet iedereen ajax zo interessant vind als hij, geeft veel details wat simpelweg niet zo interessant is. echt zwaar gekleurd vind ik hem niet, behalve dan over frank.
Ach, we kunnen het over 1 ding eens zijn, alles beter dan Waterkneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik als Feyenoorder vind hem behoorlijk gekleurd.![]()
(Maar inderdaad, zijn focus ligt wel heel erg op Frank)
Wij hebben ook voldoende ramptoeristen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen vindt Ajax interessant.
Ja, karma is a bitch, ik maar lachen gisteren om julliequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben ook voldoende ramptoeristen...
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we kunnen het over 1 ding eens zijn, alles beter dan Waterkneus.
Ligeon ook. Die is nog slechter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld is bagger op rechtsback.
Gewoon niet op komen dagen, opdoeken die wedstrijd, uit dat licht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
maar ze zullen weinig in te brengen hebben.
Wijze woorden.. Die Perez en De Boer trek ik ook niet.. Frank komt nog wel normaal over, maar die Ronald denkt opeens een hip imago te moeten hebben of zo.. weet niet wat er met hem is gebeurd. Heb sinds kort Fox en vind, op Jansma na, al die lui tamelijk vervelend eerlijk gezegd..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef Caland het volgende:
Ik trek alleen Perez en De Boer niet eigenlijk. Walgelijke pedante mannetjes. En Kluivert, maar dat was meer omdat daar echt helemaal niks zinnigs uitkwam. Wat wil je ook met het IQ van een goudvis, duurde ook niet heel lang dat experiment.
Willem heeft het over die sjappies die de vragen stellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Analisten[bewerken]
Vast:
Arnold Bruggink
Kenneth Pérez
Jan van Halst
Erik Meijer
Regelmatig:
Andre Ooijer
Foppe de Haan
Henk Timmer
Jan van Dijk
Jan Everse
Mario Been
Robert Maaskant
Ron Jans
Ruud Gullit
Willem van Hanegem
Ja, wat een zooitje "joden" zeg.
Mooi dat ze degradatieduels ook een goede scheids geven.quote:
Die houdt dr bek wel dicht, die leeft er allemaal goed van denk ik zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denk ook 3-0 helaas.
Oja, en die Ronald de Boer.Die is echt moeilijk hipster geworden, zou z'n vrouw d'r niet wat van zeggen? Met z'n breedbeeldmontuur en hipsterstoppels.
[ afbeelding ]
Oke, hartstikke bedankt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Tussendoor: Frank de Boer heeft een stel knappe dochters weten voor te brengen ( ook niet zo moeilijk met zo een vrouw) Hieronder de oudste..
[ afbeelding ]
Heb je ook haar nummer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Tussendoor: Frank de Boer heeft een stel knappe dochters weten voor te brengen ( ook niet zo moeilijk met zo een vrouw) Hieronder de oudste..
[ afbeelding ]
meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lacht ze om?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Romy, 17... Dikke prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar dan niet raken uit respect voor oppergod Frankquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je zal dr maar eens oppikken en er later pas achterkomen dat Frank de Boer () haar vader is, dubbele win!
Ik zou het toch even aan Frankie vragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou haar dan niet raken uit respect voor oppergod Frank
Lijkt me verstandig, anders krijg je een kleedkamerpreek van hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zou het toch even aan Frankie vragen
Stel Calimero'squote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat vul ik net in bij de toto
Pfffff......
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik blijf bij 1-3 (of 0-3, ik weet niet meer wat ik had gezegd...)
Misschien een bezoekje brengen aan de huisarts?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf doorgaan met lachen. I just can't stop it.
Die heeft me al opgegeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien een bezoekje brengen aan de huisarts?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb overal 1-2. Maar in de voorspelcompetitie hier op fok 2-1quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
droom verderquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:13 schreef alors het volgende:
Armenteros is wel zo'n arrogant baasje dat vandaag gaat scoren.
Die kan er echt heeeeeeeeeelemaal niks van.quote:
Door die actie heeft fox een hoop gratis reclame gekregen. VI nam hem in de zeik, het kwam op alle Nederlandse nieuwssites die je je maar kunt bedenken. Ik, en vele met mij, wist niet eens dat hij naar Fox ging. Geniale marketingquote:
Lekker dingquote:
Ach joh, maakt het uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:17 schreef Max23 het volgende:
Is toch eigenlijk een schande dat er bij Ajax maar 3 Nederlanders op het veld staan. Je kan het beter AFC Scandinavië noemen..
ik wil Foxquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
VBL / Live wedstrijden via internet streams #53 Op zoek naar Sierd
zijn wel allemaal jeugdspelers hoor!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:17 schreef Max23 het volgende:
Is toch eigenlijk een schande dat er bij Ajax maar 3 Nederlanders op het veld staan. Je kan het beter AFC Scandinavië noemen..
Lambiek ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:20 schreef Evertjan het volgende:
Lambiekje en Ruudje hoeveel open deuren kan je intrappen met deze 2 aan het woord
Wordt alleen maar erger de laatste jaren in tegenstelling tot PSV en Feyenoord dat juist alleen maar meer Nederlanders opstellen. Heeft zo niks meer met Nederlands voetbal te maken.quote:
Ja, maar het zijn geen Nederlanders!quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn wel allemaal jeugdspelers hoor!!!!
Komt goed binnen een paar jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger de laatste jaren in tegenstelling tot PSV en Feyenoord dat juist alleen maar meer Nederlanders opstellen. Heeft zo niks meer met Nederlands voetbal te maken.
Ssst. Gratis streamquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Evertjan het volgende:
jullie hebben toch ook deze wedstrijd besteld bij Fox voor 12 euro?
Ik heb ze war extra geld toegestopt. 50 euro betaaldquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Evertjan het volgende:
jullie hebben toch ook deze wedstrijd besteld bij Fox voor 12 euro?
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt goed binnen een paar jaar
dont shoot the piano playerquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
Jordi Clasie speelt met een piano op zijn rug, daarom loopt het wat minder nu bij Feyenoord.
Zeer diepgaande analyses bij FOXquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
Jordi Clasie speelt met een piano op zijn rug, daarom loopt het wat minder nu bij Feyenoord.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb 12 euro betaald aan FOX voor deze topshow.
Doe dan gewoon een Streamquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan je net zo goed 15 euro betalen, kan je 1 maand lang alle wedstrijden van de Eredivisie zien daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Tis echt belachelijk, die prijzen voor een losse pot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed 15 euro betalen, kan je 1 maand lang alle wedstrijden van de Eredivisie zien daar.
Eens. Bij EL was het vorig seizoen al belachelijk, maar dit kan echt niet. Ach, ze zullen die abonnementen wel willen promoten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt belachelijk, die prijzen voor een losse pot.
Jammer inderdaad, zelfs een slechte wedstrijd is leuk met Evert.quote:
de Duitsers lieten de Joden ook zelf betalen voor hun Jodensterquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
Iemand geld vragen en hem dan naar Van Halst laten kijken is eigenlijk best wel schaamteloos.
Reken er maar gewoon op. Kan het altijd mee vallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:27 schreef RvLaak het volgende:
Hopen dat de vernedering niet al te groot wordt...
Heracles? NEC misschien? ADO dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Je zal na vanmiddag maar 9 punten achterstaan op PEC Zwolle.
KNVB was toch ooit van plan om het aantal buitenlanders op het veld te beperken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef Max23 het volgende:
Zelfs die commentator begint over al die buitenlanders van Ajax
Wat een genot voor PEC dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
prijzen worden pas op de meet verdeeltquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
UEFA dacht ik?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNVB was toch ooit van plan om het aantal buitenlanders op het veld te beperken?
is in strijd met regels van de euquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNVB was toch ooit van plan om het aantal buitenlanders op het veld te beperken?
Volgende week 12.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:28 schreef Pino112 het volgende:
PEC - Barcelona.quote:
Nu wel, toen ze met dat plan kwamen nog niet. Is al een behoorlijk aantal jaren terugquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is in strijd met regels van de eu
Sowieso.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC - Barcelona.
Messi wordt bang.
Grueter gaat huilen.
Zou wat zijn als PEC daadwerkelijk Europese prijzen gaat winnen over een jaar of 10quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op termijn gaat PEC gewoon het derde Champions League ticket binnenhengelen.
Op termijn kan het een stabiele club voor het linkerrijtje worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wat zijn als PEC daadwerkelijk Europese prijzen gaat winnen over een jaar of 10
Seedorf.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wie moest dat voorstellen op dat spandoek?
Veel mensen zitten nog aan de costa's en in Frankrijk enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden ze niet supporters kunnen kopen? Een niet volle ArenA bij een Klassieker kan natuurlijk niet.
Mits PEC het huidige beleid vol kan houden, zie ik het zeker uitgroeien tot een topclub in 10 tot 20 jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op termijn kan het een stabiele club voor het linkerrijtje worden.
de supportersvereniging van Ajax had geklaagd over het feit dat ze de klassieker zo vroeg in het seizoen hadden gepland, nu waren er nog een hoop ajaxfans op vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden ze niet supporters kunnen kopen? Een niet volle ArenA bij een Klassieker kan natuurlijk niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef kristalhelder het volgende:
Ik zou het waarderen als ze allebei konden verliezen
Bestaat er eigenlijk een negeer optie op dit forum? Anders breng je mij op een prachtig idee!quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet demonstratief het geluid uit, Ron de Rijk kan de tering krijgen.
Tot zover de crisis.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de supportersvereniging van Ajax had geklaagd over het feit dat ze de klassieker zo vroeg in het seizoen hadden gepland, nu waren er nog een hoop ajaxfans op vakantie
Ja, dan moet je wel ff een abbo nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk een negeer optie op dit forum? Anders breng je mij op een prachtig idee!
Stel je voor dat de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en Feyenoord zou gaan, dan wordt de super cup naar de kerst verplaatst.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de supportersvereniging van Ajax had geklaagd over het feit dat ze de klassieker zo vroeg in het seizoen hadden gepland, nu waren er nog een hoop ajaxfans op vakantie
You must be new.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet eens een volle ArenA.
Ajax.![]()
![]()
Je moederquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet eens een volle ArenA.
Ajax.![]()
![]()
Mijn televisie doet het prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef OudeBok het volgende:
Wat een kutstream heb ik hier. Hapert om de seconde, lijkt FOX wel..
Als je op een stream kijkt, heb je wel een zuur leven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef OudeBok het volgende:
Mijn beeld is prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef OudeBok het volgende:
quote:
quote:Woedend waren ze toen het competitieschema bekend werd; Feyenoord komt al op de derde speeldag (18 augustus) naar de Arena! Daniël Dekker (voorzitter supportersvereniging Ajax): "Ongelooflijk, wie bedenkt dit?" Voortaan dus even de agenda afstemmen op de vakanties van Ajax-fans, KNVB.
quote:
Virtueel staat Feyenoord 15e, jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajax domineer eens tegen een virtueel degredant.
16e toch ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Virtueel staat Feyenoord 15e, jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |