Ach joh, maakt het uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:17 schreef Max23 het volgende:
Is toch eigenlijk een schande dat er bij Ajax maar 3 Nederlanders op het veld staan. Je kan het beter AFC Scandinavië noemen..
ik wil Foxquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
VBL / Live wedstrijden via internet streams #53 Op zoek naar Sierd
zijn wel allemaal jeugdspelers hoor!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:17 schreef Max23 het volgende:
Is toch eigenlijk een schande dat er bij Ajax maar 3 Nederlanders op het veld staan. Je kan het beter AFC Scandinavië noemen..
Lambiek ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:20 schreef Evertjan het volgende:
Lambiekje en Ruudje hoeveel open deuren kan je intrappen met deze 2 aan het woord
Wordt alleen maar erger de laatste jaren in tegenstelling tot PSV en Feyenoord dat juist alleen maar meer Nederlanders opstellen. Heeft zo niks meer met Nederlands voetbal te maken.quote:
Ja, maar het zijn geen Nederlanders!quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn wel allemaal jeugdspelers hoor!!!!
Komt goed binnen een paar jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger de laatste jaren in tegenstelling tot PSV en Feyenoord dat juist alleen maar meer Nederlanders opstellen. Heeft zo niks meer met Nederlands voetbal te maken.
Ssst. Gratis streamquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Evertjan het volgende:
jullie hebben toch ook deze wedstrijd besteld bij Fox voor 12 euro?
Ik heb ze war extra geld toegestopt. 50 euro betaaldquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef Evertjan het volgende:
jullie hebben toch ook deze wedstrijd besteld bij Fox voor 12 euro?
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt goed binnen een paar jaar
dont shoot the piano playerquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
Jordi Clasie speelt met een piano op zijn rug, daarom loopt het wat minder nu bij Feyenoord.
Zeer diepgaande analyses bij FOXquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
Jordi Clasie speelt met een piano op zijn rug, daarom loopt het wat minder nu bij Feyenoord.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb 12 euro betaald aan FOX voor deze topshow.
Doe dan gewoon een Streamquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan je net zo goed 15 euro betalen, kan je 1 maand lang alle wedstrijden van de Eredivisie zien daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Tis echt belachelijk, die prijzen voor een losse pot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed 15 euro betalen, kan je 1 maand lang alle wedstrijden van de Eredivisie zien daar.
Eens. Bij EL was het vorig seizoen al belachelijk, maar dit kan echt niet. Ach, ze zullen die abonnementen wel willen promoten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt belachelijk, die prijzen voor een losse pot.
Jammer inderdaad, zelfs een slechte wedstrijd is leuk met Evert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |