Ik hoop hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt goed binnen een paar jaar
dont shoot the piano playerquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
Jordi Clasie speelt met een piano op zijn rug, daarom loopt het wat minder nu bij Feyenoord.
Zeer diepgaande analyses bij FOXquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
Jordi Clasie speelt met een piano op zijn rug, daarom loopt het wat minder nu bij Feyenoord.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb 12 euro betaald aan FOX voor deze topshow.
Doe dan gewoon een Streamquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan je net zo goed 15 euro betalen, kan je 1 maand lang alle wedstrijden van de Eredivisie zien daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Tis echt belachelijk, die prijzen voor een losse pot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je net zo goed 15 euro betalen, kan je 1 maand lang alle wedstrijden van de Eredivisie zien daar.
Eens. Bij EL was het vorig seizoen al belachelijk, maar dit kan echt niet. Ach, ze zullen die abonnementen wel willen promoten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt belachelijk, die prijzen voor een losse pot.
Jammer inderdaad, zelfs een slechte wedstrijd is leuk met Evert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |