Trollquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Morendo het volgende:
Goed gefloten door Kuipers. Dat hij de mist inging bij de eerste goal van Feyenooit vergeef ik hem maar. Tenslotte zijn Feyenoorders getrainde oplichters en zo'n sympathieke jongen uit Twente kan niet op alle rattenstreken berekend zijn.
Je kan de bal wel hebben maar dan moet je er wel wat mee doen, uiteindelijk was Feyenoord niet gevaarlijk in de 2e helftquote:
Omgekocht door de Zionistenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou inZanity zijn mening zijn over Kuipers?
Genoeg kansen gehad. Voetballend was het niet goed, maar dat komt omdat Feyenoord gewoon helemaal niet kan voetballen. Zelfs met alleen maar lange ballen was Feyenoord de bovenliggende partij de tweede helft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gebaseerd waarop, ze creëren toch ook helemaal niks
Kan me alleen de kopbal van Pelle herrineren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Genoeg kansen gehad. Voetballend was het niet goed, maar dat komt omdat Feyenoord gewoon helemaal niet kan voetballen. Zelfs met alleen maar lange ballen was Feyenoord de bovenliggende partij de tweede helft.
Dat Barcelona anti-voetbal speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou inZanity zijn mening zijn over Kuipers?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jammer, puntje voor Feyenoord was wel terecht geweest.
Volgens mij heb je de wedstrijd Ajax-Feyenoord van 20 januari opgezocht op youtubequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef Devv het volgende:
Het landskampioenschap kan Ajax niet meer ontgaan, wat een machtsvertoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |