Dan loopt ook radio 1 achter (en mijn stream).quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef OudeBok het volgende:
Is er al afgefloten? Loop ik serieus 4 minuten achter met m'n stream?
ALS DE WEDSTRIJD AFGELAST WAS WAS HET 0-0quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ALS ER GEVLAGD WAS WAS HET 1-0 VOOR AJAX
Dit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Ajaxfans...
Al was een gelijkspel een rechtvaardiger uitslag geweest.
Eerste helft viel nog wel mee toch? 10 minuten Feyenoord, half uurtje Ajaxquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik die 90 minuten van mijn leven terug?
Gebaseerd waarop, ze creëren toch ook helemaal niksquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jammer, puntje voor Feyenoord was wel terecht geweest.
Er zijn dus serieus mensen die zo kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef OudeBok het volgende:
Dit is wel mooi trouwens. [ afbeelding ]
Je denkt ik ga betalen voor FOX Sports? Afzetters. Nee, bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die zo kijken
doe dan iig je addblocker aan op de streamsite // 13th stream aanzettenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Je denkt ik ga betalen voor FOX Sports? Afzetters. Nee, bedankt.
Dit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Lucky Ajax he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Ajaxfans...
Al was een gelijkspel een rechtvaardiger uitslag geweest.
en die schwalbe?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Morendo het volgende:
Goed gefloten door Kuipers. Dat hij de mist inging bij de eerste goal van Feyenooit vergeef ik hem maar. Tenslotte zijn Feyenoorders getrainde oplichters en zo'n sympathieke jongen uit Twente kan niet op alle rattenstreken berekend zijn.
Daarom kaart sharingquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Op basis van het balbezit en de spelopvatting zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jammer, puntje voor Feyenoord was wel terecht geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |