de supportersvereniging van Ajax had geklaagd over het feit dat ze de klassieker zo vroeg in het seizoen hadden gepland, nu waren er nog een hoop ajaxfans op vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden ze niet supporters kunnen kopen? Een niet volle ArenA bij een Klassieker kan natuurlijk niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef kristalhelder het volgende:
Ik zou het waarderen als ze allebei konden verliezen
Bestaat er eigenlijk een negeer optie op dit forum? Anders breng je mij op een prachtig idee!quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet demonstratief het geluid uit, Ron de Rijk kan de tering krijgen.
Tot zover de crisis.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de supportersvereniging van Ajax had geklaagd over het feit dat ze de klassieker zo vroeg in het seizoen hadden gepland, nu waren er nog een hoop ajaxfans op vakantie
Ja, dan moet je wel ff een abbo nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk een negeer optie op dit forum? Anders breng je mij op een prachtig idee!
Stel je voor dat de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en Feyenoord zou gaan, dan wordt de super cup naar de kerst verplaatst.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de supportersvereniging van Ajax had geklaagd over het feit dat ze de klassieker zo vroeg in het seizoen hadden gepland, nu waren er nog een hoop ajaxfans op vakantie
You must be new.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet eens een volle ArenA.
Ajax.![]()
![]()
Je moederquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet eens een volle ArenA.
Ajax.![]()
![]()
Mijn televisie doet het prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef OudeBok het volgende:
Wat een kutstream heb ik hier. Hapert om de seconde, lijkt FOX wel..
Als je op een stream kijkt, heb je wel een zuur leven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef OudeBok het volgende:
Mijn beeld is prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:33 schreef OudeBok het volgende:
quote:
quote:Woedend waren ze toen het competitieschema bekend werd; Feyenoord komt al op de derde speeldag (18 augustus) naar de Arena! Daniël Dekker (voorzitter supportersvereniging Ajax): "Ongelooflijk, wie bedenkt dit?" Voortaan dus even de agenda afstemmen op de vakanties van Ajax-fans, KNVB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |