* Het doelsaldo is na 57 edities van Ajax - Feyenoord ruimschoots in het voordeel van Ajax: 134-65.quote:2010-2011 Eredivisie 19-09-2010 Feyenoord-Ajax 1-2 (0-1)
2010-2011 Eredivisie 19-01-2011 Ajax-Feyenoord 2-0 (1-0)
2011-2012 Eredivisie 23-10-2011 Ajax-Feyenoord 1-1 (0-0)
2011-2012 Eredivisie 29-01-2012 Feyenoord-Ajax 4-2 (2-1)
2012-2013 Eredivisie 28-10-2012 Feyenoord-Ajax 2-2 (1-1)
2012-2013 Eredivisie 20-01-2013 Ajax-Feyenoord 3-0 (2-0)
Uh, oké.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:16 schreef Irritatie100 het volgende:
0-2 lijkt me het meest realistisch.
Milkshakequote:Op zondag 11 augustus 2013 23:04 schreef Robs234 het volgende:
Hopelijk net zo'n mooie wedstrijd als vorig jaar, alleen dan zonder genaaide rode kaart. Maar ja, Van Rhijn en Boëtius zullen allebei niet spelen
Denk Van Beek (quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:41 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Van Deelen, Janmaat en De Vrij er niet bij. Wie gaan er in de verdediging spelen dan?
Overdreven, maar het straalt er allemaal niet vanaf bij Ajax, het is enorm plichtmatig.quote:
Ligeonquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon 3-4-3 man, De Thijs heeft ze allemaal in de zak.
Maar over rechtsbacks gesproken, wie staat daar bij Ajax dan?
Alderweireld is bagger op rechtsback.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja, die was ik even vergeten
Alderwereld rechts en vd Hoorn erbij geen optie dan?
Die gaat geen fijne dag hebbenquote:Van Hanegem hekelt Fox: "Allemaal voor Ajax"
Gepubliceerd op maandag 12 augustus 2013 om 09:52
Willem van Hanegem trekt de nieuwe voetbalzender Fox Sports slecht. Volgens de voormalig Feyenoorder heeft de betaalzender een sterke voorkeur voor Ajax.
"Als je de wedstrijden volgt via FOX, dan is dat irritant als je een andere club aanhangt dan Ajax. De studio's van die zender staan nog net niet in de Arena, maar het scheelt niet veel. Ik ben er van overtuigd dat als je daar wilt werken, je eerst lid moet worden van de Ajax Supportersclub", bromt de Kromme in zijn column in AD Sportwereld.
"Wanneer je die commentatoren hoort: het is allemaal zo verschrikkelijk irritant in het voordeel van Ajax. Bah", vervolgt de oud-middenvelder. "En als ze hun zondagse pak aanhebben, moet je helemaal uitkijken. Zo'n Jan van Halst, ik trek dat echt niet meer, dat gemaakte gedoe, dat ophemelen van de bovenliggende partij, verschrikkelijk."
In zijn column gaat Van Hanegem ook in op de problemen bij Feyenoord. "Ik stel voor dat Ronald Koeman zijn spelers minder programmeert en meer vrijheid gunt. Laat ze vrijuit en vooruit spelen in de kwaliteiten waarin ze goed zijn", zegt Van Hanegem, die hoopt dat Feyenoord het tij snel kan keren. "Heel jammer, deze seizoensstart, maar ze hebben gelukkig nog 32 competitieduels om het goed te maken. Volgende week in Amsterdam bijvoorbeeld, dan spelen ze uit tegen FOX-tv", sluit hij cynisch af.
Gvd, dat wilde ik zeggen. Wordt alsof je een funniest video zit te kijken gepresenteerd door Kraaij jr.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
De lamme tegen de blinde. Ajax wil niet, fnoord kan niet.
Ajax wil niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
De lamme tegen de blinde. Ajax wil niet, fnoord kan niet.
Beetje onzin van Willem. Ik merk weinig verschil tussen FOX en Eredivisie Live eigenlijk. Ik denk dat hij zijn frustraties even wil botvieren en gebruikt daar FOX/Ajax voor. Of willen ze hem daar niet meer als analist?quote:
hij zit bij sport1 toch? die zullen niet veel meer samenwerkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje onzin van Willem. Ik merk weinig verschil tussen FOX en Eredivisie Live eigenlijk. Ik denk dat hij zijn frustraties even wil botvieren en gebruikt daar FOX/Ajax voor. Of willen ze hem daar niet meer als analist?
Vorig seizoen zat hij ook een paar keer bij Eredivisie Live geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hij zit bij sport1 toch? die zullen niet veel meer samenwerken
Het zal het laatste wel weer zijn. Hij wordt zo langzamerhand steeds minder gevraagd als analist, daar is ie niet blij mee schijnbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje onzin van Willem. Ik merk weinig verschil tussen FOX en Eredivisie Live eigenlijk. Ik denk dat hij zijn frustraties even wil botvieren en gebruikt daar FOX/Ajax voor. Of willen ze hem daar niet meer als analist?
Die mummie - Willem van Hanegem - is ook in Feyenoord kringen (mensen die er toedoen) steeds meer een roepende in de woestijn en probeert d.m.v. zijn dik betaalde columns nog steeds een rol van betekenis mee te spelen. Pathetisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |