Oke, hartstikke bedankt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Tussendoor: Frank de Boer heeft een stel knappe dochters weten voor te brengen ( ook niet zo moeilijk met zo een vrouw) Hieronder de oudste..
[ afbeelding ]
Heb je ook haar nummer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Tussendoor: Frank de Boer heeft een stel knappe dochters weten voor te brengen ( ook niet zo moeilijk met zo een vrouw) Hieronder de oudste..
[ afbeelding ]
meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lacht ze om?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Romy, 17... Dikke prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar dan niet raken uit respect voor oppergod Frankquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je zal dr maar eens oppikken en er later pas achterkomen dat Frank de Boer () haar vader is, dubbele win!
Ik zou het toch even aan Frankie vragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou haar dan niet raken uit respect voor oppergod Frank
Lijkt me verstandig, anders krijg je een kleedkamerpreek van hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zou het toch even aan Frankie vragen
Stel Calimero'squote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat vul ik net in bij de toto
Pfffff......
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik blijf bij 1-3 (of 0-3, ik weet niet meer wat ik had gezegd...)
Misschien een bezoekje brengen aan de huisarts?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf doorgaan met lachen. I just can't stop it.
Die heeft me al opgegeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien een bezoekje brengen aan de huisarts?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik blijf bij 1-3 (of 0-3, ik weet niet meer wat ik had gezegd...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |