Ach, in Amsterdam vinden ze Van Hanegem dement. In Rotterdam blijven ze beweren dat Cruijff seniel is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Die van Hanegem moet eens tegen zichzelf in bescherming genomen worden, die is te dement voor woorden aan het worden.
Cruijff loopt niet de hele tijd te janken dat het allemaal zo oneerlijk en anti-Ajax isquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, in Amsterdam vinden ze Van Hanegem dement. In Rotterdam blijven ze beweren dat Cruijff seniel is.
Is niet dement joh, is gewoon een door - en door Feyenoorder. Dan wil je zaken nog wel eens te veel door een rood/witte bril zien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Die van Hanegem moet eens tegen zichzelf in bescherming genomen worden, die is te dement voor woorden aan het worden.
Tuurlijk, en daar is opzich niets mis mee, behalve als je analist wil zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet dement joh, is gewoon een door - en door Feyenoorder. Dan wil je zaken nog wel eens te veel door een rood/witte bril zien.
True, omgekeerd erger ik me daar altijd aan bij Ronald De Boer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daar is opzich niets mis mee, behalve als je analist wil zijn.
Mwah, deels, maar die kan ook best kritiek hebben op Ajax, maar die kan natuulijk zijn broer niet volledig affikkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
True, omgekeerd erger ik me daar altijd aan bij Ronald De Boer.
dat en hij heeft soms niet helemaal door dat niet iedereen ajax zo interessant vind als hij, geeft veel details wat simpelweg niet zo interessant is. echt zwaar gekleurd vind ik hem niet, behalve dan over frank.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deels, maar die kan ook best kritiek hebben op Ajax, maar die kan natuulijk zijn broer niet volledig affikken.
Iedereen vindt Ajax interessantquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Adames het volgende:
[..]
dat en hij heeft soms niet helemaal door dat niet iedereen ajax zo interessant vind als hij, geeft veel details wat simpelweg niet zo interessant is. echt zwaar gekleurd vind ik hem niet, behalve dan over frank.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, deels, maar die kan ook best kritiek hebben op Ajax, maar die kan natuulijk zijn broer niet volledig affikken.
Geloof me, ik als Feyenoorder vind hem behoorlijk gekleurd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Adames het volgende:
[..]
dat en hij heeft soms niet helemaal door dat niet iedereen ajax zo interessant vind als hij, geeft veel details wat simpelweg niet zo interessant is. echt zwaar gekleurd vind ik hem niet, behalve dan over frank.
Ach, we kunnen het over 1 ding eens zijn, alles beter dan Waterkneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik als Feyenoorder vind hem behoorlijk gekleurd.![]()
(Maar inderdaad, zijn focus ligt wel heel erg op Frank)
Wij hebben ook voldoende ramptoeristen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen vindt Ajax interessant.
Ja, karma is a bitch, ik maar lachen gisteren om julliequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben ook voldoende ramptoeristen...
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we kunnen het over 1 ding eens zijn, alles beter dan Waterkneus.
Ligeon ook. Die is nog slechter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld is bagger op rechtsback.
Gewoon niet op komen dagen, opdoeken die wedstrijd, uit dat licht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
maar ze zullen weinig in te brengen hebben.
Wijze woorden.. Die Perez en De Boer trek ik ook niet.. Frank komt nog wel normaal over, maar die Ronald denkt opeens een hip imago te moeten hebben of zo.. weet niet wat er met hem is gebeurd. Heb sinds kort Fox en vind, op Jansma na, al die lui tamelijk vervelend eerlijk gezegd..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef Caland het volgende:
Ik trek alleen Perez en De Boer niet eigenlijk. Walgelijke pedante mannetjes. En Kluivert, maar dat was meer omdat daar echt helemaal niks zinnigs uitkwam. Wat wil je ook met het IQ van een goudvis, duurde ook niet heel lang dat experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |