+1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die vliegt 's nachts rondjes op een bezem
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
Cheryl Cole's nieuwe tattoo...
[ afbeelding ]
Dat om deze tattoo te bedekken:
[ afbeelding ]
Dat doet ze toch gewoon expres als deel van haar act?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Twijfelgeval want is zij ooit flatteus?
[ afbeelding ]
Nicki Minaj.
Het is wel erg zwart/donker/grof allemaal idd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Je moet toch wel een hekel aan je bips hebben om het op deze manier te mismaken.
Huh, wat staat ze er hier onherkenbaar op..quote:
Als eerste had ze dit op haar heerlijke bips staan:quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:00 schreef Pino112 het volgende:
Vervolgje op
[..]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_tatoeeren__.html#
Verkeerde hoek volgens mij. Tenminste, als ik zo naar de andere foto's kijk die tijdens die persconferentie zijn genomen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
Da's voor het eerst dat ik Matt Damonstom op een foto vind staan. Wat is er met zijn ogen? Issie ook al aan het botoxen?
[ afbeelding ]
Het is duidelijk een coverup van oude, lelijke tattoos. Het is laseren (en littekens houden) of coveren. Alleen jezus, wat een enorme tattoo is het geworden...quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als eerste had ze dit op haar heerlijke bips staan:
[ afbeelding ]
Had ze zo moeten laten mijns inzien.
Lekker glad voorhoofdquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Verkeerde hoek volgens mij. Tenminste, als ik zo naar de andere foto's kijk die tijdens die persconferentie zijn genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaan mijns inzien wel steeds meer lijken op een mengeling van Leonardo dicaprio en Channing Tatum
[ afbeelding ]
quote:
Rob doet Morgan Freeman na?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rob de Nijs, ook al met baardje...
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat niemand dit per ongeluk doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:05 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat doet ze toch gewoon expres als deel van haar act?
Gelukkig, maar ik vind hem toch wel een cutiequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Op die onderste foto zie je een rimpeltje of 2 a 3 lopen
Die is Failliet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ze sponsort wel Marlies Dekkers
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Matt Damon op sommige foto's net Wouter Bos.
Ik dacht dus eerst dat het Wouter Bos wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mocht Wouter willenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Boven de billen moest wel zo 'donker' (gecoverd over de oude), dus dan moeten de billen ook meteen mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel erg zwart/donker/grof allemaal idd.
Wordt zeker hipquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:46 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die grill. Ik snap er echt niets van.
Is die meid aan de crack? En die smerige tong de hele tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:50 schreef friekin_ het volgende:
En nog niemand gehoord over Miley Cyrus bij de VMA's. Met de reactie van Will Smith en co.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLB / Miley Cyrusquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:50 schreef friekin_ het volgende:
En nog niemand gehoord over Miley Cyrus bij de VMA's. Met de reactie van Will Smith en co.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap er ook niks van, ik vind het van een afstandje nauwelijks te onderscheiden van zoiets.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wordt zeker hipwant Madonna heeft ook zo'n grill.
[ afbeelding ]
das zogenaamd kinky ende geilquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:11 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Is die meid aan de crack? En die smerige tong de hele tijd.
Sex sells.... dat weet vooral Disney heel goed.quote:
Dit is geen sex, dit is fugly.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sex sells.... dat weet vooral Disney heel goed.
Als ze later besluit dat ze deze nog eens wil laseren dan kan ze beter een nieuwe kont bestellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is duidelijk een coverup van oude, lelijke tattoos. Het is laseren (en littekens houden) of coveren. Alleen jezus, wat een enorme tattoo is het geworden...
Mijn godquote:
daar sta je dan als getrouwde vader met een in latex verpakt duracacell konijntje tegen je 'thicke'quote:
Hier staat denk ik de beste kwaliteit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek een filmpje op Youtube, maar alles is slechte kwaliteit...
Het kan altijd nog erger!quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar sta je dan als getrouwde vader met een in latex verpakt duracacell konijntje tegen je 'thicke'
Ik zou hem eerder keihard uitlachen en medelijden met hem hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Als ik Thicke's vrouw was, had ik dat mormel zo van het podium geslagen!
Een beetje wellicht wel, maar het is precies het gemaakte aan cyrus wat me zo op dr doet afknappen. Magoed, uitgestelde puberteit met een hoop geld... Gelukkig hebben we dat nooit gezien.quote:
Dit is wel een classic hoor, minimaal 150% van zijn normale mimiekquote:
Daar heb je idd wel een punt..quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder keihard uitlachen en medelijden met hem hebbenIn Miley Cyrus zie ik op deze manier totaal geen concurrentie
Het verrast me niet eigenlijk, die clip is exact hetzelfde...quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger!
[ afbeelding ]
Dat had ik al gedaan bij Blurred Lines.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sletterige videoclip. Is de moeite niet waard om het helemaal te bekijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het verrast me niet eigenlijk, die clip is exact hetzelfde...
Haha op die eerste wordt wel een skitterende foto gemaakt volgens mij!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:06 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
What happened?
[ afbeelding ]
Justin heeft last van zwaartekracht
[ afbeelding ]
Bruno Mars lijkt net een dwerg
We moeten nog maar afwachten hoe Matt eruit ziet op de leeftijd van Wouter Bos.quote:
Ik denk dat brave papa zo trots op dochterlief isquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sletterige videoclip. Is de moeite niet waard om het helemaal te bekijken.
Jij moet nooit een acteur als vriend nemen, zoveel is duidelijk...quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij moet nooit een acteur als vriend nemen, zoveel is duidelijk...Ik zie dit niet als entertainment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zou idd niet weten wat ik met een acteur of beroemde zanger moet![]()
Clip van Robin T ken ik, alhoewel ik niet meer van de clipjesgeneratie ben![]()
Je moet wel heel naief en wereldvreemd zijn om het optreden (!) als een werkelijke verleiding van Thicke door Cyrus te zienquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zie dit niet als entertainment.
En ik zou idd niet weten wat ik met een acteur of beroemde zanger moet![]()
Clip van Robin T ken ik, alhoewel ik niet meer van de clipjesgeneratie ben
Vent, zeur niet zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je moet wel heel naief en wereldvreemd zijn om het optreden (!) als een werkelijke verleiding van Thicke door Cyrus te zien
Dat het triest is en plaatsvervangende schaamte oproept is een tweede, maar stel dat je de vrouw van was dan zou je er goed aan doen om gewoon te huilen van het lachen omdat iemand heel wanhopig de puber uithangt
Jij zou haar niet doen als je de kans kreeg?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je moet wel heel naief en wereldvreemd zijn om het optreden (!) als een werkelijke verleiding van Thicke door Cyrus te zien
Dat het triest is en plaatsvervangende schaamte oproept is een tweede, maar stel dat je de vrouw van was dan zou je er goed aan doen om gewoon te huilen van het lachen omdat iemand heel wanhopig de puber uithangt
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier staat denk ik de beste kwaliteit.
http://www.dailymail.co.u(...)ce-Robin-Thicke.html
Vind deze reactie op het optreden wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier staat denk ik de beste kwaliteit.
http://www.dailymail.co.u(...)ce-Robin-Thicke.html
Vind deze reactie op het optreden wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breng het dan niet als waarheidquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vent, zeur niet zo![]()
En neem jezelf niet zo serieus. Doe ik ook niet.
sterker nog, op het overcompenseren na vind ik dr toffer dan ooit. Geil wellicht zelfs. Dit is me te maar als ze "normaal" op foto's staat vind ik er weinig mis meequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen als je de kans kreeg?
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Breng het dan niet als waarheid
Of hoe lang is Taylor Swiftquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog even over Bruno Mars..[ afbeelding ]
Hoe klein is die beste kerel????
Even groot als Justin T.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of hoe lang is Taylor Swift.
Even snel googlen levert ca. 1m80 op. Met hakken erbij tot ca 1m85 á 1m90. Nice.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Even groot als Justin T.![]()
[ afbeelding ]
Goh..zou je toch niet zeggen. Hij staat er zo ehh dwergerig bij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Bruno schijnt 1.65 te zijn, Taylor 1.78(en die zal nog wel een goeie hak er bij aan hebben)
Nee. Zeker niet buiten Nederland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben je als man van 1.65 eigenlijk niet officieel een lilliputter?
Achgut, je krijgt weerwoord en onderbouwing op een onderbuikreactie, das slikken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En nu hup>>ga je moeder vervelen!
Haha jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Goh..zou je toch niet zeggen. Hij staat er zo ehh dwergerig bij.
Nee, nou ik er over nadenk is het ook niet zo overdreven klein. Maar hij oogt eigenlijk nog kleiner op de foto's net of hij wel een soort van kabouter is.quote:
Ze hadden beter Kylie Minogue kunnen vragen voor de prijsuitreiking, die is namelijk maar 1,57 mquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij krimpt met de minuut.
Dan zou Paula Patton de godganse dag bezig zijn met vrouwen van hem af te slaan, waaronder Sylvie van der V.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Zat Silvie ook aan zijn ballen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan zou Paula Patton de godganse dag bezig zijn met vrouwen van hem af te slaan, waaronder Sylvie van der V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |