Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Breng het dan niet als waarheid
Of hoe lang is Taylor Swiftquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog even over Bruno Mars..[ afbeelding ]
Hoe klein is die beste kerel????
Even groot als Justin T.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of hoe lang is Taylor Swift.
Even snel googlen levert ca. 1m80 op. Met hakken erbij tot ca 1m85 á 1m90. Nice.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Even groot als Justin T.![]()
[ afbeelding ]
Goh..zou je toch niet zeggen. Hij staat er zo ehh dwergerig bij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Bruno schijnt 1.65 te zijn, Taylor 1.78(en die zal nog wel een goeie hak er bij aan hebben)
Nee. Zeker niet buiten Nederland.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben je als man van 1.65 eigenlijk niet officieel een lilliputter?
Achgut, je krijgt weerwoord en onderbouwing op een onderbuikreactie, das slikken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En nu hup>>ga je moeder vervelen!
Haha jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Goh..zou je toch niet zeggen. Hij staat er zo ehh dwergerig bij.
Nee, nou ik er over nadenk is het ook niet zo overdreven klein. Maar hij oogt eigenlijk nog kleiner op de foto's net of hij wel een soort van kabouter is.quote:
Ze hadden beter Kylie Minogue kunnen vragen voor de prijsuitreiking, die is namelijk maar 1,57 mquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij krimpt met de minuut.
Dan zou Paula Patton de godganse dag bezig zijn met vrouwen van hem af te slaan, waaronder Sylvie van der V.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Als ik Thicke's vrouw was, had ik dat mormel zo van het podium geslagen!
Zat Silvie ook aan zijn ballen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan zou Paula Patton de godganse dag bezig zijn met vrouwen van hem af te slaan, waaronder Sylvie van der V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |