quote:
Haha iddquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:40 schreef TNA het volgende:
Die link biedt een uitstekende samenvatting.
Was een grapjequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:40 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]![]()
Video Music Awards misschien? Niet dat ik het gezien heb, maar zo moeilijk lijkt die afkorting me nou ook weer niet te bedenken. En anders: er staat een link bij.
quote:
Wat wil je liggen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan er niet om liggen. Om heel eerlijk te zijn interesseert het me geen hol.
Geen hol is dan wel weer grappig gezien haar platte reet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan er niet om liggen. Om heel eerlijk te zijn interesseert het me geen hol.
ik moest bijna overgeven ..quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:36 schreef thespaceman1 het volgende:
What the fuckzie nu pas d'r idiote show op de VMA's van vannacht en de wereldwijde geschokte reacties daarop. Wat voor drugs neemt zij?
Voor wie het niet gezien heeft:
http://www.upcoming.nl/ca(...)aaide-om-miley-cyrus
Let op, kijken op eigen risico...
Wakker was ik vergeten. Maandagochtend.quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:45:09Ik ga nu boodschappen doen in het pak dat Miley Cyrus vannacht bij de VMA's aanhad. Ik verwacht weinig drukte bij de kassa. reageer retweet
Hypocriet? Je mag iets niet smakeloos vinden? Dat een ster een keer de plank volledig mis slaat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wakker was ik vergeten. Maandagochtend.
Maar nee, wat zo'n doorgeslagen tienerfiguurtje daar in de VS doet om de aandacht te trekken, ik kan me er niet druk om maken. Evenals ik die reacties ook weer zo misselijk hypocriet vind, maar goed, zo werkt het nu eenmaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |