Dat verklaart natuurlijk waarom ze maar 1 rokje mee had. Die notabene scheurt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ze is alleen kneiterfailliet, dat is haar enige flawHeeft niet eens meer de rechten over haar eigen nummers.
Ze heeft dunner haar op bepaalde plekkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef friekin_ het volgende:
Ik zie nu deze foto van Kim en Kanye. Wat is er met het haar van Kim?
[ afbeelding ]
dat komt door het ontzwangeren. been there, done thatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze heeft dunner haar op bepaalde plekken
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)is-Fashion-Week.html
Euhm...ze was nog niet zwanger op de foto van mij (maart 2012, foto van friekin_ is mei 2012, dus ook nog niet zwanger)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:35 schreef simmu het volgende:
[..]
dat komt door het ontzwangeren. been there, done that
dan mag ze der borst wel natmaken de komende maandenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Euhm...ze was nog niet zwanger op de foto van mij (maart 2012, foto van friekin_ is mei 2012, dus ook nog niet zwanger)
Doe dat nou gewoon nietquote:
Het blijven wel bazenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, wat worden de mannen oud!
(Christopher Walken, Harvey Keitel & Robert de Niro)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |