Nu pas vakantie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:00 schreef theKiD het volgende:
Jicht-aanval en dus erg veel pijn![]()
![]()
Gelukkig nog maar 2 werkdagen te gaan. Vrijdag 19:00 uur is het VAKANTIE!!!
Nu pas vakantiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef SweetSkyAngel het volgende:
[..]
Nu pas vakantie?
Mijne is al bijna om.
Foxtrot Uniform Charlie Kiloquote:
Wat is heel raar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef jelfrikandel het volgende:
Dit is vast heel raarNaja wir sollen sehen
Gemiste kans om met hem mee te gaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
Spijt van een gemiste kans van vannacht met het stappen. Hij was zo knap en leuk, waarom ging ik ook al weer naar huis?Daarnaast een combinatie van een kater en waarschijnlijk een maagontsteking, niet zo chill allemaal dus.
Ik was al bij bijna bij hem thuis en we hadden al gezoend, maar ik wil geen seks hebben met iemand die ik net een avondje ken (gaat tegen mn principes in) en dat had ik ook wel eerder gezegd maar volgensmij nam hij dat niet zo serieus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gemiste kans om met hem mee te gaan?
Hopelijk heb je zijn nummer. Kun je er alsnog een vervolg aan geven
OT: prima
Oh dus seks had toegang gegeven tot een mogelijk date? Logischquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was al bij bijna bij hem thuis en we hadden al gezoend, maar ik wil geen seks hebben met iemand die ik net een avondje ken (gaat tegen mn principes in) en dat had ik ook wel eerder gezegd maar volgensmij nam hij dat niet zo serieus.maargoed ik ging dus weg en toen smste hij iets in de trant van "hele slchte zaak, zonde... Kans op een date heb je nu gemist."
aan de andere kant waren we allebei wel hevig onder invloed van drank dus misschien valt het wel weer mee. Maar het was zo'n corps studentje dus ik verwacht niks meer, haha.
Ik hoop dat je inziet wat een klootzakje dat eigenlijk is om zoiets te sms'enquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was al bij bijna bij hem thuis en we hadden al gezoend, maar ik wil geen seks hebben met iemand die ik net een avondje ken (gaat tegen mn principes in) en dat had ik ook wel eerder gezegd maar volgensmij nam hij dat niet zo serieus.maargoed ik ging dus weg en toen smste hij iets in de trant van "hele slchte zaak, zonde... Kans op een date heb je nu gemist."
aan de andere kant waren we allebei wel hevig onder invloed van drank dus misschien valt het wel weer mee. Maar het was zo'n corps studentje dus ik verwacht niks meer, haha.
Dronken of niet dat is echt een hufterig sms'je. Wees blij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
"hele slchte zaak, zonde... Kans op een date heb je nu gemist."
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh dus seks had toegang gegeven tot een mogelijk date? Logisch_! Misschien maar beter zo
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een sneuneus. Wees maar blij denk ik dan.
OT: geirriteerd, zoals zo vaak
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet wat een klootzakje dat eigenlijk is om zoiets te sms'en..
Dat zie ik ook wel in nu, m'n gevoel won het gewoon even van m'n verstand, hij oefende gewoon een enorme aantrekkingskracht op me uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Dronken of niet dat is echt een hufterig sms'je. Wees blij.
Korpsballetjes, om te kotsenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar hij was wel heel knapquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Korpsballetjes, om te kotsenprijs jezelf gelukkig dat je daar vanaf bent
Zelfde gevoel hier, bah!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Melancholisch en verdrietig omdat het me niet lukt om blij te zijn
Waarmee? Moest je er nog een finale voor spelen ofzo? Want je wist al een tijdje dat je het woensdag zou horen toch? Mooie stad en altijd lekker om er even tussenuit te gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck yeahhhh!! Een geheel verzorgde reis naar Istanbul gewonnen
Ik voel me keeeeigoed
Nou het was niet zeker of we zouden winnen. De winkel waarin ik werk is namelijk beste van Nederland geworden en zodoende hebben we die reis gewonnenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:52 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Waarmee? Moest je er nog een finale voor spelen ofzo? Want je wist al een tijdje dat je het woensdag zou horen toch? Mooie stad en altijd lekker om er even tussenuit te gaan.
Ontopic: ik val weer eens bijna in slaap. Maar mag niet, want ik moet autotheorie leren. En dat vind ik niet eens zo makkelijk.
Nee, meer een egocentrisch mannetje die nogal denkt dat de wereld gewoon om hem draait en nogal bazig is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:00 schreef pietkanarie het volgende:
@ formerjellybean... Niet een soort 'ontkenningsfase' ? Nog niet willen zien dat het achteruit gaat? Aan de andere kant kan het ook heel goed zijn dat hij inderdaad nogal op zichzelf gericht is. Fijn dat jij je nog om die arme, oude man bekommert.
Egocentrische mensen bestaan helaas ook ja. Al zou je denken dat ze op een gegeven moment wel tot bezining komen als dat soort dingen gebeuren. Wie weet komt dat nog en anders loopt hij er ooit nog wel tegen aan. Denk dat bijna iedere egocentrist uiteindelijk ziet dat niet alles om hen draait.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, meer een egocentrisch mannetje die nogal denkt dat de wereld gewoon om hem draait en nogal bazig is.
Het is ook het minste wat ik kan doen , ik ken hem al ongeveer 10 jaar en is gewoon een hele lieve buurman alleen helaas gaat zijn conditie heel hard achteruit en denk ik echt dat het ook gewoon nodig is , de dokters hebben het ook al aangegeven .
Relaxquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Onrustig. In een groot, leeg huis slapen is niet mijn ding.
Sodeju, dat is lelijk. Sterkte!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 05:29 schreef Markelientje het volgende:
Ik voel me leeg en tegelijk opgelucht
Gister er achter gekomen dat partner vreemdging en dat bijna alles wat het afgelopen jaar is gebeurd, van haar kant een leugen was.. Inclusief haar bedoelingen om samen van Hammerfest naar Oslo te verhuizen.. Wat voor haar slechts bedoeld was als overbrugging tot ze een eigen plek had en die neukpartner ook deze kant op komt in september...
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 05:29 schreef Markelientje het volgende:
Ik voel me leeg en tegelijk opgelucht
Gister er achter gekomen dat partner vreemdging en dat bijna alles wat het afgelopen jaar is gebeurd, van haar kant een leugen was.. Inclusief haar bedoelingen om samen van Hammerfest naar Oslo te verhuizen.. Wat voor haar slechts bedoeld was als overbrugging tot ze een eigen plek had en die neukpartner ook deze kant op komt in september...
Sterkte man. Klinkt heftig allemaal, maar het wordt vanzelf beter. Gun jezelf rust en zorg voor afleiding. Komt goed!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:54 schreef Markelientje het volgende:
Ik ben helemaal klaar met haar. Enige wat ze nu moet doen is haar spullen verwijderen...
Had al langer het vermoeden dat ze wat anders aan het doen was dan met een vriendin afspreken, hele tijd fb chat verbergen als ik er aankwam of de telefoon wegdraaien.
Op gegeven moment toch een mogelijkheid om alles te lezen en dan moet ik lezen dat ze al van voor de Kerst niks meer voor me voelde, zich wel schuldig voelde, maar dat het zo gemakkelijk voor haar was. Alle ruimte om haar ding te doen (ik was 50% ziekgemeld ivm Pfeiffer). Dan dat ze met die persoon meer en meer persoonlijk ging praten. Tot en met zoenen en betrapt worden door een gezamenlijke vriend en bleek dat zij niks had gezegd dat ze samenwoonde..
Op gegeven moment kwam er sex bij kijken (hij manipuleerde haar. Zij is gevoelig ivm weinig zelfvertrouwen/zichzelf niet liefhebben, maar net zo goed schuldig omdat ze nu over haar principes heen ging van het slapen met "vreemden", wat een groot breekpunt was voor haar....)
De dagen voordat we gingen verhuizen, ging ze op bezoek bij een vriendin --> hem dus achteraf.
Ze zag er tegenop om samen met mij in de auto met aanhanger de eerste keer naar Oslo te rijden, liever in Hammerfest die dagen vrij met hem.. En ik mocht dan 4000+ km alleen rijden in 4-5 dagen...
Bij de laatste keer was het zo dat ze naar hem schreef dat ze iets vergeten was, hem.. Maar niet getreurd, ze zou tot 1 september maximaal bij mij in zitten en dan eigen plek en verwachtte ze hem (hij is fotograaf en reist veel). Ze wilde met hem ook geen vaste relatie, maar meer een los vaste fuckbuddy en samen de sterren zien..
Ik ben met andere woorden minimaal 7-9 maanden door haar gebruikt, aan het lijntje gehouden en domweg verneukt. Dat is nog wel het gene wat mij het meest boos maakt...
Maar!! wat ben ik blij dat dit achter de rug is! Nu mag ze vandaag haar spullen ophalen en dan is ze uit mijn leven. Tijd voor mijzelf om te bezinnen wat mijn volgende stappen zijn en de blik naar de toekomst gericht te houden.
En als je een man bent zou het maar zo kunnen zijn dat je op vrouwen valt, heb je alsnog gezeikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:42 schreef msacras het volgende:
Weer lekker achterbaks onderuit gehaald door een "vriendin." Snap echt niet waarom ik dat nog steeds pik van d'r, vervelende maatschappij ook. Af en toe baal ik wel dat ik geen man ben, scheelt een hoop gezeik. Bah.
Het is een enorme opluchting dat dit voorbij is. Niet meer die vermoedens dat er wat aan de hand was, maar het droppen van een enorme ballast.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sterkte man. Klinkt heftig allemaal, maar het wordt vanzelf beter. Gun jezelf rust en zorg voor afleiding. Komt goed!
Dan zou ik gewoon homoseksueel worden, mannen zijn veel leuker dan vrouwen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En als je een man bent zou het maar zo kunnen zijn dat je op vrouwen valt, heb je alsnog gezeik![]()
OT: KUT!
^^ bah, vrouwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En als je een man bent zou het maar zo kunnen zijn dat je op vrouwen valt, heb je alsnog gezeik![]()
OT: KUT!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Das iig beter dan compleet waardeloos, toch?
Positievelingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Das iig beter dan compleet waardeloos, toch?
Het was wel lekker iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:52 schreef minthy het volgende:
Moe en spierpijn, maar dit keer van fysieke inspanning. Weer eens wat anders
Eerste wereldproblematiekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef ArnosL het volgende:
Godver, ik moet alweer schijten. Vierde keer van vandaag wordt dat. Wat heb ik toch?![]()
Wel irritant, want er staat een weekend met veel drank voor de deur. Wordt wat na het weekendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Eerste wereldproblematiek![]()
![]()
Ot: Melancholisch en een beetje verdrietig, dankzij (nu al teveel) wijn & mooie muziek. Uiteindelijk (nog) gewoon thuis, ook ok, geloof ik.
Komt vast goed!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:24 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wel irritant, want er staat een weekend met veel drank voor de deur. Wordt wat na het weekend
Achja, ik heb vakantie. Genoeg tijd om op de wc te zittenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Komt vast goed!En zo niet, dan toch!
![]()
bah, hardlopen, wat een uitsloverij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
TeutLekkere cocktails die knalhard aankwamen na 16km hardlopen
Samen drinken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Teveel wijn. Teveel emotionele muziek. Adem in. Adem uit.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Teveel wijn. Teveel emotionele muziek. Adem in. Adem uit.
Mooi gevoel altijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yes yes yes, m'n kamer is gewoon helemaal af nubed in elkaar gezet, kasten in elkaar gezet en alles is opgeruimd. En het ziet er gewoon chill en rustig uit nu
Voelt heerlijk.
Klinkt goed enne.... Bijna bedtijd ofsu?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mooi gevoel altijd.
Hier is het een zooi. Wel net terug van een kampvuur op het strand met vrienden.
Worden we allemaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd heb het idee dat ik genegeerd word en begin daar een beetje pissig om te worden
EN nou proberen door te slapen of blijf je op?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Pfoe, net wakker uit een nachtmerrie over een soort exotische mangoplant die de larven waar schattige fluffy pandabeertjes (nieuwe theorie over het ontstaan v pandaberen?) uit komen, opvrat... Huuh!ik zie nog voor me hoe ze vredig in slaap lijkend ingekapseld en van binnen uit verorberd en uitgemergeld werden
Alcohol straft meteen (of mijn onderbewuste heeft ook last v komkommertijd
), want t is nog niet eens ochtend
kayyyy, succes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
In dubio maar toch nog maar een slaappoging geloof ikmaar dan t liefst even geen dromen meer... Dat roep ik ook al maanden zonder effect
maar ooit zal alles anders zijn, dus toch maar weer proberen
Voelt heerlijk idd! Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mooi gevoel altijd.
Hier is het een zooi. Wel net terug van een kampvuur op het strand met vrienden.
It gets better. Valt vaak mee als je eenmaal begint en gewoon meedoet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:42 schreef Kitlerrr het volgende:
Kut, alleen, genegeerd, moe, leeg, geen motivatie, mezelf niet zo ver kunnen krijgen om de deur uit te gaan, zie op tegen het nieuwe schooljaar, bang voor de nieuwe indrukken, bang dat ik het niveau niet aankan, bang voor teleurstelling.
Alles redelijk toppie. Enjoying the summer aight.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voelt heerlijk idd! Hoe is het met jou?
Ot: heb super geslapen in m'n nieuwe bedlekker uitgerust
Goed dat te horen, rust is tegenwoordig 1 van de belangrijkste dingen geworden...steeds meer mensen om je heen, alles lijkt meer op je af te komen soms qwa geluid enzo...etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Voor het eerst vandaag. Soort van rust in mijn hoofd voor even.
Mooi, goed bezigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Alles redelijk toppie. Enjoying the summer aight.
Moet je ze dan ook per se binnen houden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:48 schreef nicknicknickname het volgende:
Best goed![]()
Weer een weekend oppassen op 2 katjes. Nu wil ik zelf ook 2 katjesze kunnen zo schattig zijn
Ja zijn echte binnenkattenquote:Op zondag 11 augustus 2013 05:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je ze dan ook per se binnen houden?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 05:24 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja zijn echte binnenkattenzelfs als je ze zit te pesten blijven ze lief
Zelfs na het pesten komen ze hun speeltje naar mij toebrengenquote:Op zondag 11 augustus 2013 05:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]ik had zo'n vreetzakkater
Als hij zat te eten kon je gerust een glas water over z'n kop leeggieten en hij gaf geen kik
kattenkruid voeren voor de eigenaar ze op komt halenquote:Op zondag 11 augustus 2013 05:28 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Zelfs na het pesten komen ze hun speeltje naar mij toebrengenze hebben zin om te spelen denk ik
![]()
Alhoewel ze nu wel elkaar aan het gek maken zijn
Hopelijk mogen ze nog een weekje blijven ipv alleen een weekendjequote:Op zondag 11 augustus 2013 05:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kattenkruid voeren voor de eigenaar ze op komt halen
quote:Op zondag 11 augustus 2013 05:39 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Hopelijk mogen ze nog een weekje blijven ipv alleen een weekendje![]()
de man heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
WakkerDe Zwolse straatakoestiek is nog steeds top!
Ik versta letterlijk - vanuit bed met ramen op een kiertje- een gesprek van 50 meter verderop tussen 4 mensen over muziek, waarbij de man met gitaar Jeff Buckley de hemel inprijst en waarbij er een een vrouw midden op straat ligt. Oordopjes waar zijn jullie?! Godzijdank gaan ze bij één van de vier nu verder praten en bier drinken en kan ik weer slapen
Dat was een ja?quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
Voel me goed lekker geslapen
Godsamme zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 07:36 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat was een ja?
Zullen ze leuk vinden!
Hoezo bang? Verliefd zijn is leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Ben bang dat ik verliefd aan het worden ben
Het gaat me allemaal een beetje snel, en ik weet niet echt of het verliefdheid is natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:17 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Hoezo bang? Verliefd zijn is leuk
Dat doet er niet toe, iig niet als ik al in bed lig en sliepquote:
Plato: "Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid."quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo te snelquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gaat me allemaal een beetje snel, en ik weet niet echt of het verliefdheid is natuurlijk.
Het single zijn bevalt wel, maar zij is zo leuk dat ik daar aan ga twijfelen en dat wil ik nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:24 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Hoezo te snel? Kom je net uit een relatie of wil je single zijn ofzo?
Geef het een kans en zie hoe dat gaat, hopelijk gaat 't goed. /einde SCquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het single zijn bevalt wel, maar zij is zo leuk dat ik daar aan ga twijfelen en dat wil ik nietNiet alle verandering is leuk
Uiteraard geef ik het een kans. Vind het zelf ook heel leuk, maar het is wennen. Einde SC ja, moet weer verderquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Geef het een kans en zie hoe dat gaat, hopelijk gaat 't goed. /einde SC
Ik ben net klaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef Mishu het volgende:
Ik moet eigenlijk schoonmaken maar ik ben niet vooruit te brandenMorgenavond komt de couchsurfer uit Amerika dus ik moet wel.
Komt door het weer. Wordt hier acuut chagrijnig van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ondanks vrij ontspannen dag nu hoofdpijn en een gespannen lijf./
Dat komt bij mij niet door het weer. Bovendien was het weer hier vandaag eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Komt door het weer. Wordt hier acuut chagrijnig van.
wat is er gebeurd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:15 schreef bijdehand het volgende:
quote:
In dat geval: veel plezier, geniet ervan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
OT. Zolang ik me vol blijf houden dat ik geen zin heb om op vakantie te gaan, schiet dat niet op. Probeee maar het beste er van te maken. ....
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:39 schreef pietkanarie het volgende:
Geďrriteerd. Ben autotheorie aan het oefenen. Al hard geleerd, maar nu ik begonnen ben met de oefenexamens... Ik maak zoveel fouten. Al zes gemaakt en geen één gehaald.
Maar ik voel me daardoor ook extra gemotiveerd om verder te oefenen.
whehe, als ik dat eens niet doequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet nou maar eens gewoon zeggen wat ik vind, dat scheelt een hoop ergernis
Zucht.. net iig maar laten blijken wat ik níet meer wil. En we zien wel hoe het loopt, ik ga geen dingen meer doen die ik níet wil.quote:
flikker alles in een doos en zet die buiten onder een afdakje met de mededeling richting haar dat er een bordje Te Koop bij komt te staan als ze haar spullen niet binnen een week komt halenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Markelientje het volgende:
Domweg kut.. en tegelijkertijd realiseren dat zij deze gevoelens van verdriet en de tranen niet waard is..
Gelukkig 2 positive dingen te melden:
- weer contact met evt. nieuwe arbeidsgever gezocht, ivm drama interview gemist. Situatie kort uitgelegd en wordt teruggebeld.
- Nieuw slot op de deur... Zij heeft ook een sleutel meegenomen, spullen staan hier nog... Elke keer bij het vragen aan haar om alles op te halen, krijg ik als reactie: je krijgt wel bericht. Niks niets concreets en ik vertrouw haar hier niet alleen. Nieuw slot = aanpassen aan mij. In overleg wordt er dan bepaald wanneer wat gaat gebeuren.
Welke medicijnen voor welke pijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef theKiD het volgende:
Blij als het morgen is, eindelijk mijn medicijnen halen. Na 7 dagen pijn begint het wel een beetje genoeg te worden nu
Verder, eigenlijk best goed. Eindelijk de kans om bij te slapen en geen enkele verplichting hebben
Ontstekingsremmers voor een jicht-aanval die nu al een week bezig isquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Welke medicijnen voor welke pijn?
Kut man, ik heb heel veel last van mijn rugquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ontstekingsremmers voor een jicht-aanval die nu al een week bezig is
Iemand stuurt mij berichtjes (met achterliggende bedoelingen) waar ik dat niet van wil krijgen..quote:
Dan zeg je dat tegen hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Iemand stuurt mij berichtjes (met achterliggende bedoelingen) waar ik dat niet van wil krijgen..
Zou ik normaal ook doen, maar ik ben bang dat dat in deze situatie de werkrelatie er niet makkelijker op maakt..quote:
Toch niet je baas hequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zou ik normaal ook doen, maar ik ben bang dat dat in deze situatie de werkrelatie er niet makkelijker op maakt..
Maar hij heeft wel door dat ik er niet op in ga, ik vind het gewoon vervelend want het is iemand waar ik dat echt niet van wil krijgen. Maarja.
Gelukkigquote:
Haha nee inderdaad letterlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Gelukkigtoch wel letterlijk he, niet symbolisch zoals "wat een baas"?
Dan zou ik hem voor de zekerheid toch maar niet direct afwijzenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad letterlijkManager van een andere afdeling
Ik reageer ff via dmquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:37 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Dan zou ik hem voor de zekerheid toch maar niet direct afwijzen![]()
Maar het zal toch niet zo'n hatelijk persoon zijn?
Erg vervelend. Maar kop op, ook voor jou komt het goed some day!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:30 schreef Luxuria het volgende:
Iedere keer als ik hem zie baal ik toch weer zo erg...
Waarom mocht het nou niet zo zijn? Ik snap het echt niet...
Ja vast wel, maar ik vind helemaal niet snel iemand leuk en hem wel. En het klikte zo goed en ik zag het al helemaal voor me, maarja..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef M1979 het volgende:
[..]
Erg vervelend. Maar kop op, ook voor jou komt het goed some day!
Right, dat is het lastige als je een relatie hebt met iemand die je dagelijks tegenkomt. Als het dan op een rotte manier eindigt, kom je elkaar alsnog tegen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik vind helemaal niet snel iemand leuk en hem wel. En het klikte zo goed en ik zag het al helemaal voor me, maarja..
Als ik hem niet zie is er ook geen probleem, maar als ik hem weer eens tegen kom op mijn werk vind ik het gewoon rot.
zeg kom eens thuis hoi zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
Ik stik van de spierpijn en ga morgen flink actief doen. Ben benieuwd of het er iets van opknapt, al zie ik er ook tegenop
Daar kom ik niet meer, geen zin meer in na de laatste aanvaring. Ik hou nog wel van je enzulks XOXquote:
Beter gaan eten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:11 schreef Mishu het volgende:
Waarom val ik nou niet af terwijl ik weinig eet en veel beweeg?
Zou het haast doen.... Ben helaas te netjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
flikker alles in een doos en zet die buiten onder een afdakje met de mededeling richting haar dat er een bordje Te Koop bij komt te staan als ze haar spullen niet binnen een week komt halen
Ben je dik dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:04 schreef Luxuria het volgende:
Ik had me al lang niet meer gewogen en ik was er heilig van overtuigd dat ik zo rond de 64-65 kilo zou wegen, dus toen ik vanochtend op de weegschaal stond en hij maar 61,5 kilo aangaf, was ik natuurlijk heel blij![]()
Maar er mogen er evengoed nog een paar vanaf
Nee niet dik, maar het mag wel iets strakker.quote:
Ooh, maar dat zeggen alle vrouwen dus het zal wel meevallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee niet dik, maar het mag wel iets strakker.
In dit topic kan je melden hoe je je voelt en als je het fijn vindt zet je de reden erbij. In dit geval niet nodig, niet belangrijkquote:
why?quote:
Okquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
In dit topic kan je melden hoe je je voelt en als je het fijn vindt zet je de reden erbij. In dit geval niet nodig, niet belangrijk
dacht dat jij een man wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Opgelucht
En net deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een man, maar tevens een "cross-dresser"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dacht dat jij een man wasof travestiet?
Dat woog ik toen ik 5 wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:04 schreef Luxuria het volgende:
Ik had me al lang niet meer gewogen en ik was er heilig van overtuigd dat ik zo rond de 64-65 kilo zou wegen, dus toen ik vanochtend op de weegschaal stond en hij maar 61,5 kilo aangaf, was ik natuurlijk heel blij![]()
Maar er mogen er evengoed nog een paar vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: heerlijk. Wat een frisse douche en een lekkere lunch al niet voor elkaar kan krijgen
[ Bericht 5% gewijzigd door Neo-Mullen op 13-08-2013 15:21:29 ]Cuz I'm Mr. Brightside
ik ook. Maar ja, kan er (nog?) niets mee doenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat woog ik toen ik 5 was
Nee grapjemaar als ex-judoka en momenteel fanatiek krachttrainer weeg ik wel een stukkie meer dan dat. Hoe lang ben jij? Tenzij je 1,50 of kleiner bent is dat gewoon een prima gewicht
Haha wees gerust, ik ben 1,65mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: heerlijk. Wat een frisse douche en een lekkere lunch al niet voor elkaar kan krijgen
Het is inderdaad ook een prima gewicht, maar ik wil toch nog die lovehandles wat strakker hebben
All she wants and needs is just a little taste..
Is alweer voorbij, bespreekbaar maken ftw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
why?
OT: raar zoemend geluid in mn 'dove' oor waar ik duizelig van word. Irritant!
In je eentje tennissen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:12 schreef Miam het volgende:
ik zit te popelen om te gaan tennissen. echter geen tegenstander en geen goed racket. verder gaat het wel redelijk.
hoe dan? oefenkooi hebben we hier niet. kan me ook niet bedenken waar ik een degelijke muur kan vinden. heb geen zin om kilometers te moeten rijden. morgen weer een dag.quote:
Stoppen met roken, voel jeje stukken beter door.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:28 schreef arjan1212 het volgende:
hoe ik me nu voel is wel een van de dieptepunten van de laatste jaren
Kan je niet tegen je huis aan gaan slaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:19 schreef Miam het volgende:
[..]
hoe dan? oefenkooi hebben we hier niet. kan me ook niet bedenken waar ik een degelijke muur kan vinden. heb geen zin om kilometers te moeten rijden. morgen weer een dag.
Dat wordt WW. Nieuwe baan zou mooi zijn (al heb ik nog geen vakantie gehad, dus dat eerst).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef bouwesuperman het volgende:
Balen joh. WW of een nieuwe baan in het vooruitzicht?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Kut, opgelucht en ik snap het nog steeds niet.
Vanmorgen ontslagen, daar slaat 1 en 2 op
Dank jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
Damn, sterkte natuurlijk en hopelijk vind je weer wat.
Nee, rijtjeswoningquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je niet tegen je huis aan gaan slaan?
Heb je al specifieke plannen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt WW. Nieuwe baan zou mooi zijn (al heb ik nog geen vakantie gehad, dus dat eerst).
Ja, al zouden de ramen van de buren een goede optie zijnquote:
Nee ik zou toch thuis blijven. Maar ik ben wel toe aan een paar weekjes vrij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heb je al specifieke plannen?
Verder kutMaar komt vast goed. We duimen mee.
Herkenbaar, sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik had een klik met iemand en nu doet diegene opeens heel koel tegen me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |