Nu pas vakantie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:00 schreef theKiD het volgende:
Jicht-aanval en dus erg veel pijn![]()
![]()
Gelukkig nog maar 2 werkdagen te gaan. Vrijdag 19:00 uur is het VAKANTIE!!!
Nu pas vakantiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef SweetSkyAngel het volgende:
[..]
Nu pas vakantie?
Mijne is al bijna om.
Foxtrot Uniform Charlie Kiloquote:
Wat is heel raar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef jelfrikandel het volgende:
Dit is vast heel raarNaja wir sollen sehen
Gemiste kans om met hem mee te gaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
Spijt van een gemiste kans van vannacht met het stappen. Hij was zo knap en leuk, waarom ging ik ook al weer naar huis?Daarnaast een combinatie van een kater en waarschijnlijk een maagontsteking, niet zo chill allemaal dus.
Ik was al bij bijna bij hem thuis en we hadden al gezoend, maar ik wil geen seks hebben met iemand die ik net een avondje ken (gaat tegen mn principes in) en dat had ik ook wel eerder gezegd maar volgensmij nam hij dat niet zo serieus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gemiste kans om met hem mee te gaan?
Hopelijk heb je zijn nummer. Kun je er alsnog een vervolg aan geven
OT: prima
Oh dus seks had toegang gegeven tot een mogelijk date? Logischquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was al bij bijna bij hem thuis en we hadden al gezoend, maar ik wil geen seks hebben met iemand die ik net een avondje ken (gaat tegen mn principes in) en dat had ik ook wel eerder gezegd maar volgensmij nam hij dat niet zo serieus.maargoed ik ging dus weg en toen smste hij iets in de trant van "hele slchte zaak, zonde... Kans op een date heb je nu gemist."
aan de andere kant waren we allebei wel hevig onder invloed van drank dus misschien valt het wel weer mee. Maar het was zo'n corps studentje dus ik verwacht niks meer, haha.
Ik hoop dat je inziet wat een klootzakje dat eigenlijk is om zoiets te sms'enquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was al bij bijna bij hem thuis en we hadden al gezoend, maar ik wil geen seks hebben met iemand die ik net een avondje ken (gaat tegen mn principes in) en dat had ik ook wel eerder gezegd maar volgensmij nam hij dat niet zo serieus.maargoed ik ging dus weg en toen smste hij iets in de trant van "hele slchte zaak, zonde... Kans op een date heb je nu gemist."
aan de andere kant waren we allebei wel hevig onder invloed van drank dus misschien valt het wel weer mee. Maar het was zo'n corps studentje dus ik verwacht niks meer, haha.
Dronken of niet dat is echt een hufterig sms'je. Wees blij.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
"hele slchte zaak, zonde... Kans op een date heb je nu gemist."
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh dus seks had toegang gegeven tot een mogelijk date? Logisch_! Misschien maar beter zo
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een sneuneus. Wees maar blij denk ik dan.
OT: geirriteerd, zoals zo vaak
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet wat een klootzakje dat eigenlijk is om zoiets te sms'en..
Dat zie ik ook wel in nu, m'n gevoel won het gewoon even van m'n verstand, hij oefende gewoon een enorme aantrekkingskracht op me uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Dronken of niet dat is echt een hufterig sms'je. Wees blij.
Korpsballetjes, om te kotsenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar hij was wel heel knapquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Korpsballetjes, om te kotsenprijs jezelf gelukkig dat je daar vanaf bent
Zelfde gevoel hier, bah!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Melancholisch en verdrietig omdat het me niet lukt om blij te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |